Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Even een random vraagje:
Het valt mij op dat de prijzen van volkswagen in de configurator best wel aan de hoge kant zijn.. Ik hoeverre stemt dat overeen met de werkelijke prijzen bij de verdelers? Gaan die altijd uit gaan van dezelfde prijs en na aandringen mss een paar % korting geven of liggen de prijzen in de werkelijkheid toch nog een stuk lager?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk BerichtenMaar nee - ge zet het contact aan, drukt op de knop "naar beneden" gedurende 10 seconden of zo, dan duwt ge op de knop "naar boven" gedurende 10 seconden en voilà.
Als ge voor zo iets onnozel al naar de garage moet lopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk BerichtenEven een random vraagje:
Het valt mij op dat de prijzen van volkswagen in de configurator best wel aan de hoge kant zijn.. Ik hoeverre stemt dat overeen met de werkelijke prijzen bij de verdelers? Gaan die altijd uit gaan van dezelfde prijs en na aandringen mss een paar % korting geven of liggen de prijzen in de werkelijkheid toch nog een stuk lager?Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenReken op car-configurator prijs en dan zo'n 8-tal procent korting als je daar zelf geen auto achterlaat.Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten8%?? Geef mij aub een garage rond het Antwerpse die deze korting geeft....
Bij rietje, 6 %, of zelfs maar 5.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten2 garages gedaan bij mij in de buurt voor een Golf VI GTI. Telkens 7% gekregen zonder iets speciaal te vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenLet wel, op zo een bluemotion krijg je een pak minder korting.
Ze moeten namelijk die korting van 15% voorschieten en dat kost ook geld !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenHey Bert,op blue motion krijg je evenveel korting zenne Rij zelf ook met een golf 6 blue motion,heb zelfs 8,5% gekregen
Comment
-
zaterdag eindelijk golfje besteld
golf 6
versie highline 5 deuren
tsi 1.4l 122pk dsg7
kleur: candywit
pack: r-line plus, r-line exterior
pack city
pack business gps rns310
keyless access
acherlichten met led techniek
verduisterende film 95%
zijairbags achteraan
en normaal ook light assist maar da was hij precies vergeten aan te vinken maar da zal nog wel geregeld kunnen worden
-jinxed-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jinxedfire Bekijk Berichtenzaterdag eindelijk golfje besteld
golf 6
versie highline 5 deuren
tsi 1.4l 122pk dsg7
kleur: candywit
pack: r-line plus, r-line exterior
pack city
pack business gps rns310
keyless access
acherlichten met led techniek
verduisterende film 95%
zijairbags achteraan
en normaal ook light assist maar da was hij precies vergeten aan te vinken maar da zal nog wel geregeld kunnen worden
-jinxed-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenMooie auto maar ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom mensen een witte auto nemen. Dat wordt toch snel vuil en wit is ook maar wit?
en als ik wit beu ben kan ik hem nog altijd laten plakken int rood ofzo :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenLol ja, dat is waar. Het is eigen keuze en idd het scheelt een 400 euro wat toch al een redelijk bedrag is. Veel succes met het wassen ^_^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jinxedfire Bekijk BerichtenDaar bestaat een carwash voor he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenDan moet je toch een goede hebben. De onze is reflexzilver en daar zie je na de carwash nog redelijk wat restvuil op. Ik denk dat met de hand wassen de enige oplossing zal zijn. Ik heb verschillende carwashes geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Comment
Comment