Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
    heb vandaag mijn wagen opgehaald, lekker weertje en de beste verassing was dat ik inplaats van RNS310 een RNS 510 heb gekregen en dat wel gratis !
    dat klinkt hier heel erg goed...

Comment

• tja smaken verschillen he,de ene heeft smaak en de ander niet he.Ja de tuners die zullen ht wel top vinden, en als ge ht zelf goed vind das belangrijkste he.Sportief is ok voor mij, maar dit ja dit is tuning zeker he.( hate it or love it) en ik ja i hate it.

Comment

• Aftermarket = tuning idd. Maar tuning is een ruime context hé. en de vraag is dan wat is overdreven en wat niet... ik zie normaal ook niet graag overdreven dingen. Maar ik vind deze uitlaat helemaal niet overdreven persoonlijk. Maar kheb ook al de commentaar gekregen dat op foto de uitlaten ook te groot tonen tov de auto. Wat int echt totaal nimeer zo is.
        Toch bedankt voor jullie meningen

Comment

• rns 510 ipv 310

Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
          Proficiat met de nieuwe en wens je "A save ride" maar uiteraard ben je ons enkele foto's verschuldigd

Had bij de dealer ook al gehoord dat ze niet weten welk model ze soms uitleveren ipv de RNS 310 dit wegens een tekort gezien de de pack aan 600€ waartoe de radio behoort
          bijna altijd wordt genomen.

Ik verwacht de BM in juli en hoop dat de nieuwe RNS 315 er zal inzitten gezien rond week 22 ze reeds een model 2011 zullen uitleveren.

Ik heb ook een BM besteld met RNS310 pack maar men belde mij overlaatst van de garage dat ik een upgrade kon krijgen tot RNS510... voor 500 euro extra...
          is men er mij nu aan het opleggen of wat?
          eens naar D'ieteren bellen?

Comment

• Moest ik in de plaats v mijn rns310 een 510 gekregen hebben,amai denk da k een dansje had gedaan bij de dealer. Vind mn 310 maar saai ding werkt wel naar behoren maar dat is ht dan ook.

Comment

• Dat krijg je wel geregeld zonder die 500euro je bestelbon is toch getekend.

Comment

• kan ik op roze kaart zien welk systeem RNS310 of 510 af fabriek werd gemonteerd?
                staan opties ergens als code vermeld?

Comment

• op een sticker in je koffer onder ht tapijt en die zelfde sticker ga ook in je boekje plakken.Maar ht zijn allemaal code s dus dan ga je ht ng nie weten.Zeg tegen de dealer nee bdankt v mij geen upgrade dan krijg je misschien ht verhaal dat de 310 uit stock is.Dan kunnen ze je gn meer prijs vragen en btw kdenk dat je bij d ieteren gn verhaal kan halen kan zijn dat dealers opdracht hebben gekregen v die meerprijs te vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                    waarom steken die uitlaten zo naar boven? precies collectebussen...
                    Ik vrees dat de verleiding groot zal zijn bij groepjes teenagers om er iets in te gooien... Van die koperen eurocenten of erger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peter2 Bekijk Berichten
                      Ik heb ook een BM besteld met RNS310 pack maar men belde mij overlaatst van de garage dat ik een upgrade kon krijgen tot RNS510... voor 500 euro extra...
                      is men er mij nu aan het opleggen of wat?
                      eens naar D'ieteren bellen?
                      Ik zou gewoon je dealer bellen en zeggen dat andere mensen deze upgrade gratis hebben gekregen en je je afvraagt waarom jij deze wel moet bijbetalen.

Benieuwd naar de reactie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                        Ik zou gewoon je dealer bellen en zeggen dat andere mensen deze upgrade gratis hebben gekregen en je je afvraagt waarom jij deze wel moet bijbetalen.

Benieuwd naar de reactie...
                        Ik heb reeds contact gehad met de dealer en kan niet zeggen
                        wat er als RNS wordt geleverd?????
                        Er is nu een tekort aan RNS 310 en worden uitgeleverd met RNS 510 maar niet concequent de ene keer is het een bestelde 310 ook een 310, doch soms gratis upgrade naar 510 ze weten het zelf niet.
                        Ik had ook gevraagd, gezien levering in juli of ik een 315 zou krijgen maar uit de fabriek leveren ze minimum wat op de bon staat zonder verdere info.

hier de 315 aan het werk

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                          Commentaar mag hoor, das ook de bedoeling dat ik hier post hé. Om te horen wat anderen vinden... ik kan ze nog altijd laten veranderen é als ik dat zou willen. Momenteel vind ik ze zelf dik meevallen. Heb nu ook keer de meningen gevraagd op een tuningforum om te zien wat "tuners" er van vinden. Want mensen die "standaard" mooi vinden zijn meestal tegen tuning hé en die hebben dan ook een totaal andere visie.
                          Ik vind de standaardpijpjes van mijn 1.6 ook een beetje zielig, maar zulke stortkokers zou ik er nooit onder steken

Zoals hoger reeds werd aangehaald : over smaak valt niet te twisten (al mag ik over sommige mensen mijn twijfels hebben ).

Effe off-topic : ik wil die gastjes hun smoel wel eens zien als ze nieuwe 19 inch wielen voor hun nieuwe Opel Astra moeten kopen Iedereen besteld daar precies van die reuzevelgen onder ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
                            Ik heb reeds contact gehad met de dealer en kan niet zeggen
                            wat er als RNS wordt geleverd?????
                            Er is nu een tekort aan RNS 310 en worden uitgeleverd met RNS 510 maar niet concequent de ene keer is het een bestelde 310 ook een 310, doch soms gratis upgrade naar 510 ze weten het zelf niet.
                            Ik had ook gevraagd, gezien levering in juli of ik een 315 zou krijgen maar uit de fabriek leveren ze minimum wat op de bon staat zonder verdere info.

hier de 315 aan het werk

http://www.youtube.com/watch?v=47xv7hjCOKM
                            Gratis upgrade naar RNS 510 is een vergiftigd geschenk. Ze worden gepikt als zoete broodjes.

Ik wil je niet depressief maken, maar onderstaande link doet me een gat in de lucht springen dat er geen RNS 510 in mijn bakkie steekt :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                              Ik vind de standaardpijpjes van mijn 1.6 ook een beetje zielig, maar zulke stortkokers zou ik er nooit onder steken

Zoals hoger reeds werd aangehaald : over smaak valt niet te twisten (al mag ik over sommige mensen mijn twijfels hebben ).

Effe off-topic : ik wil die gastjes hun smoel wel eens zien als ze nieuwe 19 inch wielen voor hun nieuwe Opel Astra moeten kopen Iedereen besteld daar precies van die reuzevelgen onder ...
                              Op foto lijken het idd misschien kokers maar ik kan u garanderen dat het int echt helemaal zo niet is. Want het rare is dat iedereen die ik echt gesproken heb die hem gezien hebben het goed vinden meevallen. Daarom snap ik het zelf ook niet goed. Op internet is iedereen er negatief over en in het echt zeggen ze valt zeer goed mee. Ze vallen op foto groter uit dan in het echt, dat had ik trouwens ook als ze uit de verpakking kwamen. Ik dacht toen in mezelf wtf zo'n grote dingen dat gaat te zijn, tot ze onder die auto steken, dan zijn het precies kleine uitlaatjes :p
                              Maargoed, als get niet mooi vind dan is dat uiteraard uw keuze. Misschien zal ik eens een foto meer langs opzij posten, denk dat het er dan op foto wel wat meer zoals in het echt gaat uitzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                                Gratis upgrade naar RNS 510 is een vergiftigd geschenk. Ze worden gepikt als zoete broodjes.

Ik wil je niet depressief maken, maar onderstaande link doet me een gat in de lucht springen dat er geen RNS 510 in mijn bakkie steekt :

http://volkswagen.startpagina.nl/pri...efstal-rns-510
                                Onze golf V staat hier al jaren buiten op straat met MFD2 in een toch wel hete buurt.
                                Ja ik heb één keer één van onze woestijnberg-vrienden door het gebroken raam zien hangen maar de deur kreeg hij niet open, soort anti-diefstal systeem (ik moet nog eens checken of dit met de Golf VI ook het geval is...)

Comment

• Fototje van meer opzij.

Comment

• vind het niet super
                                    als je toch een L-R wilt,waarom niet voor gti look gegaan(eventueel met gti bumper)?

Comment

• Wel, mijn diffusor was al ver uitgesneden origineel omdat ik een dubbele links had steken met ronde buisjes. een enkele rond links en rechts was dus geen optie aangezien de plastic diffusor dan te groot uitgesneden was. daarom ging ik zowieso al voor een dubbele. en aangezien de meeste dubbele dan lijken of je sierstukjes alleen hebt, ging ik voor zoiets als dit

Ik moet idd eerlijk toegeven dat als je er recht voor staat, het zicht minder mooi is aangezien je die 2 gaten ziet zitten en dat breekt het geheel ferm af. Maar ik heb ze gezien als de wagen op de brug 2 meter van grond stond en dan zie je die niet hé en eens gelast is er geen weg terug.

Anyway, voorlopig blijven ze hangen, en binnen x-aantal maanden ga ik naar JEMdesign voor ineens een nieuwe uitlaat + diffusor op maat dan. Waarschijnlijk idd in de stijl van een GTI. MAAR ik heb geen GTI dus 100% hetzelfde wil ik niet, das in mijn ogen voor wannebee's en dat ben ik dus totaal niet!
                                      Het is dus zeker niet dat ik de meningen hier op het forum niet terecht vind, al zijn er sommigen die echt wel een potje overdrijven en dat brengt de moraal in een slechte sfeer. Maargoed het zijn hun meningen dus das hun goed recht.
                                      En ook spijtig dat ze dan geen alternatieven geven, kritiek geven is één zaak, maar iemand dan verder helpen is een tweede.

Comment

• velgen voor GOLF 6?

zouden onderstaande velgen passen onder zwarte golf 6 BM...? Het zouden 18inch worden. Iemand die een photoshop kan maken van de wagen met deze velg? Ik kan niet echt een deftig beeld vormen op internet of deze zouden passen..

Zwart of zilver?? Wat denken jullie?

bedankt

of

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                          Wel, mijn diffusor was al ver uitgesneden origineel omdat ik een dubbele links had steken met ronde buisjes. een enkele rond links en rechts was dus geen optie aangezien de plastic diffusor dan te groot uitgesneden was. daarom ging ik zowieso al voor een dubbele. en aangezien de meeste dubbele dan lijken of je sierstukjes alleen hebt, ging ik voor zoiets als dit

Ik moet idd eerlijk toegeven dat als je er recht voor staat, het zicht minder mooi is aangezien je die 2 gaten ziet zitten en dat breekt het geheel ferm af. Maar ik heb ze gezien als de wagen op de brug 2 meter van grond stond en dan zie je die niet hé en eens gelast is er geen weg terug.

Anyway, voorlopig blijven ze hangen, en binnen x-aantal maanden ga ik naar JEMdesign voor ineens een nieuwe uitlaat + diffusor op maat dan. Waarschijnlijk idd in de stijl van een GTI. MAAR ik heb geen GTI dus 100% hetzelfde wil ik niet, das in mijn ogen voor wannebee's en dat ben ik dus totaal niet!
                                          Het is dus zeker niet dat ik de meningen hier op het forum niet terecht vind, al zijn er sommigen die echt wel een potje overdrijven en dat brengt de moraal in een slechte sfeer. Maargoed het zijn hun meningen dus das hun goed recht.
                                          En ook spijtig dat ze dan geen alternatieven geven, kritiek geven is één zaak, maar iemand dan verder helpen is een tweede.
                                          Een wannebee GTI zal je er nooit van kunnen maken , een GTI zonder ESP bestaat gelukkig niet.

Comment

Working...
                                          X