Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Comming home kan je met vagcom activeren.

Leaving home niet
    Kan je even zeggen waar het juist staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
      Kan je even zeggen waar het juist staat?
      Uit het hoofd: je moet die optie activeren in conv. dacht ik, en daarna komt hij tevoorschijn in het menu van je boordcomputer. Daar kan je hem dan aanvinken.

Comment

Uit het hoofd: je moet die optie activeren in conv. dacht ik, en daarna komt hij tevoorschijn in het menu van je boordcomputer. Daar kan je hem dan aanvinken.
        Heb net eens gaan kijken maar ik vind het echt niet. Deuren, ramen en spiegels kan je aanpassen in convenience maar voor de rest nix. Hij is van mei - juni 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
          Heb net eens gaan kijken maar ik vind het echt niet. Deuren, ramen en spiegels kan je aanpassen in convenience maar voor de rest nix. Hij is van mei - juni 2010
          Ik heb het onlangs ergens gelezen, dus je zou het wel moeten terugvinden.

Heb hier niet meteen een Golf VI bij de hand om het te bekijken maar in principe vind je het wel terug via google hoor

Comment

• rns 510 op sd

klopt het dat de navigatie rapper z'n werk doet, indien niet de dvd ,maar een van de dvd een sd kaartje gebruikt word? of zet je beter de dvd over op de harde schijf van die unit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichten
              klopt het dat de navigatie rapper z'n werk doet, indien niet de dvd ,maar een van de dvd een sd kaartje gebruikt word? of zet je beter de dvd over op de harde schijf van die unit?
              De navigatie staat standaard toch op de harde schijf. Alles hangt ervan af hoe snel de apparaten lezen. Normaal is een interne harde schijf altijd het snelst.

Comment

Ik heb het onlangs ergens gelezen, dus je zou het wel moeten terugvinden.

Heb hier niet meteen een Golf VI bij de hand om het te bekijken maar in principe vind je het wel terug via google hoor
                Heb het echt niet gevonden, dus als je eens wilt kijken waar het zou staan, dan zou dat geweldig zijn.

Comment

• /////
                  Last edited by ; 13/02/2011, 11:53.

Comment

• Ik zoek nog een thuiskomertje (15/16") inclusief gereedschap voor in mijn Golf 6.
                    Heeft iemand zo nog iets liggen? Stuur maar een PM dan

Comment

• nog maar een klein maandje te gaan

i cant wait

Comment

• Heeft er nog iemand zoveel last van steenslag op de golfjes? Heb mijne BM nog maar 2 weken en heb het al vlagge. Is die motorkap van kunststof ofzo? Is een serieus putje moet ik zeggen Was naar de garage gegaan daar hebbe ze het wa bijgewerkt met een wattenstaafje gedrenkt in lak.
                        daarenboven heb ik ook wa krasjes bij mijn tdi-teken (lichte krasjes). Net alsof ze da erop geplakt hadde in de fabriek en daarna wa naar rechts verschoven... Het was mij opgevallen toen ik mijn bluemotion logo eraf ging doen

Voor de rest wel fijne auto, wel spijtig da ik gene rns 510 heb gekrege ipv de rns310 die idd wa saai is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redbull85 Bekijk Berichten
                          Heeft er nog iemand zoveel last van steenslag op de golfjes? Heb mijne BM nog maar 2 weken en heb het al vlagge. Is die motorkap van kunststof ofzo? Is een serieus putje moet ik zeggen Was naar de garage gegaan daar hebbe ze het wa bijgewerkt met een wattenstaafje gedrenkt in lak.
                          daarenboven heb ik ook wa krasjes bij mijn tdi-teken (lichte krasjes). Net alsof ze da erop geplakt hadde in de fabriek en daarna wa naar rechts verschoven... Het was mij opgevallen toen ik mijn bluemotion logo eraf ging doen

Voor de rest wel fijne auto, wel spijtig da ik gene rns 510 heb gekrege ipv de rns310 die idd wa saai is.
                          Yup, hier hetzelfde probleem ja. Op de bumper en op de motorkap.
                          De rns510 is wel bangelijk, zeker in samenwerking met de MoBridge en de parkeersensoren. Ik weet niet of dit ook zo is met de rns310 maar bij de rns510 krijg je dus een afbeelding van de auto met de plekken waar de parkeersensoren "iets" detecteren.
                          Verder hebben we de kaarten van het buitenland al enkele keren nodig gehad voor vakantie en dergelijke. De interne harde schijf gebruiken we minder als een geheugenkaartje omdat het wat lang duurt vooraleer alle liedjes zijn overgezet. Je kan via een Sd-kaartje ook makkelijker nieuwe liedjes toevoegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redbull85 Bekijk Berichten
                            Heeft er nog iemand zoveel last van steenslag op de golfjes? Heb mijne BM nog maar 2 weken en heb het al vlagge. Is die motorkap van kunststof ofzo? Is een serieus putje moet ik zeggen Was naar de garage gegaan daar hebbe ze het wa bijgewerkt met een wattenstaafje gedrenkt in lak.

Toch ook al behoorlijk wat steenslag op motorkap en zelfs dak na deze winter. Bedankt minister Crevits! Ik veronderstel dat dit afgetrokken wordt van mijn verkeersbelasting?

Comment

• De mijne heeft ook al serieus wat steenslag verwerkt

Vanavond nog een steentje van tussen de rem rechtsvoor laten halen. Voor de rest geen noemenswaardige problemen gehad buiten dat de deuren kraken als ie in de zon heeft gestaan. Ze hebben daar in de garage al iets aan gedaan, maar helaas zonder resultaat.

Comment

• Golf is besteld

Bij deze mijn nieuwe Golf 6 setup:

Golf 6 Highline

1.2 TSI 5-deurs

Kleur: Schaduwblauw

Interieur: Leder Vienna Titaanzwart

Opties:

-Promotie 5 deurs = -626.04€ (yeay 0.04€ :p)

-Pack Premium = 1500€ (Xenon, Leder)

-Pack R-line Exterieur (Sport)

-Pack "Business" GPS = 600€

-Verdonkerde Achterlichten(led techniek) = 348.48€

-Alarm = 287.98€

-ESP+hill hold

-Pack City + APS & Park Assist = 582.01€

-Dynaudio "Excite" = 555.39€

-Zonder Modelaanduiding = 0.00€

Catalogusprijs = 31.787,23€

Totale kostprijs = 24.600€

Leveringstermijn = Eind Mei (Begin Juli zal ek maar tellen )

En nu zit er niets anders op dan: Wachten, wachten en nog is wachten

Grtz
                                Last edited by ; 02/03/2011, 19:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
                                  (...)Maar het lot heeft beslist dat het maar van korte duur is. De wagen is op 17/02/2011 overleden aan het "Ik lig op mijn dak"-Syndroom(...)
                                  Meeatal gebeurt zoiets niet vanzelf. Is de oorzaak echt het lot of is het eerder de rijstijl?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
                                    Beste forum leden,

Ik ben hier nu ongeveer een jaar geregistreerd. Ik heb hier verleden jaar dan ook mijn golf 6 aangekondigd. Na 6 maand wachten had ik hem dan eindelijk! Maar het lot heeft beslist dat het maar van korte duur is. De wagen is op 17/02/2011 overleden aan het "Ik lig op mijn dak"-Syndroom En ik kwam er gelukkig met de schrik vanaf....z
                                    Velgen op overschot ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                      Meeatal gebeurt zoiets niet vanzelf. Is de oorzaak echt het lot of is het eerder de rijstijl?
                                      Punt, zoiets krijg je niet bij slecht weer.. Toch iets te snel misschien..?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Hij kan er zelf nog met lachen, hopelijk heeft hij al dan niet zijn les geleerd. Het was trouwens een knappe golf

Comment

• Deleted
                                          Last edited by ; 02/03/2011, 19:31.

Comment

Working...
                                          X