Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk Berichten
    Hmm, we zien wel. Ben ik benieuwd naar want tijdens het testrijden zat er een RNS in en had ik geen van men eigen CD's mee. Bij mij hoeft het ook niet luid te gaan maar ik sta verzot van diepe bassen. Aan iedereen die nu denkt van wat een Johnny, toch niet. Heb het meer over DnB, Liquid en Chillstep. Welke kleur heeft je BM trouwens? Zal eens uitkijken als ik in Kortrijk rondtoer. Ben namelijk niet van Kortrijk zelf maar zit daar regelmatig. Ik tuf momenteel nog rond met een VW Polo van 2007, reflexzilver met nummerplaat XKE -
    Ik rij vooral in de streek van Pittem rond met een grafietblauwe die luistert naar xxx-BUW.

Comment

Zal ik in gedachte houden. Welk gedeelte van Kortrijk aangezien ik meestal op 't hoge zit ofwel puur middenstad rond het station.
      Qua RCD510.. Nog niemand gehad die hem eruit wou halen, aangezien de RNS er sterk op gelijkt en die ferm in trek is bij dieven..

Wellingtons zijn maar 15" en persoonlijk vond ik dat net iets te klein. Maarja, smaken verschillen natuurlijk. Ik hou persoonlijk meer van iets met fijnere spaken. En namelijk volgens de Belgische wetgeving mag je na de inschrijving van de auto de velgen veranderen zolang ze niet te veel afwijken volgens het reglement. Die 15% ecokortrijk word afgehouden van het moment dat hij de fabriek verlaat totdat hij ingeschreven is. Daarna mag je in feite ermee doen wat je wil...
      Kga je wel toegeven dat de Wellingtons er stukken beter uitzien in het echt dan op foto maar die had ik nog nergens tegengekomen voor dat ik mijn golfje bestelde.
      Zit ook meestal int straatje (of daarrond) en opt hoge alstr wa tdoen is ;-). Kzal er hoogst wss donderdag wel ergens rondhangen. en idd ben zeer tevreden van de RCD510!

Comment

• Ik rijd nu al zo'n kleine twee jaar met de standaardbanden/velgen (42.000 km) rond.

Voor de winter ga ik winterbanden op mijn originele velgen leggen, tegen de zomer ben ik van plan om me 17 duim (replica) GTI-velgen aan te schaffen. Ik vrees een beetje voor het comfort, maar denk (lees : hoop) dat dat meevallen

De 20ste september moet ik mijn bakske naar de carrosserie brengen. De bumpers van een Golf zijn blijkbaar niet bestand tegen aanrijdingen met duiven. Tegen 120 km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
          Ik rijd nu al zo'n kleine twee jaar met de standaardbanden/velgen (42.000 km) rond.

Voor de winter ga ik winterbanden op mijn originele velgen leggen, tegen de zomer ben ik van plan om me 17 duim (replica) GTI-velgen aan te schaffen. Ik vrees een beetje voor het comfort, maar denk (lees : hoop) dat dat meevallen

De 20ste september moet ik mijn bakske naar de carrosserie brengen. De bumpers van een Golf zijn blijkbaar niet bestand tegen aanrijdingen met duiven. Tegen 120 km/h
          Ivm dit. De voorbumper van een Polo 2007 is ook niet bestand tegen duiven aan 100 km/h. Zit een groot aantal krassen en een lichte deuk in lol. Garage neemt em toch over als mijn Golf binnen is!

Comment

Ivm dit. De voorbumper van een Polo 2007 is ook niet bestand tegen duiven aan 100 km/h. Zit een groot aantal krassen en een lichte deuk in lol. Garage neemt em toch over als mijn Golf binnen is!
            Bij mij zat er een gat in de grille onderaan. Het beestje zelf stak er ook nog in

Comment

Bij mij zat er een gat in de grille onderaan. Het beestje zelf stak er ook nog in
              Gratis kip aan't spit als die tegen de radiator zat aan 120 km/h

Vraagje: Weet iemand of die "R-line" bodykit er nog opzit bij het 2012 model van de Bluemotion 99gr? Ik heb testgereden met "een" Bluemotion Golf met nog TDI opgeschreven op de koffer en ik denk dat dat de 107gr versie was aangezien die met de standaardbumpers zat. Weet iemand hier iets van af? :/
              Last edited by ; 26/08/2011, 23:28.

Comment

• Bump.

En weet iemand wat het precieze verschil is tussen BlueMotion en BlueMotion Technology op de Golf? Scheelt dit iets qua motorisatie op vlak van optrekken enzoverder?

Comment

Bump.

En weet iemand wat het precieze verschil is tussen BlueMotion en BlueMotion Technology op de Golf? Scheelt dit iets qua motorisatie op vlak van optrekken enzoverder?

Volgens mij is BlueMotion de optie waarbij je weinig keuze hebt in de optielijst en de Bluemotion Technology je pakketten zoals highline en trendline kan nemen en veel meer opties hebt. Motorisch zijn deze hetzelfde denk ik?....

Comment

• Welja, ik weet dat je op het 2009 en 2010 model van de echte Bluemotion de R-line bodykit bij kreeg voor de "aerodynamica". Anders dan dat zie ik ook geen echt verschil..

Ohwell, paar mooie Atlanta's eronder en dan de mijne naast die van Latreetje zetten, je zal geen verschil zien LOL!

Comment

Bump.

Als ge wilt optrekken, moet ge niet voor een 1.6 gaan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk Berichten
                        Ik heb testgereden met de 1.6 en die beviel me sterk. Mijn vraag was of er veel verschil zal zijn tussen de 1.6 en de 1.6 BM.

Comment

Ik heb testgereden met de 1.6 en die beviel me sterk. Mijn vraag was of er veel verschil zal zijn tussen de 1.6 en de 1.6 BM.
                          Qua motor scheelt het niks, volgens mij ... Het gaat 'm enkel om die brandstofbesparende snufjes. Als ik de andere forumgangers mag geloven, verbruikt hun auto een halve liter minder dan de mijne (zit gemiddeld rond de 5 liter).

Comment

Heeft hij iets gezegd over snel optrekken ? Ik denk 't niet

Comment

Heeft hij iets gezegd over snel optrekken ? Ik denk 't niet
                              Ik had het over optrekken in het algemeen. Rij nu met een Polo en 1 tot 100 in 17.8 seconden scheelt direct al met de aangegeven 11.3..

Comment

• In België wordt enkel de Blue Motion Technology (99gr/km) ingevoerd, dus zonder koetswerkaddenda zoals bij een Bluemotion.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                  In België wordt enkel de Blue Motion Technology (99gr/km) ingevoerd, dus zonder koetswerkaddenda zoals bij een Bluemotion.
                                  Dus het wordt dus de standaard golf ipv. die zoals ze in de UK en NL hebben met de bodykit?
                                  Ohwell, de Golf MKVI blijft zalig, zelfs standaard.

Comment

• Golf VI Bluemotion wieldoppen/velgen

Hey hey,

Gisteren een Golf VI Bluemotion besteld.
                                    De wieldoppen die erop zitten zijn wel okay, maar die wielen op deze foto (van een GTD dacht ik) zijn super. Nu heb ik al zitten zoeken op internet, maar kan deze nergens vinden. Kan iemand van jullie mij hiermee helpen?
                                    En kan ik deze überhaupt op m'n Bluemotion zetten?
                                    Thx !
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk Berichten
                                      Hey hey,

Gisteren een Golf VI Bluemotion besteld.
                                      De wieldoppen die erop zitten zijn wel okay, maar die wielen op deze foto (van een GTD dacht ik) zijn super. Nu heb ik al zitten zoeken op internet, maar kan deze nergens vinden. Kan iemand van jullie mij hiermee helpen?
                                      En kan ik deze überhaupt op m'n Bluemotion zetten?
                                      Thx !
                                      Zijn de Bilbao velgen en zijn enkel in 18 inch te krijgen. Te groot voor een BM, dus is niet mogelijk.

Comment

Zijn de Bilbao velgen en zijn enkel in 18 inch te krijgen. Te groot voor een BM, dus is niet mogelijk.
                                        Hmm, hangt er ook een maximum qua dikte velg aan vast dat er maximum op een BM mag? Ik heb altijd gehoord dat je niet onder de 2% of boven de 1.5% verschil mag gaan qua omtrek of diameter of iets volgens de Belgische keuring.

Kan iemand hier licht op geven want ik zou graag 205 onder men BM leggen ipv. de standaard 195...

Comment

Hm... ik weet dat er nu 15" wielen opzitten, kan ik er ook 16" velgen laten opzetten, want heb de Bilbao's gevonden in 16" (weliswaar niet van VW zelf).

Thx

Comment

Working...
                                          X