Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M'n vriendin heeft zaterdag haar BM afgehaald. Op zich jammer dat er geen velgen opliggen, maar voor de rest echt dik in orde!
    Voelt echt aan als een degelijke wagen, is beregoed afgewerkt enz... Bijna zo goed als m'n G4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
      Wegrijhulp op hellingen blijkt dus standaard op een bluemotion te zitten, bij een trendline moet je hier 125 € voor bijbetalen.
      Ah, we hebben gisteren nog zitten kijken en dachten dat dat niet aanwezig was. Maar hier is geen knop voor zeker he?

Btw, wanneer je in het handschoenenkastje op de bandenspanningsknop duwt, wat haal je daar dan mee uit?
      Ingeduwd houden resulteert in een piepje+symbool wat kort verschijnt op de display...

Comment

• Bandendrukcontrolesysteem

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Btw, wanneer je in het handschoenenkastje op de bandenspanningsknop duwt, wat haal je daar dan mee uit?
        Ingeduwd houden resulteert in een piepje+symbool wat kort verschijnt op de display...
        Die knop doet de reset van het bandendrukcontrolesysteem. Als er ooit op je scherm staat "check tyres", ga je naar een bandenpomp, zet alles op de juiste spanning en druk je op de knop tot de biep. Dan gaat de foutmelding weg en is het systeem weer geijkt.

Zoals de meeste VW diagnose-meldingen is oranje: rustig voortrijden en het probleem oplossen als je kan, rood: stoppen, nakijken en eventueel dan pas verder rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
          Interieur is zowat exact hetzelfde als de uwe. Het is een model 2011, maar er verschilt niets met 2010... Ik ben er heel tevreden mee, maar helaas ervaar ik het gekraak in de voorste deuren dat blijkbaar bij heel veel golf VI voorkomt. Nog eens mee naar de dealer gaan voor hopelijk een oplossing.

Voor de rest paar leuke en praktische ontdekkingen gedaan. De golf weet blijkbaar wanneer hij op een helling staat en houdt zichzelf dan ook eventjes vast zodat vertrekken op een helling niets inhoud. Wanneer de ruitenwissers actief zijn en je stopt aan een kruispunt vertragen ze een beetje. Bij het inschakelen van de achteruitversnelling wist hij even z'n achteruit.En als laatste is de bochtenverlichting met de mistlichten ook leuk.

Het beste van allemaal is natuurlijk de rns510 en daarbij de moBridge. Fantastisch bluetoothsysteem. Bij het koppelen met m'n iphone werd meteen in enkele seconden het volledige telefoonboek perfect overgenomen. Zo ook voor m'n laatste oproepen en gemiste gesprekken. Prachtig.
          Ja idd de moBridge is een leuk speeltje om te hebben maar de prijs is ook wel navenant. Als je het knopje van de spiegelbediening op de rechtse spiegel zet en de versnelling in achteruit achteruit zet, dan gaat de spiegel naar beneden om te parkeren. Wanneer je hem dan gewoon vooruit rijdt, gaat hij terug in de normale stand.

Comment

• Misschien een rare vraag maar heeft iemand hier zijn Golf VI BM al voorzien van een reservewiel+krik? Die kan je af-fabriek namelijk niet bestellen op een BM maar met de vele putten in de Vlaamse wegen kan dat toch wel eens van pas komen
            Plaatsen+prijzen waar je het kan kopen zijn altijd welkom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flesh Bekijk Berichten
              Misschien een rare vraag maar heeft iemand hier zijn Golf VI BM al voorzien van een reservewiel+krik? Die kan je af-fabriek namelijk niet bestellen op een BM maar met de vele putten in de Vlaamse wegen kan dat toch wel eens van pas komen
              Plaatsen+prijzen waar je het kan kopen zijn altijd welkom!
              Zal ergens een 40euro zijn voor een stalen velg. Band erop van 60euro. En een krikje... Ik overweeg het ook.

Comment

• Ik heb een krik kunnen krijgen in de garage (Decancq in Tielt) voor iets meer dan 60 Euro.

'k Gebruik die nu om makkelijk te wisselen tussen zomer- en wintervelgen, maar zal zeker van pas komen als ik eens langs de E40 ofzo sta met een klapband .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                  Ik heb een krik kunnen krijgen in de garage (Decancq in Tielt) voor iets meer dan 60 Euro.

'k Gebruik die nu om makkelijk te wisselen tussen zomer- en wintervelgen, maar zal zeker van pas komen als ik eens langs de E40 ofzo sta met een klapband .
                  Een krik met bijhorende sleutels en de houder zodat alles mooi in in het reservewiel past zonder te rammelen?

Comment

• Geen bijhorende sleutels of houder, enkel de krik

Comment

• v
                      dag allemaal ,

vorige week, heeft mijn werkgever de volgende wagen voor me besteld :

golf VI highline ;TDI 136 pk met de volgende opties :
                      kleur : Deep Black (pareleffect) 2T ( een witte vind ik mooier maar het valt beetje op en word snel vuil dus toch maar een zwarte " een makkelijke keuze "
                      .Pack "BUSINESS +" GPS RNS 310 : (
                      + Metaalkleur
                      + Elektronische klimaatregeling "Climatronic"
                      + Navigatieysteem "RNS 310"
                      + Acoustic Parking System voor en achteraan
                      + Licht & zichtmodule met elektrisch inklapbare spiegels
                      + Bandspanningskontrole
                      + Multifunctiestuur met leder bekleed

Pack "Premium"
                      - Zetelbekleding in leder Vienna
                      - Xenonkoplampen
                      - Bandendrukcontrole

.Sport Pack Highl+aluvelgen
                      "Porto":
                      - Controlelampje voor de bandenspanning
                      - Verduisterde zijruiten achteraan en ruit van de achterklep (65%)
                      - sportophanging
                      - 4 aluvelgen "Porto" 7 J x 17 met banden 225/45 R 17
                      ESP & Hill Hold Control
                      Gsm car-kit Parrot 3100
                      leveringsdatum : weet ik nog niet maar ik moet hem zeker ( eind januarie ) hebben , weet niet of het gaat lukken

ben benieuwd naar jullie ervaringen met de 2.0L.

jongens, graag wat fotos uploaden ,

groetjes,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kabilos Bekijk Berichten
                        v
                        dag allemaal ,

kleur : Deep Black (pareleffect) 2T ( een witte vind ik mooier maar het valt beetje op en word snel vuil dus toch maar een zwarte " een makkelijke keuze "
                        + Metaalkleur
                        + Bandspanningskontrole

Pack "Premium"
                        - Xenonkoplampen
                        - Bandendrukcontrole

"Porto":
                        - sportophanging
                        ESP & Hill Hold Control
                        Gsm car-kit Parrot 3100
                        leveringsdatum : weet ik nog niet maar ik moet hem zeker ( eind januarie ) hebben , weet niet of het gaat lukken

groetjes,

Mooie configuratie! Het wachten kan beginnen. Is de levertijd zo lang? Ik heb amper 2 maanden moeten wachten. Als je foto's wil, pm me.

Comment

v
                          dag allemaal ,

+ Metaalkleur
                          + Bandspanningskontrole

Pack "Premium"
                          - Xenonkoplampen
                          - Bandendrukcontrole

"Porto":
                          - sportophanging
                          ESP & Hill Hold Control
                          Gsm car-kit Parrot 3100

groetjes,

Van een firmawagen gesproken !

Comment

• Na het lange wachten(van midden maart) wordt men golfke maandag geleverd.(Net op tijd want vertrek hopelijk maandagmiddag op reis ermee

Bij deze de eerste foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
                              Na het lange wachten(van midden maart) wordt men golfke maandag geleverd.(Net op tijd want vertrek hopelijk maandagmiddag op reis ermee

Bij deze de eerste foto's

wat mooi zeg ! , hoelang moest u wachten op uw gelof , ben benieuwd naar de mijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Van een firmawagen gesproken !

heb ik iets raars gezegd ? , hoop van niet ,, ik kan persoonelijk geen nieuwe betalen , gelukkig kunnen genieten van die extra legale voorwaarden

Comment

• Ster in voorruit en dit na slechts 6000km.Gelukkig wel omnium verzekerd,maar nu vraag ik mij af waar best laten herstellen of indien nodig vervangen bij de dealer of carglas iemand raad.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

heb ik iets raars gezegd ? , hoop van niet ,, ik kan persoonelijk geen nieuwe betalen , gelukkig kunnen genieten van die extra legale voorwaarden
                                    Het Was goed bedoeld hoor ! Prachtige wagen !

Ik hinte net op het feit dat hij zo mooi geconfigureerd is, dat zie je niet vaak bij firmawagens

Comment

• Nieuwe Golf 6 BM besteld midden augustus

Hoi iedereen,

Ben nieuw op het forum.
                                      Ik heb mijn vw Golf blueMotion besteld op 16 augustus.

VW Golf 6 CDTI 1.6 77kw 105pk PDF
                                      5 deurs 99g
                                      Kleur Grafietblauw
                                      Pack Business GPS RNS 310
                                      Pack Urban
                                      Centrale armsteun
                                      Elektrische ruiten achteraan
                                      Lederen stuur,...
                                      Mistkoplampen

Ik ben benieuwd naar de levertermijn.
                                      Weet iemand van jullie hier momenteel meer over?
                                      Volgens Garage ergens in weer 46 Wel lang wachten vind ik.
                                      De productieweek was nog niet bekend.

Op sommige topics hier lees ik van een zeer korte levertermijn en andere dan weer lang.
                                      Wie de wagen al bezit: zijn jullie er tevreden over?

Verder zit ik met het probleem van de eco banden 195/65.15r
                                      Zou er graag aluvelgen onder willen. Deze zijn echter niet beschikbaar in is die maat.
                                      Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Groetjes,

Bart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denbart Bekijk Berichten
                                        Hoi iedereen,

Ben nieuw op het forum.
                                        Ik heb mijn vw Golf blueMotion besteld op 16 augustus.

VW Golf 6 CDTI 1.6 77kw 105pk PDF
                                        5 deurs 99g
                                        Kleur Grafietblauw
                                        Pack Business GPS RNS 310
                                        Pack Urban
                                        Centrale armsteun
                                        Elektrische ruiten achteraan
                                        Lederen stuur,...
                                        Mistkoplampen

Ik ben benieuwd naar de levertermijn.
                                        Weet iemand van jullie hier momenteel meer over?
                                        Volgens Garage ergens in weer 46 Wel lang wachten vind ik.
                                        De productieweek was nog niet bekend.

Op sommige topics hier lees ik van een zeer korte levertermijn en andere dan weer lang.
                                        Wie de wagen al bezit: zijn jullie er tevreden over?

Verder zit ik met het probleem van de eco banden 195/65.15r
                                        Zou er graag aluvelgen onder willen. Deze zijn echter niet beschikbaar in is die maat.
                                        Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Groetjes,

Bart
                                        Andere banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Het Was goed bedoeld hoor ! Prachtige wagen !

Ik hinte net op het feit dat hij zo mooi geconfigureerd is, dat zie je niet vaak bij firmawagens
                                          dank u , dank u : jammer dat 18" banden duurder in onderhoud , anders had ik een vancouver besteld inplaats van een porto

Comment

Working...
                                          X