Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk zie geen verschil met de gewone uitlaat die er af fabriek op zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenBij deze
maar nu zie ik dat de wielen nog wel mooi staan in de wielkasten van de BM met de
Vancouvers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk BerichtenDe BM is binnen is dus meer dan 1 maand vroeger dan gepland.
Er zit dus effectief een RNS 510 in de wagen ipv de 310 zonder meerprijs.
We gaan hem afhalen op vrijdag, foto's volgen in weekend.
Comment
-
close encounter
Daarstraks telefoon van mijn vrouw. Had een dichte ontmoeting gehad met een Lijnbus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartman Bekijk BerichtenDaarstraks telefoon van mijn vrouw. Had een dichte ontmoeting gehad met een Lijnbus.
maar ja, hardware is vervangbaar.
Comment
-
close encounter
In zijn recht is hij niet. Echtgenote stond gewoon aan te schuiven om een kruispunt over te steken naar links en bus is rechtdoor gereden en gewoon tegen af geschuurd. Probleem is, de bus is doorgereden en dan begint de ellende. Aangifte bij politie maar mijn vrouw kon natuurlijk de nummerplaat niet zien. Gelukkig had ze 2 van de 3 cijfers van de lijn en hopelijk vinden ze daardoor wel de chauffeur. Maar die zal wel niets gevoeld hebben en als ze dan beginnen te betwisten sta ik daar. Volgens de verzekeringsagent kan dit maanden aanslepen. En ik heb geen zin om alles zelf te betalen. Het is toch niet mijn fout dat die **** lomperik nog niet RECHTdoor kan rijden.
En ik heb geen zin om zo enkele maanden met een auto die maar 6 maand oud is rond te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartman Bekijk BerichtenIn zijn recht is hij niet. Echtgenote stond gewoon aan te schuiven om een kruispunt over te steken naar links en bus is rechtdoor gereden en gewoon tegen af geschuurd. Probleem is, de bus is doorgereden en dan begint de ellende. Aangifte bij politie maar mijn vrouw kon natuurlijk de nummerplaat niet zien. Gelukkig had ze 2 van de 3 cijfers van de lijn en hopelijk vinden ze daardoor wel de chauffeur. Maar die zal wel niets gevoeld hebben en als ze dan beginnen te betwisten sta ik daar. Volgens de verzekeringsagent kan dit maanden aanslepen. En ik heb geen zin om alles zelf te betalen. Het is toch niet mijn fout dat die **** lomperik nog niet RECHTdoor kan rijden.
En ik heb geen zin om zo enkele maanden met een auto die maar 6 maand oud is rond te rijden.
Daarom neem ik dus een omniumverzekering. Meteen gemaakt en laat de verzekering dat geld maar achterna jagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk BerichtenDe BM is binnen is dus meer dan 1 maand vroeger dan gepland.
Er zit dus effectief een RNS 510 in de wagen ipv de 310 zonder meerprijs.
We gaan hem afhalen op vrijdag, foto's volgen in weekend.
Pfff die van mij is ook voor begin Juli gepland... Ik wil de mijne ook 1 maand vroeger
Comment
-
close encounter
Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk BerichtenDaarom neem ik dus een omniumverzekering. Meteen gemaakt en laat de verzekering dat geld maar achterna jagen
Heb lang getwijfeld tussen volledige en gedeeltelijke omnium en heb toch maar gedeeltelijke genomen. Pas als er iets gebeurt heb je daar natuurlijk spijt van maar dan is het natuurlijk te laat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk BerichtenPfff die van mij is ook voor begin Juli gepland... Ik wil de mijne ook 1 maand vroeger
Is het ook een Bluemotion 99gr die je verwacht of is het een Bluemotion technologie 105gr?
Hierbij dus een foto.
Intussen zijn de letters achteraan reeds verdwenen evenals het lelijke garagereclamebord.
Was begonnen met monteren van de Led achterlichten en opgemerkt dat de
middelste lichten uitgaan wanneer je het embleem bedient
om de koffer te openen, je hebt de verlichting toch niet nodig als ze openstaat
was wel effe zoeken voor ik het doorhad.
De HDD 30GB van de 510 is gewoonweg een plezier om te vullen er is na het installeren van de meegeleverde Europa cd nog 18GB plaats voor allerlei bestanden.
De geluidsisolatie is verbazingwekkend je hebt steeds het gevoel dat je langzamer rijd dan in werkelijkheid, GEVAARLIJK voor de Euri"s
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartman Bekijk BerichtenDaarstraks telefoon van mijn vrouw. Had een dichte ontmoeting gehad met een Lijnbus.
En bewijs dan maar dat jouw vrouw perfect binnen haar vak stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
Fototje van meer opzij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svermoere Bekijk BerichtenHallo,
Een Golf BM 3 deur besteld begin april, wanneer zou die geleverd worden ? De dealer zei eind juni, maar als ik hier lees zijn er vertragingen.
Comment
Comment