Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voorbumper GTI

Iemand enig idee of een voorbumper van een GT of GTI op een gewone Golf VI past?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
      Gewoon bij vw om 1 liter longlife olie gaan,heb zelf na 20,000 km 0,5 L bijgevuld. Was 25 euro voor 1 L
      Niet bij VW kopen, dat is te duur. De eerste keer had ik ook een bidon olie gekocht en dat kostte mij 23 €. Ik koop die van mij in de Makro, 1L 5W30 Castrol Edge (Long Life) kost daar 18/19 €. Indien je die van Mobil 1 koopt, dan kost het net geen 17 €. Waarschijnlijk kan je het elders nog goedkoper kopen maar de Makro is de goedkoopste hypermarkt waar ik Castrol Edge kan vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
        Ja dat weet ik ook wel maar ik bedoelde eigenlijk welk merk? Castrol, Total, ....
        Castrol is van de gekendere merken de beste denk ik. Zelfs binnen een bepaald dealernetwerk heb je vaak nog verschillen. Toen ik mij Golf V had, had de VW dealer Castrol. Een andere Audi dealer had Mobil 1, de andere nog een ander merk. Blijf binnen de gekendere merken Castol, Mobil 1, ...

Comment

• De achterlichten i.c.m xenons zijn wel knap!
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
            Niet bij VW kopen, dat is te duur. De eerste keer had ik ook een bidon olie gekocht en dat kostte mij 23 €. Ik koop die van mij in de Makro, 1L 5W30 Castrol Edge (Long Life) kost daar 18/19 €. Indien je die van Mobil 1 koopt, dan kost het net geen 17 €. Waarschijnlijk kan je het elders nog goedkoper kopen maar de Makro is de goedkoopste hypermarkt waar ik Castrol Edge kan vinden
            Naar de makro rijden is voor mij om en de weer 60 km rijden,dan is het profijt betaald aan mazout
            vw garage is maar 1 km van mijn deur

Comment

• Eergisteren flesje LL olie gekocht bij VW-dealer voor 22,54€...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                Naar de makro rijden is voor mij om en de weer 60 km rijden,dan is het profijt betaald aan mazout
                vw garage is maar 1 km van mijn deur
                Tja, dat hangt natuurlijk van situatie tot situatie af. Als ik naar het werk rij, kom ik langs de Makro voorbij

Comment

• Gisteren een afspraak gaan maken voor een onderhoud (30.000 km). Blijkbaar is er ook één of andere actie voor de voetverwarming lopende ...

Ik ga meteen mijn voor-en achterbanden laten switchen, zodat ik safe zit tot volgende winter. De bedoeling is om dan winterbanden op mijn stalen velgen te monteren en tegen de lente lichtmetalen velgen (16 of 17 inch) te kopen.

Iemand een idee van de kostprijs van het onderhoud. Ik vermoed ongeveer 250€ kwijt te zijn.

Comment

• R-line

Heeft er iemand een golf 6 R-line met 18 inch mallory velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeWe Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand een golf 6 R-line met 18 inch mallory velgen?
                      ik heb mallory velgen en r line wel maar 17 inch en pas in februari :p
                      Last edited by ; 05/01/2011, 21:31.

Comment

• Heeft er iemand een Golf op LPG? Is dit aan te raden? Wat denken jullie van het model die volkswagen heeft met LPG?

Comment

• Heb dus een golf VI gti besteld, nu, terwijl ik aan het wachten ben, ben ik aan het twijfelen.
                          Zou ik Xenon nemen of niet? Ik rij niet veel in "den donkere" maar ik vind deze lichtset prachtig staan op die golf...
                          Moet wel snel iets weten want anders is mijn bestelling niet meer aanpasbaar.
                          Moet zeggen dat de standaard lichtunits er ook niet verkeerd uitzien....
                          Groetjes!

Comment

• Ik heb nog geen enkele keer een behoefte aan meer licht gevoeld, en rij vaak 's nachts.
                            Ze staan inderdaad mooi, maar persoonlijk vind ik ze het geld niet waard . Vooral aangezien de standaard lichtblokken inderdaad niet mis zijn.

+ Ik erger me de laatste tijd enorm aan die verblindende xenons, dus doe het aub niet .

Comment

• Ik zou het niet doen. Er zijn auto's waar dat wel een groot verschil maakt, bv. een BMW 1. Maar op een Golf vind ik het het geld niet waard.
                              Last edited by Lord Tom; 09/01/2011, 11:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                Heb dus een golf VI gti besteld, nu, terwijl ik aan het wachten ben, ben ik aan het twijfelen.
                                Zou ik Xenon nemen of niet? Ik rij niet veel in "den donkere" maar ik vind deze lichtset prachtig staan op die golf...
                                Moet wel snel iets weten want anders is mijn bestelling niet meer aanpasbaar.
                                Moet zeggen dat de standaard lichtunits er ook niet verkeerd uitzien....
                                Groetjes!
                                Ik koop geen auto meer zonder xenon, het verschil is belachelijk groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom Bekijk Berichten
                                  Ik zou het niet doen. Er zijn auto's waar dat wel een groot verschil maakt, bv. een BMW 1. Maar op een Golf vind ik het het geld niet waard.
                                  Ik heb het enkel over de looks. Over het effect in gebruik spreek ik me niet uit. 'k heb nog geen auto gehad met Xenon
                                  Je mist dat niet als je dat nooit gehad hebt. Maar ik kan me wel iets voorstellen bij de mening van Wax-It.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom Bekijk Berichten
                                    Ik heb het enkel over de looks. Over het effect in gebruik spreek ik me niet uit. 'k heb nog geen auto gehad met Xenon
                                    Je mist dat niet als je dat nooit gehad hebt. Maar ik kan me wel iets voorstellen bij de mening van Wax-It.

ik zou ze nemen.
                                    was gister ook nog gegaan naar de garage ook om men ouwe auto in te leveren
                                    en wou deze ook nog toevoegen aan bestelling maar dat kon niet meer
                                    ook al was deauto nog niet ingeplant >.< en stond er vertraging op
                                    fabriek waar ze de dsg maken kan nie volgen

Comment

• Vind die optie bij VW wel belachelijk duur eigenlijk...
                                      Nog ff nadenken of ik ze neem of niet...
                                      Heb wel gezien dat bij de nieuwe xenon versie zo'n kerstversiering rondzit zoals bij audi, kan je dit zonder die leds nemen?
                                      Anders weet ik mijn keus wel al, NEE dus.

Bedoel deze link:

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
                                      Last edited by ; 10/01/2011, 00:37. Reden: blablabla

Comment

• Moest ik nu die xenon nemen, zijn die leds er dan bij of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                          Moest ik nu die xenon nemen, zijn die leds er dan bij of niet?
                                          Denk het wel.

Comment

Working...
                                          X