Bij Decancq heb ik gemengde gevoelens. Toen ik voor eerst een prijsofferte wou van een scirocco heb ik lang moeten wachten eer ik geholpen werd in de toonzaal en eenmaal bij de verkoper leek die mij zo te bekijken van "weer één die prijs komt vragen en toch niks zal kopen" daarbij wimpelde hij dan vragen af doordat hij niet zoveel tijd had. Aan de andere kant heb ik dan wel een paar dagen erna een korte testrit mogen doen met een demowagen. Kort wil zeggen 10min ofzo want de wagen was zo goed als verkocht. Wou ooit nog eens terug gaan toen ik mijn auto had om eens mijn gedacht te zeggen maar heb het zo gelaten. Conclusie: de garage geen slecht woord want heb geen ervaring met hen de verkoper zelf heb ik al betere gehad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk BerichtenBij Decancq heb ik gemengde gevoelens. Toen ik voor eerst een prijsofferte wou van een scirocco heb ik lang moeten wachten eer ik geholpen werd in de toonzaal en eenmaal bij de verkoper leek die mij zo te bekijken van "weer één die prijs komt vragen en toch niks zal kopen" daarbij wimpelde hij dan vragen af doordat hij niet zoveel tijd had. Aan de andere kant heb ik dan wel een paar dagen erna een korte testrit mogen doen met een demowagen. Kort wil zeggen 10min ofzo want de wagen was zo goed als verkocht. Wou ooit nog eens terug gaan toen ik mijn auto had om eens mijn gedacht te zeggen maar heb het zo gelaten. Conclusie: de garage geen slecht woord want heb geen ervaring met hen de verkoper zelf heb ik al betere gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenlijkt mij een grapje van minstens 3000 zakken...
En bewijs dan maar dat jouw vrouw perfect binnen haar vak stond.
Toch even meedelen heb bestek laten maken: Nieuwe vleugel, nieuwe binnenkuip, nieuwe spiegel binnen en buitenkant natuurlijk, bumper wordt gespoten net als de rest natuurlijk. Prijs van alles afgewerkt (zonder de velg) is 1254€. Had persoonlijk meer gedacht.
Nu is het nog wachten op nieuws van De Lijn!!!!
Comment
-
hallo iedereen
ik moet eerstdaags een nieuwe golf bestellen.
ik heb budget voor vlot een 136pk highline te nemen + opties, maar had graag die DSG erbij genomen.
aangezien dat op een 2.0TDI 136pk niet gaat, ga ik proberen de 140pk te nemen.
als dat niet mag, wat zouden jullie aanraden:
1.6 105pk DSG7 + opties
2.0 136pk manueel + opties
Ik weet niet of de DSG7 tot zijn recht komt bij 105pk :s
Bedankt voor de feedback !
Comment
-
Guys,
Welke fleet packs zijn momenteel voorhanden, en tegen welke prijs?
Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door avalon Bekijk Berichtenhallo iedereen
ik moet eerstdaags een nieuwe golf bestellen.
ik heb budget voor vlot een 136pk highline te nemen + opties, maar had graag die DSG erbij genomen.
aangezien dat op een 2.0TDI 136pk niet gaat, ga ik proberen de 140pk te nemen.
als dat niet mag, wat zouden jullie aanraden:
1.6 105pk DSG7 + opties
2.0 136pk manueel + opties
Ik weet niet of de DSG7 tot zijn recht komt bij 105pk :s
Bedankt voor de feedback !
Het prestatieverschil is zeker merkbaar, en manueel schakelen vind ik gewoon leuker .
Waarom wil je precies die DSG?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenPersoonlijk zou ik voor de 136pk gaan.
Het prestatieverschil is zeker merkbaar, en manueel schakelen vind ik gewoon leuker .
Waarom wil je precies die DSG?
Goh, ik zou de DSG zowel voor het comfort (in de stad rijden) als ook het sportieve rijgedrag.
Ik ben gisteren een testrit gaan maken met de TDI 2.0 140pk DSG.
Wat een ongelooflijk machien !
Ik ben enorm enthousiast over de DSG. Schakelt zeer snel en soepel en met je kan nog semi-automatisch schakelen (zelfs aan stuur) als je dat wil.
En vanaf je hem dan in de S-mode zet, is dat nogmaals een wereld van verschil tov de D-mode. Bij de S gaat hij veel harder in toeren, maakt een prachtig geluid en rijdt dus veel sportiever. Ik moet wel zeggen dat ik met in de S-mode niet echt veiliger ben gaan rijden, maar ik was zo onder de indruk...
Ik heb altijd al een manuele versnellingsbak gehad in vorige wagens, maar was nu op een of andere manier toch verleid om eventueel voor de DSG te gaan.
Misschien binnenkort een testrit met de TDI 1.6 105pk DSG7 plannen om te zien of de DSG dan nog tot zijn recht komt, wat daar heb ik wat schrik voor.
Het blijft een dilemma als ik de 140pk niet zou kunnen bestellen welke keuze ik moet maken. Maar qua power heeft de 140kp mij in ieder geval zeer aangenaam verrast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door avalon Bekijk BerichtenMisschien binnenkort een testrit met de TDI 1.6 105pk DSG7 plannen om te zien of de DSG dan nog tot zijn recht komt, wat daar heb ik wat schrik voor.
Ik reed daarvoor met een Golf V 1.9 TDI en beide zijn bijna identiek, behalve dat de 1.6 TDI CR duidelijk minder bruut is. De DSG maakt dat verschil bijna helemaal goed, zelfs in D stand. Wat je vooral wint, is de stilte en natuurlijk het comfort van de DSG.
De 105 pk lijken misschien magertjes vergeleken met 136, 140 of 170 pk van de 2.0 CR TDI maar het optimaal schakelen maakt een herneming of een stoplichtrace een no-brainer.
Als je de 1.6 TDI DSG7 neemt zeker de optie multifunctiestuur met schakelflippers niet vergeten - zonder schakelflippers is de S-stand zeer snel vervelend.
Comment
-
-
Comment
-
Knappe auto, jammer van de nummerplaat achteraan, maar daar kan de eigenaar ook niet aan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk BerichtenWelke opties zijn echt de moeite (hun geld) waard en welke niet?
We gaan een nieuwe Golf bestellen want de oude zullen we wel niet meer terugzien...
vb, Xenon-lichten voor iemand die 95% van de tijd overdag rijdt zijn hun geld niet waard imho. lendesteunregeling voor iemand met rugklachten dan weer wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenVolgens mij is een optie maar zoveel geld waard als je er gebruik van maakt.
vb, Xenon-lichten voor iemand die 95% van de tijd overdag rijdt zijn hun geld niet waard imho. lendesteunregeling voor iemand met rugklachten dan weer wel...
Ik krijg het ook heen en weer van die achterlijke vragen zoals welke opties zijn hun geld waard en welke niet. Kan dan niemand meer voor zichzelf uitmaken wat ie wil???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenEnkel de airbags achteraan zijn hun geld waard. De rest kan ik missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenkoop dan een fiets met 2 stootkussens achteraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk BerichtenIk heb gekozen voor de 1.6 TDI DSG7 na een testrit met 1.6 DSG, 2.0 (110 pk) 5-manueel en 2.0 (170 pk) 6-manueel.
Ik reed daarvoor met een Golf V 1.9 TDI en beide zijn bijna identiek, behalve dat de 1.6 TDI CR duidelijk minder bruut is. De DSG maakt dat verschil bijna helemaal goed, zelfs in D stand. Wat je vooral wint, is de stilte en natuurlijk het comfort van de DSG.
De 105 pk lijken misschien magertjes vergeleken met 136, 140 of 170 pk van de 2.0 CR TDI maar het optimaal schakelen maakt een herneming of een stoplichtrace een no-brainer.
Als je de 1.6 TDI DSG7 neemt zeker de optie multifunctiestuur met schakelflippers niet vergeten - zonder schakelflippers is de S-stand zeer snel vervelend.
1.6 CRTDI 105pk DSG7 - Highline
Deep Black
Opties:
Premium Pack
- Lederen zetels (beige)
- verwarmde zetels
- electrisch verstelbare lendensteun
- Xenon koplampen
- bandendrukcontrole
Pack Business GPS RSN 310
- Metaalkleur
- Climatronic
- Radio-Navi RSN 310
- Multifunctioneel lederen stuur
- Peddels voor bediening van DSG7
Pack City
- Accoustic Parking system voor/achter
- Snelheidsregelaar
- Lichtsensor
- Coming-home
- Zelfdimmende binnenspiegel
- Kantelbare zijspiegel aan passagierszijde bij parkeren.
Levertermijn: eind augustus
Comment
Comment