Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door romy Bekijk Berichten
    Hoi iedereen, even voorstellen...

2 maand geleden een nieuwe golf 6 bleumotion besteld. Volgende opties:

- golf 6 zwart - 1.6 CRTDI 105pk
    - 'truffelkleur' lederen interieur met zetelverwarming
    - pack bussiness (metaalkleur, elektr. klimaatregeling en RNS 310)
    - pack urban (parkeersensoren voor en achter, buitenspiegel dat kantelt bij achteruitrijden, bandenspanningscontrole, snelheidsregelaar,...)
    - centrale armsteun
    - elektrische ruiten achteraan (raar dat dit eigenlijk een optie hoeft te zijn maar soit...)
    - lederen multifunctiestuur
    - mistkoplampen (dynamische mistlichten)

dit zou het zowat zijn maar toch vind ik deze wagen niet af zonder een mooie velg eronder.. Spijtig dat deze Golf 6 BM geleverd wordt met 15" sierdoppen daarom zou ik er graag de GTI velgen ondergooien. of hebben jullie enig ander voorstel? Grootte van de velg dacht ik aan 17" of 18". Mijn voorkeur gaat alvast uit naar de 18"

Bij online velgen heb ik geen ervaring maar wel bij 2 andere nederlandse bedrijven.

http://www.hoogendoornwheels.nl en http://www.leosautoservice.nl

heb bij de eerste audi RS6 velgen 19inch met sportmaxx banden gekocht (was na weken zoeken en mailen de goedkoopste voor de replica's)

Bij de 2de heb ik dotz hanzo velgen 19 inch gekocht(ook na weken zoeken de goedkoopste)

Persoonlijk zou ik geen replica's meer moeten hebben. De kwaliteit was goed genoeg om het 2 jaar uit te houden op de belgische wegen maar heb ze daarna wel krom doorverkocht. Ben eens benieuwd hoe de hanzo's staan op men golf 6 ma das pas voor in Juli

effe 2 foto's voor de velgen te tonen op de golf 5(als het mag natuurlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
      Hey iedereen,

Heb net naar mijn garage gebeld, ACM in Mechelen. Op 4 Mei mag ik op onderhoud (kleintje).
      Ook had ik gevraagd om die pedaaltjes en Opzetstuk spoiler te willen bestellen en eventueel plaatsen.
      Nu vragen ze wel goed door in mijn ogen: 150€ voor de opzetstukjes zonder btw en 450€ voor de Dakspoiler (soort extra opzetstuk) inclusief spuiten en plaatsen en exclusief btw.

Als je dan op de duitse website ziet:
      http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/product_info.php?info=p616_Pedalkappen-aus-Edelstahl--Schaltgetriebe.html

http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/product_info.php?info=p1454_Dachkantenspoiler--grundiert.html

Hebben ze naar mijn denken toch zeer goed doorgerekend?? zou ik die stukken zelf kunnen bestellen en achteraf plaatsen?? of komen die stukken enkel toe bij de VW-garages?

graag jullie meningen aub. want heb zelf nog nooit zo'n dingen laten doen.

Da hebt ge natuurlijk met vw dealers.Heb men golf 6 daar besteld. Maar voor stukken gewoon online bestellen en bij De Boeck Carosserie in Breendonck gaan voor te spuiten. Weet ni echt hoeveel ne spoiler kost om te spuiten en te plaatsen. Dacht 150eur. Voor de volledige bodykit + motorkap te spuiten en plaatsen en uitlaat te plaatsen(met aanpassing zodat em goed onder men achterbumper stond) Was het 1300eur.

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
        Bij online velgen heb ik geen ervaring maar wel bij 2 andere nederlandse bedrijven.

http://www.hoogendoornwheels.nl en http://www.leosautoservice.nl

heb bij de eerste audi RS6 velgen 19inch met sportmaxx banden gekocht (was na weken zoeken en mailen de goedkoopste voor de replica's)

Bij de 2de heb ik dotz hanzo velgen 19 inch gekocht(ook na weken zoeken de goedkoopste)

Persoonlijk zou ik geen replica's meer moeten hebben. De kwaliteit was goed genoeg om het 2 jaar uit te houden op de belgische wegen maar heb ze daarna wel krom doorverkocht. Ben eens benieuwd hoe de hanzo's staan op men golf 6 ma das pas voor in Juli

effe 2 foto's voor de velgen te tonen op de golf 5(als het mag natuurlijk)

Erg mooie wagen , jammer van de niet originele wielen en de overbodige plastic opsmuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Erg mooie wagen , jammer van de niet originele wielen en de overbodige plastic opsmuk.

Lol hier gaan we weer...

Comment

Lol hier gaan we weer...
            Hij heeft wel gelijk, de Golf is in al zijn modellen een mooie wagen, alleen is die tuning er telkens weer teveel aan...
            BMW 118D E87 M-pack

Comment

de letters die verwijderd zijn, komen de wagen ten goede. De uitlaten daar in tegen vind ik een big NO GO
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                de letters die verwijderd zijn, komen de wagen ten goede. De uitlaten daar in tegen vind ik een big NO GO
                Geen logo's zijn idd. een pluspunt. Op de mijne staat enkel een kleine sticker van de garage, that's all

Comment

• Welja, ik zie liever cleaned. En dat sommigen de uitlaat niet mooi vinden, dat is ondertussen geweten. Maar ik blijf het raar vinden dat mensen hem in het echt dan weer wel mooi vinden. Dat maakt het iets moeilijker om te beslissen of er op termijn nieuwe eindstukken opkomen of niet. Ik wacht zowieso nog tot de binnenkant van die potjes zwart zien van de roet, want dat is infeite de bedoeling. Dan zie je de uitlaatgaatjes niet meer en dan vallen ze ook iets minder hard op.

Comment

Welja, ik zie liever cleaned. En dat sommigen de uitlaat niet mooi vinden, dat is ondertussen geweten. Maar ik blijf het raar vinden dat mensen hem in het echt dan weer wel mooi vinden. Dat maakt het iets moeilijker om te beslissen of er op termijn nieuwe eindstukken opkomen of niet. Ik wacht zowieso nog tot de binnenkant van die potjes zwart zien van de roet, want dat is infeite de bedoeling. Dan zie je de uitlaatgaatjes niet meer en dan vallen ze ook iets minder hard op.
                    dat duurt langer dan je denkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      dat duurt langer dan je denkt

Zeker met die roetfilter

Comment

• Kheb tijd :p en anders zullen we de natuur een beetje helpen é :p

Comment

Welja, ik zie liever cleaned. En dat sommigen de uitlaat niet mooi vinden, dat is ondertussen geweten. Maar ik blijf het raar vinden dat mensen hem in het echt dan weer wel mooi vinden. Dat maakt het iets moeilijker om te beslissen of er op termijn nieuwe eindstukken opkomen of niet. Ik wacht zowieso nog tot de binnenkant van die potjes zwart zien van de roet, want dat is infeite de bedoeling. Dan zie je de uitlaatgaatjes niet meer en dan vallen ze ook iets minder hard op.

als je echt voor de cleaned-styl bent, dan zou ik je achterruitwisser ook verwijderen
                          principe van cleaned = less is more.
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Dit is zeker geen cleaned style!! Ieder zijn goesting maar vind het oerlelijk,snap echt nie hoe je dit mooi kan vinden???Sorry,mijn mening he

Comment

• Hallo,

Ik ben aan het overwegen om een GOLF TSI 122 te kopen. Zijn die motoren volgens de 'ingewijden' hier eigenlijk betrouwbaar? Ik weet dat de gewone 1.4 motoren zeker in de golf V al eens voor problemen zorgden (problemen met zuigers).

Concreet denk ik aan een 5-deurs trendline met sportpaket atlanta. Is die sportophanging 'te doen' of toch wel vrij hard? Refentiepunt: onze eerste wagen is een E91 318d met gewone ophanging en 16" runflats. Die vind ik goed te doen maar echt veel harder hoeft voor mij niet...

Thx,
                              Jan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                                Hallo,

Ik ben aan het overwegen om een GOLF TSI 122 te kopen. Zijn die motoren volgens de 'ingewijden' hier eigenlijk betrouwbaar? Ik weet dat de gewone 1.4 motoren zeker in de golf V al eens voor problemen zorgden (problemen met zuigers).

Concreet denk ik aan een 5-deurs trendline met sportpaket atlanta. Is die sportophanging 'te doen' of toch wel vrij hard? Refentiepunt: onze eerste wagen is een E91 318d met gewone ophanging en 16" runflats. Die vind ik goed te doen maar echt veel harder hoeft voor mij niet...

Thx,
                                Jan
                                Een golf VI met atlanta sportpaket is zeker te doen, is niet echt hard afgeveerd, de banden zijn 55 hoog , dus ook niet echt laagprofielbanden.
                                In vergelijking met mijn 318d E90 met sportvering en 18" is de golf supercomfortabel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                  Dit is zeker geen cleaned style!! Ieder zijn goesting maar vind het oerlelijk,snap echt nie hoe je dit mooi kan vinden???Sorry,mijn mening he
                                  Toch meer cleaned dan in begin. En tis ook te zien wat je onder cleaned verstaat hé. De nummerplaathouder met reclame is weg en de letters zijn weg = meer cleaned dan ervoor.
                                  De uitlaat zal idd voor velen te bruut overkomen, dat weet ik ondertussen al, maar ik herhaal het nogmaals, in het echt ziet het er anders uit dan op de foto's en is het minder bombastisch. Ik krijg goeie reacties in het echt en dat is eigenlijk wat telt voor mij.
                                  Veel meiskes zien er op foto ook mooi uit, tot ge ze int echt ziet, dan zijn het draken (bij manier van spreken dus é)

En idd de ruitenwisser kan ook nog weg, zal wel zien of ik dat nog ga doen of niet. ne ruitenwisser kan soms wel handig zijn é :p

Gisteren trouwens iets grappigs meegemaakt, men auto was binnen voor mini nazicht voor de garantie. Ze zaagden dan eerst over mijn installatie en daarna wat over mijn uitlaat ivm de turbo enz... en dan zei die kerel. Ja en uw vering die staat ook veel te hard e... en ik zei dan, ja tis nochtans een originele van VW wel de sportvering maar ze is wel origineel. Die flipo dacht dus dat het ook al andere veren waren. Toen stond die wel met zijn mond vol tanden en zweeg hij meteen.
                                  En ivm het kraken van de wagen, het is nu ietske beter, ze hebben alles ingevet maar weg is het zeker niet. Heb hem hiervoor nu al 2 keer binnengedaan en mijn goesting om mijn auto weer een dag binnen te doen is ondertussen wel over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                                    Hallo,

Thx,
                                    Jan
                                    Volgens mij als ge van 16" naar 18" gaat voel je zowieso al een verschil. Dan ga je volgens mij al een sterke keuze van velg en band moeten kiezen om dat niet te voelen denk ik. En zeker met een sportpakket want dan lig je bij VW 1.5cm lager ongeveer, dus uw vering is iets harder.
                                    Maar ik kom zelf ook van een gewone ophanging en met mijn 18" vancouvers + 1.5cm verlaagd heb ik nog veel comfort vind ik. je hebt wel wat rolweerstand en geluidjes van den band tov normaal maargoed, in mijn ogen is dat zeker logisch

Comment

• Papieren zijn binnen, nog ff op de plaat wachten en hupsake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                                        Papieren zijn binnen, nog ff op de plaat wachten en hupsake

Ik nog 8 weken wachten

@Gunsmoke007

Kunt ge die auto dan ni bestellen zonder model en motoraanduiding???

Comment

Ik nog 8 weken wachten

@Gunsmoke007

Kunt ge die auto dan ni bestellen zonder model en motoraanduiding???

Op een Bluemotion is ( of was) dat in ieder geval niet mogelijk.

Platen vandaag binnen en voor morgen een afspraak gemaakt bij de garage. Ik ben trouwens ook één van de gelukkigen met de 510 ipv 310 (momenteel leveren ze alles blijkbaar zo). Zo gul zijn ze bij VW maar zelden denk ik...

Levertermijnen zijn echt rampzalig geworden. Vooral de Polo is echt niet te doen. Degene die nu normaal voorzien waren voor levering moeten nog wachten tot... augustus

Comment

Working...
                                          X