Leuke samenstelling
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenLederen interieur geen probleem (gratis zetelverwarming tem 31/1)
Is geen standaard optie, maar kan er bijbesteld worden in gelijk welke kleuren.
Catalogusprijs is 29361€ - 3034€ (speciale aanbieding) - 1489€ korting, komt op 24.836€ - 15% eco-premie - overnameprijs (2761€) = 18350€
Dus 5.7% korting van de dealer ? Heb wel een mooie overnameprijs gekregen voor mijn 12-jarige oude Golf 4 (zonder opties)met tal van mankementen aan (geen binnenverlichting, achteruitlichten werken niet meer, airbags werken niet meer (stuurkolom moet vervangen worden)
Zal de velgen nog veranderen in de Atlanta velgen 16" (+- 200€ opleg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenDit is dan toch geen origineel lederen interieur. Dan zal het wel nageplaatst worden door uw garage.
Nochtans heeft hij de optie aangevinkt op de site van VW zelf.
Ben wel bijna zeker dat het niet nageplaatst zal worden door de garage.
Ik ga het deze avond nog eens navragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenOrigineel geloof ik niet, hij heeft er een bepaalde naam aan gegeven.
Nochtans heeft hij de optie aangevinkt op de site van VW zelf.
Ben wel bijna zeker dat het niet nageplaatst zal worden door de garage.
Ik ga het deze avond nog eens navragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenOp de website van VW is het toch niet beschikbaar. Ik heb net nog eens gekeken. Tenzij die nog niet geupdate is...
Hopelijk zal ik me dit niet beklagen achteraf en is het netjes gedaan.
Bij deze, de auto is besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenIdd, je hebt gelijk. Dit wordt achteraf gedaan door DK-Sweitzer, off partner van VW !
Hopelijk zal ik me dit niet beklagen achteraf en is het netjes gedaan.
Bij deze, de auto is besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenDie mensen hebben professionele ervaring. Dat mag dus niet misgaan. Als je deze kosten telt, zou dit toch een 1500-2000 euro(voor een volledig interieur) kosten als je dit later wilt doen. Dus ik denk dat de prijs die je betaald niet slecht is dan. Ik weet niet of dit al in de prijs was inbegrepen en dat je het zo ook berekend had.
Deze optie is al inbegrepen in de totale prijs.
Alvast bedankt om het te melden. Ik begon te twijfelen, maar de dealer verzekerde mij dat alles netjes is afgewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenPrijs is 1495€ (+ zetelverwarming gratis tem 31/1)
Deze optie is al inbegrepen in de totale prijs.
Alvast bedankt om het te melden. Ik begon te twijfelen, maar de dealer verzekerde mij dat alles netjes is afgewerkt.
Comment
-
adaptief onderstel
Ik heb een vraag:
ik ga deze week een golf 6 bestellen ( 160 dsg Highline) nu wordt er door verschillende dealers verschillende antwoorden gegeven op mijn vraag.
vraag: is het adaptief onderstel een interessante optie als je de auto al uitrust met 18inch, gezien het feit dat de auto daardoor al flink stugger wordt?
graag ervaringen, alles reacties welkom kan namelijk geen proefrit maken in één met dat adaptief onderstel ( sportonderstel)
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk BerichtenIn het winterpakket zit inderdaad zetelverwarming (bediening via airco-controlepaneel). De na-uitrusting van zetelverwarming is met bediening op de stoel zelf, een beetje zoals de zetelverntilatie op een Passat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenMorgen ga ik normaal gezien mijn BlueMotion bestellen (levering april)
Optie's :
* Deep Black pareleffect
* Lederen zetels antraciet met zetelverwarming
* Alu velgen 16" merk Ronal
* mp3/USB-aansluiting
* Travel pack
* Business pack GPS
* ASP & Park Assist
* 5 deurs
* Elektrische ruiten achteraan
* Keyless Acces
* Lederen multifunctiestuur
* Verdonkerde ruiten achteraan (65%)
Voor mijn Golf 1,9sdi '99 (enkel alu velgen) kreeg ik een overnameprijs van 2761€
Ik wil gerust de prijs meedelen indien gewenst, maar ik weet niet of dit toegestaan is op dit forum (mijn eerste post)
Wat vinden jullie een correcte prijs voor deze BlueMotion incl deze opties en incl. overnameprijs oude wagen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenis die april-levering door de lederen zetels?...want normaal is de levering in maart voor een vw-bm
Voor het zekerste hebben ze er begin april opgezet op de bestelbon, ook omdat de auto 3 dagen weg is voor de lederen zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenis een golf6 bm ,eigenlijk al voorzien van die functie waarbij de lichten altijd branden tijdens het rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenis een golf6 bm ,eigenlijk al voorzien van die functie waarbij de lichten altijd branden tijdens het rijden?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenSpijtig verhaal. Volgens de voorwaarden betaald VW wel degelijk onkosten terug:
Mobiliteitsgarantie
De Mobiliteitsgarantie weerspiegelt het vertrouwen dat wij hebben in de betrouwbaarheid van onze wagens en van de kwaliteit van de service die verleend wordt door de Volkswagen Service Partners.
Onbeperkt in tijd en kilometer, blijft zij geldig gedurende de volledige levensduur van de wagen.
Zij heeft tot doel de nadelige gevolgen te beperken die kunnen voortvloeien uit een plotse panne die de immobilisatie van het voertuig tot gevolg heeft.
De volgende kosten worden gedekt door de Mobiliteitsgarantie :
- de depannage van de wagen 24u op 24 en 7 dagen op 7
- indien nodig het afslepen naar de dichtstbijzijnde Volkswagen Service Partner
- indien de herstelling niet binnen de 3 uren kan gebeuren, de terugbetaling van de kosten voor een vervangwagen gedurende max. 3 dagen
- of, als alternatief voor de vervangwagen, de hotelkosten voor 1 nacht (ontbijt inbegrepen), voor alle inzittenden van de wagen.
- de kosten voor taxi, trein of bus voor een max. van 77 €.
De terugbetaling van deze kosten gebeurt door de Volkswagen Service Partner die het laatste onderhoud heeft uitgevoerd.
http://be.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/be_nl/0/services_apres_vente/garanties.html
Vw betaald enkel de vervangwagen voor max 3 dagen. Gsm kosten en benzine en degelijke worden niet terugbetaald..... Ach ja weer een goede les geleerd...Heb meteen een bijstandsverzekering genomen en een kredietkaart aangeschaft :p
Comment
Comment