Oké, bedankt voor de snelle reactie!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenIk heb gewoon 18" Vancouvers erop gelegd in plaats van die afzichten
Hoe gaat dit in zijn werk, wordti dit ineens afgehouden van de nieuwprijs?
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenHeb je dan nog recht op die overheidspremie van 15% of is die premie er niet meer?
Hoe gaat dit in zijn werk, wordti dit ineens afgehouden van de nieuwprijs?
Mvg
De premie wordt op de nettoprijs van de wagen berekend.
Op een BM moet je de velgen er nadien opleggen, want hij wordt altijd met 15" geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenYep ...
De premie wordt op de nettoprijs van de wagen berekend.
Op een BM moet je de velgen er nadien opleggen, want hij wordt altijd met 15" geleverd.
Kan dit dan voor de BM geen kwaad dat je met grotere velgen rijdt? Want had eens ergens gelezen dat hij dan niet meer BM is en je als je naar de keuring gaat je ze 15" er terug moet opleggen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenKan dit dan voor de BM geen kwaad dat je met grotere velgen rijdt? Want had eens ergens gelezen dat hij dan niet meer BM is en je als je naar de keuring gaat je ze 15" er terug moet opleggen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenOp het filmpje is precies te zien dat die ledstrips rond de xenons liggen te flikkeren (aan uit aan uit) of is dat door het schokkeren van de camera? :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenOp het filmpje is precies te zien dat die ledstrips rond de xenons liggen te flikkeren (aan uit aan uit) of is dat door het schokkeren van de camera? :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rikkii Bekijk BerichtenHallo iedereen, ik heb een vraag!
Is er iemand op dit forum die de "echte" golf bluemotion bezit?
Diegene die ze op de Nederlandse en Duitse site aanbieden?
Of is in België enkel de bluemotion technology beschikbaar?
mvg
Gregory
Er zijn alleen wat verschillen qua uitrusting. Zo krijg je er in Nederland de R-line bumpers, LM velgen, een reservewiel, ... bij. Maar daarnaast is het gewoon dezelfde auto .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rikkii Bekijk BerichtenHallo iedereen, ik heb een vraag!
Is er iemand op dit forum die de "echte" golf bluemotion bezit?
Diegene die ze op de Nederlandse en Duitse site aanbieden?
Of is in België enkel de bluemotion technology beschikbaar?
mvg
GregoryOorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenHoe bedoel je? Zowel in België als Nederland wordt de "echte" BM verkocht.
Er zijn alleen wat verschillen qua uitrusting. Zo krijg je er in Nederland de R-line bumpers, LM velgen, een reservewiel, ... bij. Maar daarnaast is het gewoon dezelfde auto .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIn België is enkel de Bluemotion Technology versie verkrijgbaar, dus zonder de koetwerkaddenda en lichtmetaal velgen. Vreemd genoeg hebben ze allebei een CO2 uitstoot van 99 g/km
Maar ik heb nog nergens de bluemotion (zonder technology) gezien.
Ook niet in het VW Contact Center.
Dus daarmee mijn vraag, als ik deze bestel krijg ik dan een bluemotion technology,
of een bluemotion (zonder technology) zoals deze in de buurlanden worden verkocht?
Want ik denk persoonlijk dat ze op de bluemotion technology (104g/km) in belgië gewoon een badge van 99g/km hebben opgeplakt en thats it!
of heb ik het mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rikkii Bekijk Berichtenidd vreemd, toen ik om een offerte ging, kreeg ik een golf BM 99g/km.
Maar ik heb nog nergens de bluemotion (zonder technology) gezien.
Ook niet in het VW Contact Center.
Dus daarmee mijn vraag, als ik deze bestel krijg ik dan een bluemotion technology,
of een bluemotion (zonder technology) zoals deze in de buurlanden worden verkocht?
Want ik denk persoonlijk dat ze op de bluemotion technology (104g/km) in belgië gewoon een badge van 99g/km hebben opgeplakt en thats it!
of heb ik het mis?
Volgens de configurator heb ik toch de verlaagde vering en een "aangepaste voor- en achterspoiler" (welke niet op BMT zit maar wel op BM) en de (naar mijn mening superlichte!) lichtmetaalvelgen met lage rolweerstandbanden. Heb de kortingen gekregen die hoorden (3% en DPF).
Specifiek wat jouw vraag betreft voor de Golf hatchback: als je kijkt op de VW website onder het luik "motorisaties" van de Golf staat bij de 99gr "BMT" - dus niet BM! De uitstoot zou natuurlijk wel 99 g/km zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door diesel Bekijk BerichtenWeet iemand van jullie of ABT in België een vertegenwoordiger heeft ? Ze bieden een interessant tuningpakket voor de 1.6 TDI aan (105 > 125 pk - 250 > 285 Nm).
Comment
-
ABT
Oorspronkelijk geplaatst door diesel Bekijk BerichtenWeet iemand van jullie of ABT in België een vertegenwoordiger heeft ? Ze bieden een interessant tuningpakket voor de 1.6 TDI aan (105 > 125 pk - 250 > 285 Nm).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenElke officiële VW-dealer is vertegenwoordiger van ABT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door diesel Bekijk BerichtenDus is er ook geen probleem voor de garantie, veronderstel ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk BerichtenABT neemt de garantie op de motor over, tot 2 jaar na eerstaflevering of 100000 km. Voor wagens ouder dan 2 jaar krijg je één jaar garantie of 30% korting.
Op de site van ABT lijken de prijzen nogal mee te vallen ... In tegenstelling tot degene die je krijgt als je bij VW om info vraagt.
Comment
Comment