Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk Berichten
    Hm... ik weet dat er nu 15" wielen opzitten, kan ik er ook 16" velgen laten opzetten, want heb de Bilbao's gevonden in 16" (weliswaar niet van VW zelf).

Thx
    Enkele pagina's terug was er iemand van Gent die zei dat hij de Atlanta's erop had liggen (16" velgen) dus volgens mij mag het wel. Bij mijn weten mogen er zelfs 18"s onder zolang je niet boven een percentage van de gekeurde en op de papieren vermelde velg+banddiameter of omtrek gaat. Natuurlijk als je er 18"s onder gooit kies je dan zelf wel voor meer verbruik en een stuggere wegligging.

Comment

• Iemand een gedacht hier wat de gangbare dealerkorting is op een BM?

Comment

• Standaard geven VW concessiehouders 6% korting sinds ze weten dat iedere klant een "korting" verwacht. Die zogenaamde korting zit wel al verrekend in de catalogusprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk Berichten
          Standaard geven VW concessiehouders 6% korting sinds ze weten dat iedere klant een "korting" verwacht. Die zogenaamde korting zit wel al verrekend in de catalogusprijs.
          Eén garage gaf me 6,5% korting op de wagen.
          Waar ik mijn BM gekocht heb, heb ik 8% gekregen op de wagen en 8% op de opties.

Comment

Eén garage gaf me 6,5% korting op de wagen.
            Waar ik mijn BM gekocht heb, heb ik 8% gekregen op de wagen en 8% op de opties.
            Ik kreeg 6% standaardkorting en dan nog die grote kortingen op de pakketten (die zeer mooi uitkomen in het eindprijsje). Daarnaast heb ik ook nog een goede 500 euro kunnen bijdoen bij hetgeen ze me aanboden voor mijn huidige wagen. En last but not least krijg ik er gratis voetmatten bij!

Comment

Ik kreeg 6% standaardkorting en dan nog die grote kortingen op de pakketten (die zeer mooi uitkomen in het eindprijsje). Daarnaast heb ik ook nog een goede 500 euro kunnen bijdoen bij hetgeen ze me aanboden voor mijn huidige wagen. En last but not least krijg ik er gratis voetmatten bij!
              Ja, die pakketten zijn wel de moeite....
              Alle kortingen samen toch iets meer dan 9000 euro dat er van de prijs ging... Kan niet klagen

Comment

Alle kortingen samen toch iets meer dan 9000 euro dat er van de prijs ging... Kan niet klagen
                Mijn eindprijs van de Golf 6 is net iets minder dan dat mijn vader vroeger gegeven heeft voor zijn BASIS Golf 4 14 jaar terug. Bij de mijne zit er massas veel op dus ik kan idd ook niet klagen.

Comment

Je praat over 8% globale korting en 9000 EUR korting in totaal op een Golf BM? 9000 EUR korting voor 8% komt dus op een basisprijs van 110.000 EUR... Golfkes BM zijn precies nogal in prijs gestegen de laatste tijd

Comment

• Mijn totale korting op de BM was 6082.97. Wat heb je er wel zoal opgestoken om aan 9k korting te komen?

Comment

Mijn totale korting op de BM was 6082.97. Wat heb je er wel zoal opgestoken om aan 9k korting te komen?
                      Ik zei alle kortingen samen (dealer, pakketten, overheid, overname), dat kwam op €9062,57...
                      En neen, de prijs van de auto was geen €110.000, maar €27.187,49

En gratis tapijten, lol
                      Last edited by GentseGast; 28/08/2011, 18:05.

Comment

Ik zei alle kortingen samen (dealer, pakketten, overheid, overname), dat kwam op €9062,57...
                        En neen, de prijs van de auto was geen €110.000, maar €27.187,49

En gratis tapijten, lol
                        De mijne was totaal 25900 en oneffen. Na overheid, overname, korting enzoverder kwam ik uit op de helft van die prijs.

Comment

De mijne was totaal 25900 en oneffen. Na overheid, overname, korting enzoverder kwam ik uit op de helft van die prijs.
                          Good job !!

Comment

Good job !!
                            Komt allemaal doordat ik maar een 4 jaar oude auto ervoor inruil..

Comment

Komt allemaal doordat ik maar een 4 jaar oude auto ervoor inruil..
                              Ja, de mijne is 8 jaar en dan nog van een Frans merk
                              'k Was al blij dat ik er nog iets voor kreeg

Comment

Ja, de mijne is 8 jaar en dan nog van een Frans merk
                                'k Was al blij dat ik er nog iets voor kreeg
                                Is een VW Polo United van 2007. Dat ding dronk 8 liter voor een 1.2 benzine. Zal wel ergens aan de veel te brede banden liggen... >.<

Comment

Is een VW Polo United van 2007. Dat ding dronk 8 liter voor een 1.2 benzine. Zal wel ergens aan de veel te brede banden liggen... >.<
                                  You think?

Comment

You think?
                                    Yup. Scheelt 5 cm dat de banden breder zijn bij de standaardvelg (waarop de in het boekje aangegeven 5.9 liter overeenkomt)

Comment

Enkele pagina's terug was er iemand van Gent die zei dat hij de Atlanta's erop had liggen (16" velgen) dus volgens mij mag het wel. Bij mijn weten mogen er zelfs 18"s onder zolang je niet boven een percentage van de gekeurde en op de papieren vermelde velg+banddiameter of omtrek gaat. Natuurlijk als je er 18"s onder gooit kies je dan zelf wel voor meer verbruik en een stuggere wegligging.
                                      16" Atlanta is uiteraard geen probleem, heb deze zelf standaard op mijn BM variant liggen, maar 18" zal al moeilijker zijn of je zou banden moeten nemen die een stuk minder breed zijn dan normale 18".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk Berichten
                                        16" Atlanta is uiteraard geen probleem, heb deze zelf standaard op mijn BM variant liggen, maar 18" zal al moeilijker zijn of je zou banden moeten nemen die een stuk minder breed zijn dan normale 18".

Ik zou voor 16" gaan, zolang dit geen problemen geeft met
                                        - VW die hun garantievoorwaarden niet geschonden zouden zien
                                        - de wettelijkheid inzake de overheidspremie
                                        - en de verzekering die niet moeilijk doet.

Heb jij je hierover geïnformeerd, Flanger of de velgen er gewoon zonder meer laten opsteken?

Comment

Ik zou voor 16" gaan, zolang dit geen problemen geeft met
                                          - VW die hun garantievoorwaarden niet geschonden zouden zien
                                          - de wettelijkheid inzake de overheidspremie
                                          - en de verzekering die niet moeilijk doet.

Heb jij je hierover geïnformeerd, Flanger of de velgen er gewoon zonder meer laten opsteken?
                                          Hmm, bij mij gaat het over een Variant, daar krijg je 16" velgen bij standaard. Maar als ik er over nadenk zou het idd wel kunnen dat de gewone Golf BM strengere regels heeft, aangezien deze minder Co2 "moet" uitstoten (99 gr tov 109 gr CO2 bij een Variant).

Best eens de garage contacteren

Comment

Working...
                                          X