Oorspronkelijk geplaatst door H&J
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
In de Autogids stond nu al de derde - negatieve - reactie over de nieuwe 1.6 CRTDI van Volkswagen.
Ben ik nu de enige die daar wel tevreden over is Okee, in den beginne was de motor nogal lui onder de 1.600 toeren, maar sinds ik de kaap van de 10.000 kilometer gerond heb, is hij veel soepeler geworden.
Iedereen heeft blijkbaar heimwee naar die oude, kletterende, fiscaal niet zo vriendelijke TDI.
Comment
-
Ik ben toch tevreden heb wel amper 1200km gereden,maar voorlopig gn slecht woord over de 16crtdi.Was voordien een ontevreden 19tdi (100pk) rijder ,ongelooflijk luid de bekende traktorsound en zeker niet vinniger als de 16crtdi.De tdi met pompverstuivers was niet meer van deze tijd.Mis de voorgangers zeker niet.
Comment
-
Vrienden van me rijden een 1.6 diesel Audi A3. Vind dat die wagen vlot voor de dag komt en zeker niet moet onderdoen voor de oude 1.9. Integendeel deze maakt minder lawaai en trillingen.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichtenzijn hier ook mensen die last hebben van een tikkend geluid in de B-stijl wanneer de de zon er goed opschijnt ?
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4165669,page=41
Ja, ik!! Enig idee wat het zou zijn?? Soms is het meer dan anders (idd vermoedelijk als de zon er op schijnt), het stoort niet echt ... maar éénmaal het begint, stopt het niet inderdaad ...
Al iemand uitleg gekregen van de garage??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk BerichtenJa, ik!! Enig idee wat het zou zijn?? Soms is het meer dan anders (idd vermoedelijk als de zon er op schijnt), het stoort niet echt ... maar éénmaal het begint, stopt het niet inderdaad ...
Al iemand uitleg gekregen van de garage??
Golf VI 240 NM 2000 TPM
QuoteVan alle punten heb ik last. Ook van een c. Tijdens het eerstvolgend bezoek aan de garage laat ik hier even naar kijken, maar ja dat duurt nog 10.000 km.
TEAK
Peet.B
QuoteIk heb de HTC HD2 perfect werkend onder de premium voorbereiding. (wel na een harde reset van de HD2 overigens).
edjetdi
Ik heb een Golf besteld met Premium telefoonvoorbereiding. Ik heb nu een Diamond Touch telefoon en die schijnt niet te werken in combinatie met premium van VW. Dus nu op zoek naar een nieuwe telefoon, zit te denken aan een Nokia 5530 of 5800, (omdat Nokia rsap heeft) iemand ervaring met een van deze toestellen?
Mijn werktelefoon de Nokia 6303C werkt ook vlekkeloos, je moet wel ten aller tijde het telefoonboek zelf updaten. (geld voor beide bij nieuw toegevoegde contacten)
Wat mij overigens wel tegenstaat (zelf verkeerd ingelezen), dat het een opzichzelfstaand systeem is.
Het is geen Parrot systeem, SMS tijdens het rijden.... geen SMS in de telefoon en vice versa.
Kan iemand mij vertellen hoe de licht- en regensenor werken?
Overdag met een stralend zonnetje, ineens de NAV op nachtstand en lichten aan. (en af en toe een wisser die heen en weer gaat)
Er zit overigens geen vuil bij de sensor op de ruit.
Hoi Peet.B,
Ik kan je melden ik heb precies het zelfde met me lichten en regensensor.
Hoe het komt, weet ik niet... is hier iemand op het forum die de vraag kan beantwoorden?
Vraagje, zijn er ook mensen die last hebben van een krakend geluid bij de bestuurders portier ...
Verder heb ik alleen "last" van 160 heerlijk trappelende paardjes en de fantastische DSG bak.
Goed nieuws!!
krakend geluid bij de bestuurders portier is door de garage opgelost.....ik heb er geen last meer van helemaal top!!!
Ze hebben het slot uit het portier gehaald en ingevet en het slot strakker aangedraaid bij het terug plaatsen, zij men....
Grt,
TEAK
Comment
-
Mijn eerste 15000km's zijn binnen
Krijg melding dat ik op service moet gaan, dus bij deze ga ik dat uiteraard ook doen. Ik heb zelf ook dat krakend geluid, alleen heb ik dat OVERAL, niet alleen bestuurdersdeur dus. Ik heb wel zelf mijn rubbers langs binnen en buitenkant aan de deuren eens met product ingevet. Het is al stukken beter maar nog niet weg. Dit zullen ze in de garage dus ook mogen oplossen :p
Voor derest na 15000km nog altijd even tevreden van mijn Golfke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenIn de Autogids stond nu al de derde - negatieve - reactie over de nieuwe 1.6 CRTDI van Volkswagen.
Wij twijfelen hier nog tussen de 1.6 of de 2.0 - 136 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomasvw Bekijk BerichtenHeb begin april een golf besteld bij verschaeren in heist o/d berg en heb 7 % korting gehad.
Is toch niet slecht denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spike 06 Bekijk BerichtenBen benieuwd?Gister mn golf in de zon gestaan en inderdaad een vervelend gekraak of getik aan beide kanten zowel bestuurder als passagierkant ht lijkt aan ht raam maar weet niet zeker kan ook deurpaneel zijn.Post je aub wat ze bij de dealer te melden hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spike 06 Bekijk Berichten2 of 3weken slechts 1400km gereden.
Comment
-
Ja die nieuwe stille motor heeft ook nadelen : )bij de vorige tdi s had ik waarschijnlijk nooit gemerkt.Ja er zal wel iets aan t doen zijn, ale da hoop ik toch.Aja die 8,5 of 9 procent is toch wel ht maximum wat garage korting betreft had ook 9 maar meer kreeg ik er echt nie uit.(buiten de 15 overheidskorting en dpf op de bm).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk BerichtenHoelang heb je je wagen ?
kouder is , dat ik er meer last van heb ! Volgens het golfmkVI forum, is dit
probleem al opgelost geweest door "Adjusting of the Striker Plate" , wel geen
flauw idee van wat dit wil zeggen ...
Comment
-
Hey iedereen,
Normaal ging zaterdag die kerel van Skytune Maldegem mijn uitlaat steken. Door de vliegtuigproblemen kan hij vanuit buitenland waar hij momenteel blijkbaar zit niet op tijd teruggeraken. Ik zou minstens 2 maanden moeten wachten voor een nieuwe afspraak, en eigenlijk wil ik niet meer zo lang wachten. want ik had op deze al meer dan 2 maand liggen wachten.
Mijn vraag naar jullie is dus of jullie nog andere centers kennen waar ze uitlaten op maat maken, en waar je niet zolang hoeft te wachten als bij Skytune. En liefst met deftige referenties uiteraard...
Ik hoor het graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenHey iedereen,
Normaal ging zaterdag die kerel van Skytune Maldegem mijn uitlaat steken. Door de vliegtuigproblemen kan hij vanuit buitenland waar hij momenteel blijkbaar zit niet op tijd teruggeraken. Ik zou minstens 2 maanden moeten wachten voor een nieuwe afspraak, en eigenlijk wil ik niet meer zo lang wachten. want ik had op deze al meer dan 2 maand liggen wachten.
Mijn vraag naar jullie is dus of jullie nog andere centers kennen waar ze uitlaten op maat maken, en waar je niet zolang hoeft te wachten als bij Skytune. En liefst met deftige referenties uiteraard...
Ik hoor het graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenHey iedereen,
Ik hoor het graag.
Comment
-
Ja ik vind dat ook, en heb hem dan ook teruggemail dat ik geen 2 maand meer wil wachten. Maar waarschijnlijk hebben ze klanten genoeg zeker en liggen ze niet wakker van eentje meer of minder. Ik wacht nu af of er reactie op komt of niet hé.
Maar ik blijf niet wachten, ondertussen zoek ik andere zaken en geef ik die de voorkeur hé.
Heb al eentje gestuurd naar EPS in Nederland, niet bij de deur maar zou naar het schijnt ook geen slechte zijn. We wachten af.
Als jullie er nog kennen ???
Comment
Comment