Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenKan je even zeggen waar het juist staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenUit het hoofd: je moet die optie activeren in conv. dacht ik, en daarna komt hij tevoorschijn in het menu van je boordcomputer. Daar kan je hem dan aanvinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenHeb net eens gaan kijken maar ik vind het echt niet. Deuren, ramen en spiegels kan je aanpassen in convenience maar voor de rest nix. Hij is van mei - juni 2010
Heb hier niet meteen een Golf VI bij de hand om het te bekijken maar in principe vind je het wel terug via google hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenklopt het dat de navigatie rapper z'n werk doet, indien niet de dvd ,maar een van de dvd een sd kaartje gebruikt word? of zet je beter de dvd over op de harde schijf van die unit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk heb het onlangs ergens gelezen, dus je zou het wel moeten terugvinden.
Heb hier niet meteen een Golf VI bij de hand om het te bekijken maar in principe vind je het wel terug via google hoor
Comment
-
Heeft er nog iemand zoveel last van steenslag op de golfjes? Heb mijne BM nog maar 2 weken en heb het al vlagge. Is die motorkap van kunststof ofzo? Is een serieus putje moet ik zeggen Was naar de garage gegaan daar hebbe ze het wa bijgewerkt met een wattenstaafje gedrenkt in lak.
daarenboven heb ik ook wa krasjes bij mijn tdi-teken (lichte krasjes). Net alsof ze da erop geplakt hadde in de fabriek en daarna wa naar rechts verschoven... Het was mij opgevallen toen ik mijn bluemotion logo eraf ging doen
Voor de rest wel fijne auto, wel spijtig da ik gene rns 510 heb gekrege ipv de rns310 die idd wa saai is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Redbull85 Bekijk BerichtenHeeft er nog iemand zoveel last van steenslag op de golfjes? Heb mijne BM nog maar 2 weken en heb het al vlagge. Is die motorkap van kunststof ofzo? Is een serieus putje moet ik zeggen Was naar de garage gegaan daar hebbe ze het wa bijgewerkt met een wattenstaafje gedrenkt in lak.
daarenboven heb ik ook wa krasjes bij mijn tdi-teken (lichte krasjes). Net alsof ze da erop geplakt hadde in de fabriek en daarna wa naar rechts verschoven... Het was mij opgevallen toen ik mijn bluemotion logo eraf ging doen
Voor de rest wel fijne auto, wel spijtig da ik gene rns 510 heb gekrege ipv de rns310 die idd wa saai is.
De rns510 is wel bangelijk, zeker in samenwerking met de MoBridge en de parkeersensoren. Ik weet niet of dit ook zo is met de rns310 maar bij de rns510 krijg je dus een afbeelding van de auto met de plekken waar de parkeersensoren "iets" detecteren.
Verder hebben we de kaarten van het buitenland al enkele keren nodig gehad voor vakantie en dergelijke. De interne harde schijf gebruiken we minder als een geheugenkaartje omdat het wat lang duurt vooraleer alle liedjes zijn overgezet. Je kan via een Sd-kaartje ook makkelijker nieuwe liedjes toevoegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Redbull85 Bekijk BerichtenHeeft er nog iemand zoveel last van steenslag op de golfjes? Heb mijne BM nog maar 2 weken en heb het al vlagge. Is die motorkap van kunststof ofzo? Is een serieus putje moet ik zeggen Was naar de garage gegaan daar hebbe ze het wa bijgewerkt met een wattenstaafje gedrenkt in lak.
Comment
-
De mijne heeft ook al serieus wat steenslag verwerkt
Vanavond nog een steentje van tussen de rem rechtsvoor laten halen. Voor de rest geen noemenswaardige problemen gehad buiten dat de deuren kraken als ie in de zon heeft gestaan. Ze hebben daar in de garage al iets aan gedaan, maar helaas zonder resultaat.
Comment
-
Golf is besteld
Bij deze mijn nieuwe Golf 6 setup:
Golf 6 Highline
1.2 TSI 5-deurs
Kleur: Schaduwblauw
Interieur: Leder Vienna Titaanzwart
Opties:
-Promotie 5 deurs = -626.04€ (yeay 0.04€ :p)
-Pack Premium = 1500€ (Xenon, Leder)
-Pack R-line Exterieur (Sport)
-Pack "Business" GPS = 600€
-Verdonkerde Achterlichten(led techniek) = 348.48€
-Alarm = 287.98€
-ESP+hill hold
-Pack City + APS & Park Assist = 582.01€
-Dynaudio "Excite" = 555.39€
-Zonder Modelaanduiding = 0.00€
Catalogusprijs = 31.787,23€
Totale kostprijs = 24.600€
Leveringstermijn = Eind Mei (Begin Juli zal ek maar tellen )
En nu zit er niets anders op dan: Wachten, wachten en nog is wachten
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten(...)Maar het lot heeft beslist dat het maar van korte duur is. De wagen is op 17/02/2011 overleden aan het "Ik lig op mijn dak"-Syndroom(...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk BerichtenBeste forum leden,
Ik ben hier nu ongeveer een jaar geregistreerd. Ik heb hier verleden jaar dan ook mijn golf 6 aangekondigd. Na 6 maand wachten had ik hem dan eindelijk! Maar het lot heeft beslist dat het maar van korte duur is. De wagen is op 17/02/2011 overleden aan het "Ik lig op mijn dak"-Syndroom En ik kwam er gelukkig met de schrik vanaf....z
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenMeeatal gebeurt zoiets niet vanzelf. Is de oorzaak echt het lot of is het eerder de rijstijl?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenMeeatal gebeurt zoiets niet vanzelf. Is de oorzaak echt het lot of is het eerder de rijstijl?
Comment
Comment