Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oké, bedankt voor de snelle reactie!
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 28/10/2010, 16:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
      Ik heb gewoon 18" Vancouvers erop gelegd in plaats van die afzichten
      Heb je dan nog recht op die overheidspremie van 15% of is die premie er niet meer?
      Hoe gaat dit in zijn werk, wordti dit ineens afgehouden van de nieuwprijs?

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
        Heb je dan nog recht op die overheidspremie van 15% of is die premie er niet meer?
        Hoe gaat dit in zijn werk, wordti dit ineens afgehouden van de nieuwprijs?

Mvg
        Yep ...

De premie wordt op de nettoprijs van de wagen berekend.

Op een BM moet je de velgen er nadien opleggen, want hij wordt altijd met 15" geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
          Yep ...

De premie wordt op de nettoprijs van de wagen berekend.

Op een BM moet je de velgen er nadien opleggen, want hij wordt altijd met 15" geleverd.

Kan dit dan voor de BM geen kwaad dat je met grotere velgen rijdt? Want had eens ergens gelezen dat hij dan niet meer BM is en je als je naar de keuring gaat je ze 15" er terug moet opleggen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            Kan dit dan voor de BM geen kwaad dat je met grotere velgen rijdt? Want had eens ergens gelezen dat hij dan niet meer BM is en je als je naar de keuring gaat je ze 15" er terug moet opleggen..
            Dat klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
              Op het filmpje is precies te zien dat die ledstrips rond de xenons liggen te flikkeren (aan uit aan uit) of is dat door het schokkeren van de camera? :p
              Ik denk het. De nieuwe polo xenon's zijn ook met led's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                Op het filmpje is precies te zien dat die ledstrips rond de xenons liggen te flikkeren (aan uit aan uit) of is dat door het schokkeren van de camera? :p
                Ledlichten flikkeren altijd op camera. Let maar eens op de achterlichten van recente Porsches op video.

Comment

• Hallo iedereen, ik heb een vraag!

Is er iemand op dit forum die de "echte" golf bluemotion bezit?
                  Diegene die ze op de Nederlandse en Duitse site aanbieden?

Of is in België enkel de bluemotion technology beschikbaar?

mvg

Gregory

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rikkii Bekijk Berichten
                    Hallo iedereen, ik heb een vraag!

mvg

Gregory
                    Hoe bedoel je? Zowel in België als Nederland wordt de "echte" BM verkocht.
                    Er zijn alleen wat verschillen qua uitrusting. Zo krijg je er in Nederland de R-line bumpers, LM velgen, een reservewiel, ... bij. Maar daarnaast is het gewoon dezelfde auto .

Comment

Hallo iedereen, ik heb een vraag!

mvg

Gregory
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                      Hoe bedoel je? Zowel in België als Nederland wordt de "echte" BM verkocht.
                      Er zijn alleen wat verschillen qua uitrusting. Zo krijg je er in Nederland de R-line bumpers, LM velgen, een reservewiel, ... bij. Maar daarnaast is het gewoon dezelfde auto .
                      In België is enkel de Bluemotion Technology versie verkrijgbaar, dus zonder de koetwerkaddenda en lichtmetaal velgen. Vreemd genoeg hebben ze allebei een CO2 uitstoot van 99 g/km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                        In België is enkel de Bluemotion Technology versie verkrijgbaar, dus zonder de koetwerkaddenda en lichtmetaal velgen. Vreemd genoeg hebben ze allebei een CO2 uitstoot van 99 g/km
                        idd vreemd, toen ik om een offerte ging, kreeg ik een golf BM 99g/km.
                        Maar ik heb nog nergens de bluemotion (zonder technology) gezien.
                        Ook niet in het VW Contact Center.

Dus daarmee mijn vraag, als ik deze bestel krijg ik dan een bluemotion technology,
                        of een bluemotion (zonder technology) zoals deze in de buurlanden worden verkocht?

Want ik denk persoonlijk dat ze op de bluemotion technology (104g/km) in belgië gewoon een badge van 99g/km hebben opgeplakt en thats it!

of heb ik het mis?

Comment

idd vreemd, toen ik om een offerte ging, kreeg ik een golf BM 99g/km.
                          Maar ik heb nog nergens de bluemotion (zonder technology) gezien.
                          Ook niet in het VW Contact Center.

Dus daarmee mijn vraag, als ik deze bestel krijg ik dan een bluemotion technology,
                          of een bluemotion (zonder technology) zoals deze in de buurlanden worden verkocht?

Want ik denk persoonlijk dat ze op de bluemotion technology (104g/km) in belgië gewoon een badge van 99g/km hebben opgeplakt en thats it!

of heb ik het mis?
                          De mijne noemt in België "Variant Highline Bluemotion DSG" (produceert 113 g CO{-2} per km). In Nederland en Duitsland bestaat er energzijds geen Variant Bluemotion (enkel Variant Bluemotion Technology) en anderzijds geen Highline Bluemotion Technology (enkel Trendline Bluemotion Technology of Comfortline Bluemotion Technology).
                          Volgens de configurator heb ik toch de verlaagde vering en een "aangepaste voor- en achterspoiler" (welke niet op BMT zit maar wel op BM) en de (naar mijn mening superlichte!) lichtmetaalvelgen met lage rolweerstandbanden. Heb de kortingen gekregen die hoorden (3% en DPF).

Specifiek wat jouw vraag betreft voor de Golf hatchback: als je kijkt op de VW website onder het luik "motorisaties" van de Golf staat bij de 99gr "BMT" - dus niet BM! De uitstoot zou natuurlijk wel 99 g/km zijn.

Comment

• Volgens mij staat de naamgeving in België gewoon apart van die in bvb. Nederland of Duitsland. Meer dan terminologie is het dan ook niet: bestel je hier een BM, dan krijg je de 99g-motor, met verlaging en verminderde rolweerstand.

Comment

• Weet iemand van jullie of ABT in België een vertegenwoordiger heeft ? Ze bieden een interessant tuningpakket voor de 1.6 TDI aan (105 > 125 pk - 250 > 285 Nm).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door diesel Bekijk Berichten
                                Weet iemand van jullie of ABT in België een vertegenwoordiger heeft ? Ze bieden een interessant tuningpakket voor de 1.6 TDI aan (105 > 125 pk - 250 > 285 Nm).
                                Elke officiële VW-dealer is vertegenwoordiger van ABT

Comment

• ABT

Oorspronkelijk geplaatst door diesel Bekijk Berichten
                                  Weet iemand van jullie of ABT in België een vertegenwoordiger heeft ? Ze bieden een interessant tuningpakket voor de 1.6 TDI aan (105 > 125 pk - 250 > 285 Nm).
                                  In die technische fiche staat specifiek vermeld dat deze cijfers behaald worden in combinatie met de DSG-7. Ik kan mij inbeelden dat voor de manuele bak de resultaten nog beter kunnen (DSG-7 is een droge koppeling en laat normaal gezien niet meer dan 250 Nm toe).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                    Elke officiële VW-dealer is vertegenwoordiger van ABT
                                    Dus is er ook geen probleem voor de garantie, veronderstel ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door diesel Bekijk Berichten
                                      Dus is er ook geen probleem voor de garantie, veronderstel ik ...
                                      ABT neemt de garantie op de motor over, tot 2 jaar na eerstaflevering of 100000 km. Voor wagens ouder dan 2 jaar krijg je één jaar garantie of 30% korting.

Comment

• En wat kost die tuning dan?
                                        Krijg je dan van VW ook nieuwe papieren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk Berichten
                                          ABT neemt de garantie op de motor over, tot 2 jaar na eerstaflevering of 100000 km. Voor wagens ouder dan 2 jaar krijg je één jaar garantie of 30% korting.
                                          Wat als je garantie over 4 jaar loopt ? Ik kan me maar moeilijk inbeelden dat ze die voor evenveel jaren gaan overnemen ...

Op de site van ABT lijken de prijzen nogal mee te vallen ... In tegenstelling tot degene die je krijgt als je bij VW om info vraagt.

Comment

Working...
                                          X