Oorspronkelijk geplaatst door Koene L
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenZal ik in gedachte houden. Welk gedeelte van Kortrijk aangezien ik meestal op 't hoge zit ofwel puur middenstad rond het station.
Qua RCD510.. Nog niemand gehad die hem eruit wou halen, aangezien de RNS er sterk op gelijkt en die ferm in trek is bij dieven..
Wellingtons zijn maar 15" en persoonlijk vond ik dat net iets te klein. Maarja, smaken verschillen natuurlijk. Ik hou persoonlijk meer van iets met fijnere spaken. En namelijk volgens de Belgische wetgeving mag je na de inschrijving van de auto de velgen veranderen zolang ze niet te veel afwijken volgens het reglement. Die 15% ecokortrijk word afgehouden van het moment dat hij de fabriek verlaat totdat hij ingeschreven is. Daarna mag je in feite ermee doen wat je wil...
Kga je wel toegeven dat de Wellingtons er stukken beter uitzien in het echt dan op foto maar die had ik nog nergens tegengekomen voor dat ik mijn golfje bestelde.
Comment
-
Ik rijd nu al zo'n kleine twee jaar met de standaardbanden/velgen (42.000 km) rond.
Voor de winter ga ik winterbanden op mijn originele velgen leggen, tegen de zomer ben ik van plan om me 17 duim (replica) GTI-velgen aan te schaffen. Ik vrees een beetje voor het comfort, maar denk (lees : hoop) dat dat meevallen
De 20ste september moet ik mijn bakske naar de carrosserie brengen. De bumpers van een Golf zijn blijkbaar niet bestand tegen aanrijdingen met duiven. Tegen 120 km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenIk rijd nu al zo'n kleine twee jaar met de standaardbanden/velgen (42.000 km) rond.
Voor de winter ga ik winterbanden op mijn originele velgen leggen, tegen de zomer ben ik van plan om me 17 duim (replica) GTI-velgen aan te schaffen. Ik vrees een beetje voor het comfort, maar denk (lees : hoop) dat dat meevallen
De 20ste september moet ik mijn bakske naar de carrosserie brengen. De bumpers van een Golf zijn blijkbaar niet bestand tegen aanrijdingen met duiven. Tegen 120 km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenIvm dit. De voorbumper van een Polo 2007 is ook niet bestand tegen duiven aan 100 km/h. Zit een groot aantal krassen en een lichte deuk in lol. Garage neemt em toch over als mijn Golf binnen is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenBij mij zat er een gat in de grille onderaan. Het beestje zelf stak er ook nog in
Vraagje: Weet iemand of die "R-line" bodykit er nog opzit bij het 2012 model van de Bluemotion 99gr? Ik heb testgereden met "een" Bluemotion Golf met nog TDI opgeschreven op de koffer en ik denk dat dat de 107gr versie was aangezien die met de standaardbumpers zat. Weet iemand hier iets van af? :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenBump.
En weet iemand wat het precieze verschil is tussen BlueMotion en BlueMotion Technology op de Golf? Scheelt dit iets qua motorisatie op vlak van optrekken enzoverder?
Volgens mij is BlueMotion de optie waarbij je weinig keuze hebt in de optielijst en de Bluemotion Technology je pakketten zoals highline en trendline kan nemen en veel meer opties hebt. Motorisch zijn deze hetzelfde denk ik?....
Comment
-
Welja, ik weet dat je op het 2009 en 2010 model van de echte Bluemotion de R-line bodykit bij kreeg voor de "aerodynamica". Anders dan dat zie ik ook geen echt verschil..
Ohwell, paar mooie Atlanta's eronder en dan de mijne naast die van Latreetje zetten, je zal geen verschil zien LOL!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenBump.
En weet iemand wat het precieze verschil is tussen BlueMotion en BlueMotion Technology op de Golf? Scheelt dit iets qua motorisatie op vlak van optrekken enzoverder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenAls ge wilt optrekken, moet ge niet voor een 1.6 gaan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenIk heb testgereden met de 1.6 en die beviel me sterk. Mijn vraag was of er veel verschil zal zijn tussen de 1.6 en de 1.6 BM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenAls ge wilt optrekken, moet ge niet voor een 1.6 gaan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenHeeft hij iets gezegd over snel optrekken ? Ik denk 't niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIn België wordt enkel de Blue Motion Technology (99gr/km) ingevoerd, dus zonder koetswerkaddenda zoals bij een Bluemotion.
Ohwell, de Golf MKVI blijft zalig, zelfs standaard.
Comment
-
Golf VI Bluemotion wieldoppen/velgen
Hey hey,
Gisteren een Golf VI Bluemotion besteld.
De wieldoppen die erop zitten zijn wel okay, maar die wielen op deze foto (van een GTD dacht ik) zijn super. Nu heb ik al zitten zoeken op internet, maar kan deze nergens vinden. Kan iemand van jullie mij hiermee helpen?
En kan ik deze überhaupt op m'n Bluemotion zetten?
Thx !Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenHey hey,
Gisteren een Golf VI Bluemotion besteld.
De wieldoppen die erop zitten zijn wel okay, maar die wielen op deze foto (van een GTD dacht ik) zijn super. Nu heb ik al zitten zoeken op internet, maar kan deze nergens vinden. Kan iemand van jullie mij hiermee helpen?
En kan ik deze überhaupt op m'n Bluemotion zetten?
Thx !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenZijn de Bilbao velgen en zijn enkel in 18 inch te krijgen. Te groot voor een BM, dus is niet mogelijk.
Kan iemand hier licht op geven want ik zou graag 205 onder men BM leggen ipv. de standaard 195...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenZijn de Bilbao velgen en zijn enkel in 18 inch te krijgen. Te groot voor een BM, dus is niet mogelijk.
Thx
Comment
Comment