Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
    Iemand dat ik ken heeft sinds twee weken een nieuwe caddy met de rns315, maar zonder bluetooth...
    ah dacht ergens gelezen te hebben dat er standaard bluetooth op zou zitten.

weer iets bijgeleerd se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door citroeneh Bekijk Berichten
      ah dacht ergens gelezen te hebben dat er standaard bluetooth op zou zitten.

weer iets bijgeleerd se
      Hij was er ook van overtuigd dan een rns315 altijd met bluetooth komt, maar de ontgoocheling was groot. Waarschijnlijk is het enkel een softwarelock en een micro die ontbreekt.

Comment

• Op de RNS 315 zit standaard bluetooth audio streaming, maar geen telefoonmodule om te bellen. Dat laatste is een betalende optie/accessoire.

Comment

• Vandaag heb ik bluetooth laten installeren op mijn RNS 310.
          De phone knop heeft niet meer de functie mute, maar kan vanaf nu bediend worden (incl telefoonboek) in combinatie met mijn telefoon (iPhone). Ook de toetsen op mijn multifunctioneel stuur hebben nu een functie

Comment

• Vers gepoetst; G6 + 17" avignon:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Vers gepoetst; G6 + 17" avignon:

Heel mooi. Ik overweeg ook de avignons. Heb je nog meer foto's?

Comment

• Paar van gisteren:

daar zie je natuurlijk niet veel van de avignons op jammer genoeg
                Ik vind de velgen vrijwel ideaal; goeie grootte zonder persee te moeten verlagen, SUPER hand om te poetsen en redelijk mooi van uitzicht.

Comment

• Nog een paar van in de week:

En johny met de mistlichten :p

Comment

• En daar helemaal vanachter, daar lijkt hij nog wel vet te staan eigenlijk :

nog foto's nodig?

Comment

• In real valt het eigenlijk beter mee dan op de foto's trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                        In real valt het eigenlijk beter mee dan op de foto's trouwens.
                        Ik vind hem prachtig zo. Heb je dan die andere velgen gehouden voor keuring?

Comment

• Heeft iemand mij een pvg nummer van een blue motion?

Mijn vriendin heeft hare verleden week besteld en dan kan ik eens zien op de site van goca welke bandenmaten er allemaal op mogen.
                          Ze wil achteraf allu velgen bestellen.

Comment

• Ze heeft de hare gekocht in januari (is van de vriendin, ter info) en dat komt dus perfect overeen met de tijd dat er winterbanden onder zitten. Volgens mijn redenering zou dat dus nooit problemen moeten geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
                              Heeft iemand mij een pvg nummer van een blue motion?

Mijn vriendin heeft hare verleden week besteld en dan kan ik eens zien op de site van goca welke bandenmaten er allemaal op mogen.
                              Ze wil achteraf allu velgen bestellen.
                              PVG nummer is 413773.
                              Maar ik zou deze website raadplegen. Dat is makkelijker: http://www.banden-ackermans.be/cms/i...111&Itemid=103

Standaard zit er een 195/65 R15 op. Je mag daar -2% of +1,5% van afwijken.
                              Last edited by ; 10/07/2011, 11:54.

Comment

• Geraak je in een Golf een buggy kwijt in de koffer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
                                  PVG nummer is 413773.
                                  Maar ik zou deze website raadplegen. Dat is makkelijker: http://www.banden-ackermans.be/cms/i...111&Itemid=103

Standaard zit er een 195/65 R15 op. Je maag daar -2% of +1,5% van afwijken.
                                  Bedankt Ook voor de handige link.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                    Geraak je in een Golf een buggy kwijt in de koffer?
                                    Als je het hebt over een ingeklapte buggy, zeker en vast. Wij hebben zelfs nog plaats voor tassen als de buggy erin zit.

Comment

• Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Ondertussen heeft de dealer deze week ook de led-achterlichten op mijn blue-motion geplaatst en gecodeerd. Echter, vandaag heb ik gemerkt dat mijn dagrijlichten niet meer functioneren. Ik heb deze proberen manueel te activeren volgens het instructieboekje/ via de boordcomputer, helaas dit gaat niet. Wat zou er kunnen gebeurd zijn, iemand ?

Hier enkele foto's van de led-achterlichten :

Comment

• Staat hem al een pak beter!

Comment

Working...
                                          X