Oorspronkelijk geplaatst door Redbull85
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Redbull85 Bekijk BerichtenZeg ik weet niet waar ik het op dit forum kan posten. Maar weet iemand hoe je de zijspiegels eraf kan halen op de golf 6. Ik zou dat onderste plastieken gedeelte eraf willen halen, waar ook de pinker aan zit.
Iemand had mijn spiegel eraf gereden en dit is wat gebarsten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner15 Bekijk Berichteniemand ervaring met het instellen dat de deuren automatisch sluiten bij het rijden?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jinxedfire Bekijk BerichtenIk heb hem dan eindelijk! Hierbij wat foto's .
Golf 6 Highline 1.4 TSI 122 pk DSG@7
Keyless acccess
Zij-airbag achteraan
Bandenspanningscontrole
Light assist
ESP
Verduisterde ruiten 95%
Business pack
climatronic
GPS RNS 310
Pack city
R-line exterieur
R-line plus + stoffen R-line bekleding.
Wat een wagen! Prachtige motor en versnellingsbak, zou hem nu al niet meer kunnen missen en heb er nog maar 300km opzitten!
-jinxed-
Heb jij de Led achterlichten optie erbij genomen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk BerichtenHeb jij de Led achterlichten optie erbij genomen???
side note heb er nu al 5000km opzitten blijft gewoon een geweldige wagen
enigste minpuntje dat ik gevonden heb is de iphone/ipod aansluitkabel is niet echt gemaakt voor iphone deze zit gewoon te los waardoor je geen mooie klank hebt als je aan het rijden bent
-jinxed-
Comment
-
Ziezo, heb mijn bluemotion nu een 2-tal weken in bezit...
Optie's :
* Deep Black pareleffect
* 5 deurs
* Lederen zetels antraciet met zetelverwarming/koeling
* Alu velgen 16"
* MDI met mp3/USB/iPhone-aansluiting
* Travel pack
* Business pack GPS
* ASP & Park Assist
* 5 deurs
* Elektrische ruiten achteraan
* Keyless Acces
* Lederen multifunctiestuur
* Verdonkerde ruiten achteraan (65%)
Enkele foto's...
Hierbij nog enkele vragen voor de experts... (dealer is het nog aan het bekijken of dit mogelijk is)
- Weet er iemand of je die donkere led-achterlichten (R-line) ook kan plaatsen op een BlueMotion ?
- Er werd een RNS 310 geleverd met softwareversie 353.
Hoe kan ik mijn telefoon (iPhone) bedienen op de GPS of is dit echt niet mogelijk. (Fiscon plus ?)
Comment
-
Hoe kan ik mijn telefoon (iPhone) bedienen op de GPS of is dit echt niet mogelijk. (Fiscon plus ?)[/quote]
Bij onze passat met RNS 310 heb ik een apparte bluetooth module moeten laten steken om te telefoneren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenZiezo, heb mijn bluemotion nu een 2-tal weken in bezit...
Optie's :
* Deep Black pareleffect
* 5 deurs
* Lederen zetels antraciet met zetelverwarming/koeling
* Alu velgen 16"
* MDI met mp3/USB/iPhone-aansluiting
* Travel pack
* Business pack GPS
* ASP & Park Assist
* 5 deurs
* Elektrische ruiten achteraan
* Keyless Acces
* Lederen multifunctiestuur
* Verdonkerde ruiten achteraan (65%)
Enkele foto's...
Hierbij nog enkele vragen voor de experts... (dealer is het nog aan het bekijken of dit mogelijk is)
- Weet er iemand of je die donkere led-achterlichten (R-line) ook kan plaatsen op een BlueMotion ?
Hoe kan ik mijn telefoon (iPhone) bedienen op de GPS of is dit echt niet mogelijk. (Fiscon plus ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenjifujima Bekijk BerichtenWegrijhulp Hellingen blijkt dus op Een op Standaard BlueMotion you zitten, bij Een voor moet je hier Trendline bijbetalen € 125.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk BerichtenHeb je die zetels laten overtrekken in leder? En waar heb je die andere velgen gevonden?
Heb deze velgen gekregen van de dealer ipv de Wellington velgen omdat hij deze niet op mijn auto wou zetten (zien teveel af door het zout aan de kust)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Bij onze passat met RNS 310 heb ik een apparte bluetooth module moeten laten steken om te telefoneren.
Bij de dealer willen ze zo'n Parrot installeren, maar dit werkt niet met de RNS 310.
Ik heb vernomen dat de Fiscon Basis Plus nu ook werkt icm RNS 310 met softwareversie vanaf 351. Heeft er dit iemand al laten installeren en werkt deze op de RNS 310 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenWelke module heb je laten steken ?
Bij de dealer willen ze zo'n Parrot installeren, maar dit werkt niet met de RNS 310.
Ik heb vernomen dat de Fiscon Basis Plus nu ook werkt icm RNS 310 met softwareversie vanaf 351. Heeft er dit iemand al laten installeren en werkt deze op de RNS 310 ?
http://fiscon-mobile.com/products/rns_310.php?brand=vwBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk BerichtenWij hebben de originele MoBridge van Volkswagen laten plaatsen. Maar we hebben wel de RNS510. Ik veronderstel dat dit hetzelfde is.
RNS510 en RCD510 zijn wel gelijklopend wat betreft bluetooth e.a.
Comment
-
Is een bluemotion een toffe wagen voor mee rond te rijden? sportief in de bochten e.d.? is die 1.6 goed voor dagelijks gebruik qua acceleratie enz? is de commonrail diesel beter dan de pompverstuiver model? Ik ben aan het twijfelen tussen een golf of de leon
En wat is het verschil tussen een RCD 510 en RNS 510 en de 310 model?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs een bluemotion een toffe wagen voor mee rond te rijden? sportief in de bochten e.d.? is die 1.6 goed voor dagelijks gebruik qua acceleratie enz? is de commonrail diesel beter dan de pompverstuiver model? Ik ben aan het twijfelen tussen een golf of de leon
En wat is het verschil tussen een RCD 510 en RNS 510 en de 310 model?
RCD510: radio met groot scherm en hdd
RNS510: radio met groot scherm, navi europa, hdd
RNS310: radio met klein scherm en navi benelux d.m.v. cd of sd-kaart
RNS315: opvolger van rns310 radio met klein scherm en navi europa d.m.v. dvd of sd-kaart (niet zeker of het dvd is).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk BerichtenVoor mij volstaat dat voor het dagelijkse verkeer. Het is natuurlijk geen GTI, maar 105pk is best comfortabel. Ook de wegligging/ophanging is voldoende direct voor het dagelijkse verkeer.
RCD510: radio met groot scherm en hdd
RNS510: radio met groot scherm, navi europa, hdd
RNS310: radio met klein scherm en navi benelux d.m.v. cd of sd-kaart
RNS315: opvolger van rns310 radio met klein scherm en navi europa d.m.v. dvd of sd-kaart (niet zeker of het dvd is).BMW X5 45e
Comment
Comment