Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenStandaard geven VW concessiehouders 6% korting sinds ze weten dat iedere klant een "korting" verwacht. Die zogenaamde korting zit wel al verrekend in de catalogusprijs.
Waar ik mijn BM gekocht heb, heb ik 8% gekregen op de wagen en 8% op de opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenEén garage gaf me 6,5% korting op de wagen.
Waar ik mijn BM gekocht heb, heb ik 8% gekregen op de wagen en 8% op de opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenIk kreeg 6% standaardkorting en dan nog die grote kortingen op de pakketten (die zeer mooi uitkomen in het eindprijsje). Daarnaast heb ik ook nog een goede 500 euro kunnen bijdoen bij hetgeen ze me aanboden voor mijn huidige wagen. En last but not least krijg ik er gratis voetmatten bij!
Alle kortingen samen toch iets meer dan 9000 euro dat er van de prijs ging... Kan niet klagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenJa, die pakketten zijn wel de moeite....
Alle kortingen samen toch iets meer dan 9000 euro dat er van de prijs ging... Kan niet klagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenJa, die pakketten zijn wel de moeite....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenMijn totale korting op de BM was 6082.97. Wat heb je er wel zoal opgestoken om aan 9k korting te komen?
En neen, de prijs van de auto was geen €110.000, maar €27.187,49
En gratis tapijten, lolLast edited by GentseGast; 28/08/2011, 18:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenIk zei alle kortingen samen (dealer, pakketten, overheid, overname), dat kwam op €9062,57...
En neen, de prijs van de auto was geen €110.000, maar €27.187,49
En gratis tapijten, lol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenDe mijne was totaal 25900 en oneffen. Na overheid, overname, korting enzoverder kwam ik uit op de helft van die prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenGood job !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenKomt allemaal doordat ik maar een 4 jaar oude auto ervoor inruil..
'k Was al blij dat ik er nog iets voor kreeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenJa, de mijne is 8 jaar en dan nog van een Frans merk
'k Was al blij dat ik er nog iets voor kreeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenIs een VW Polo United van 2007. Dat ding dronk 8 liter voor een 1.2 benzine. Zal wel ergens aan de veel te brede banden liggen... >.<
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenYou think?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenEnkele pagina's terug was er iemand van Gent die zei dat hij de Atlanta's erop had liggen (16" velgen) dus volgens mij mag het wel. Bij mijn weten mogen er zelfs 18"s onder zolang je niet boven een percentage van de gekeurde en op de papieren vermelde velg+banddiameter of omtrek gaat. Natuurlijk als je er 18"s onder gooit kies je dan zelf wel voor meer verbruik en een stuggere wegligging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk Berichten16" Atlanta is uiteraard geen probleem, heb deze zelf standaard op mijn BM variant liggen, maar 18" zal al moeilijker zijn of je zou banden moeten nemen die een stuk minder breed zijn dan normale 18".
Ik zou voor 16" gaan, zolang dit geen problemen geeft met
- VW die hun garantievoorwaarden niet geschonden zouden zien
- de wettelijkheid inzake de overheidspremie
- en de verzekering die niet moeilijk doet.
Heb jij je hierover geïnformeerd, Flanger of de velgen er gewoon zonder meer laten opsteken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GentseGast Bekijk BerichtenIk zou voor 16" gaan, zolang dit geen problemen geeft met
- VW die hun garantievoorwaarden niet geschonden zouden zien
- de wettelijkheid inzake de overheidspremie
- en de verzekering die niet moeilijk doet.
Heb jij je hierover geïnformeerd, Flanger of de velgen er gewoon zonder meer laten opsteken?
Best eens de garage contacteren
Comment
Comment