Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
    Heb dit ook voorgehad met mijn 1 serie bmw,die moet opnieuw gecodeerd worden. Dan zul je naar garage moeten voor uit te laten lezen en te coderen.
    Ok bedankt voor de snelle reactie. Ik vreesde al dat dit moest gebeuren.

Comment

• Maar nee - ge zet het contact aan, drukt op de knop "naar beneden" gedurende 10 seconden of zo, dan duwt ge op de knop "naar boven" gedurende 10 seconden en voilà.
      Als ge voor zo iets onnozel al naar de garage moet lopen...

Comment

• Even een random vraagje:

Het valt mij op dat de prijzen van volkswagen in de configurator best wel aan de hoge kant zijn.. Ik hoeverre stemt dat overeen met de werkelijke prijzen bij de verdelers? Gaan die altijd uit gaan van dezelfde prijs en na aandringen mss een paar % korting geven of liggen de prijzen in de werkelijkheid toch nog een stuk lager?

Comment

• Reken op car-configurator prijs en dan zo'n 8-tal procent korting als je daar zelf geen auto achterlaat.

Comment

• 8%?? Geef mij aub een garage rond het Antwerpse die deze korting geeft....
            Bij rietje, 6 %, of zelfs maar 5.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk Berichten
              Maar nee - ge zet het contact aan, drukt op de knop "naar beneden" gedurende 10 seconden of zo, dan duwt ge op de knop "naar boven" gedurende 10 seconden en voilà.
              Als ge voor zo iets onnozel al naar de garage moet lopen...
              Wordt dan alles gereset ofzo? Speelt het een rol welke knoppen je gebruikt? Mogen het die van de bestuurder zijn? Of moet het echt aan het raam zijn dat je wilt bedienen? Het zou veel makkelijker zijn. Ik ga het in elk geval proberen en dan zien we wel of het werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                Even een random vraagje:

Het valt mij op dat de prijzen van volkswagen in de configurator best wel aan de hoge kant zijn.. Ik hoeverre stemt dat overeen met de werkelijke prijzen bij de verdelers? Gaan die altijd uit gaan van dezelfde prijs en na aandringen mss een paar % korting geven of liggen de prijzen in de werkelijkheid toch nog een stuk lager?
                Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Reken op car-configurator prijs en dan zo'n 8-tal procent korting als je daar zelf geen auto achterlaat.
                Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                8%?? Geef mij aub een garage rond het Antwerpse die deze korting geeft....
                Bij rietje, 6 %, of zelfs maar 5.....
                2 garages gedaan bij mij in de buurt voor een Golf VI GTI. Telkens 7% gekregen zonder iets speciaal te vragen.

Comment

• Let wel, op zo een bluemotion krijg je een pak minder korting.

Ze moeten namelijk die korting van 15% voorschieten en dat kost ook geld !

Comment

• Op mijn BM kreeg ik een toch redelijke 6%.

Maar misschien was dat omdat ze wisten dat ik niet veel uit te geven had... (ging oorspronkelijk voor een polo (waarop ik trouwens maar 3% kreeg)).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      2 garages gedaan bij mij in de buurt voor een Golf VI GTI. Telkens 7% gekregen zonder iets speciaal te vragen.
                      Idem hier (ook voor een GTI). Dat was in september 2009.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Let wel, op zo een bluemotion krijg je een pak minder korting.

Ze moeten namelijk die korting van 15% voorschieten en dat kost ook geld !
                        Hey Bert,op blue motion krijg je evenveel korting zenne Rij zelf ook met een golf 6 blue motion,heb zelfs 8,5% gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                          Hey Bert,op blue motion krijg je evenveel korting zenne Rij zelf ook met een golf 6 blue motion,heb zelfs 8,5% gekregen
                          Ik bevestig dat

Comment

• zaterdag eindelijk golfje besteld

golf 6
                            versie highline 5 deuren
                            tsi 1.4l 122pk dsg7

kleur: candywit
                            pack: r-line plus, r-line exterior
                            pack city
                            pack business gps rns310
                            keyless access
                            acherlichten met led techniek
                            verduisterende film 95%
                            zijairbags achteraan

en normaal ook light assist maar da was hij precies vergeten aan te vinken maar da zal nog wel geregeld kunnen worden

-jinxed-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jinxedfire Bekijk Berichten
                              zaterdag eindelijk golfje besteld
                              golf 6
                              versie highline 5 deuren
                              tsi 1.4l 122pk dsg7
                              kleur: candywit
                              pack: r-line plus, r-line exterior
                              pack city
                              pack business gps rns310
                              keyless access
                              acherlichten met led techniek
                              verduisterende film 95%
                              zijairbags achteraan
                              en normaal ook light assist maar da was hij precies vergeten aan te vinken maar da zal nog wel geregeld kunnen worden
                              -jinxed-
                              Mooie auto maar ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom mensen een witte auto nemen. Dat wordt toch snel vuil en wit is ook maar wit?

Comment

• Nog altijd beter dan zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
                                  Mooie auto maar ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom mensen een witte auto nemen. Dat wordt toch snel vuil en wit is ook maar wit?
                                  wit is nog altijd een kleur die momenteel in de mode is en gaat heel goed staan met ruiten en led lichten alsook kleur wit was gratis nie da ik het daarvoor deed :p

en als ik wit beu ben kan ik hem nog altijd laten plakken int rood ofzo :p

Comment

• Lol ja, dat is waar. Het is eigen keuze en idd het scheelt een 400 euro wat toch al een redelijk bedrag is. Veel succes met het wassen ^_^

Comment

Lol ja, dat is waar. Het is eigen keuze en idd het scheelt een 400 euro wat toch al een redelijk bedrag is. Veel succes met het wassen ^_^
                                      Daar bestaat een carwash voor he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jinxedfire Bekijk Berichten
                                        Daar bestaat een carwash voor he
                                        Dan moet je toch een goede hebben. De onze is reflexzilver en daar zie je na de carwash nog redelijk wat restvuil op. Ik denk dat met de hand wassen de enige oplossing zal zijn. Ik heb verschillende carwashes geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Comment

Dan moet je toch een goede hebben. De onze is reflexzilver en daar zie je na de carwash nog redelijk wat restvuil op. Ik denk dat met de hand wassen de enige oplossing zal zijn. Ik heb verschillende carwashes geprobeerd met hetzelfde resultaat.
                                          ja ma heb wel ne goeie hier in de buurt en ge moet da slim spelen ge moet die is wa fooi geven dan doen die het extra goe

Comment

Working...
                                          X