Oorspronkelijk geplaatst door Koene L
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenHmm, bij mij gaat het over een Variant, daar krijg je 16" velgen bij standaard. Maar als ik er over nadenk zou het idd wel kunnen dat de gewone Golf BM strengere regels heeft, aangezien deze minder Co2 "moet" uitstoten (99 gr tov 109 gr CO2 bij een Variant).
Best eens de garage contacteren
Ik ga dit zeker nog eens navragen want de standaard 15" of die Wellingtons trekken echt op niets. En als ik me het goed herinner was er iemand vanuit Gent die Atlanta's op zijn BM heeft gestoken na de ontvangst. Ik herinner me ook dat ze me in de garage wisten te zeggen dat die premie ervan afhangt hoe hij uit de garage rolt (daarmee dat je er vanuit de garage maar enkele opties kan opproppen tegenover de gewone Highline ofzo). Daarna mag je er bijna mee doen wat je wil.. oO
Linky naar die post waarover ik het had... http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2675
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenKlopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenMijn concessiehouder wist me te vertellen dat zij de ecopremie in feite voor jou afhouden van het totale bedrag van VW (want blijkbaar koopt D'Ieteren de VW's aan van VW zelf..)
Ik ga dit zeker nog eens navragen want de standaard 15" of die Wellingtons trekken echt op niets. En als ik me het goed herinner was er iemand vanuit Gent die Atlanta's op zijn BM heeft gestoken na de ontvangst. Ik herinner me ook dat ze me in de garage wisten te zeggen dat die premie ervan afhangt hoe hij uit de garage rolt (daarmee dat je er vanuit de garage maar enkele opties kan opproppen tegenover de gewone Highline ofzo). Daarna mag je er bijna mee doen wat je wil.. oO
Linky naar die post waarover ik het had... http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2675
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenKlopt. Op het certificaat van overeenstemming staat een lijst van bandenmaten die zeker toegelaten zijn. De bandenmaat van de Atlanta's zit daartussen, dus die velgen mogen eronder .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenBedankt voor de bevestiging. Zal dit nog afwachten tot de papieren binnen zijn en zal ze dan bestellen. Heb je lang op jou setje moeten wachten? :o
Voordeel is dat je er honderden euro's minder voor betaalt. Nadeel is dat je er behoorlijk lang mag naar zoeken (mijne kwamen uit Apeldoorn bvb.).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenIs een VW Polo United van 2007. Dat ding dronk 8 liter voor een 1.2 benzine. Zal wel ergens aan de veel te brede banden liggen... >.<
Mijn vrouw haar Golf Plus 1.4 zuipt ook 8,5 liter bij lage snelheden.
En de velgen die erop zitten zijn diegene die bij deze versie horen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Problemen
Ik heb een Golf VI 2.0tdi van november 2009. De garantie van 2 jaar is bijna verlopen en nu beginnen de problemen. Herkent iemand onderstaande gevallen?
*Airco pomp kapot (dit ben ik nog al tegen gekomen op forums)
*RAAR Het begon met de radio. Soms springt die snel aan en uit.Proberen op of af te zetten gaat niet. Meestal tijdje wachten voor ik hem weer kan opzetten. Soms op een rit van 15minuten kan ik 2minuten radio luisteren. Dan begonnen de deuren soms op slot te springen als de auto in de garage stond (met de sleutel nog in het contact). Deuren springen ook van het slot en radio springt af bij het stilleggen en niet als de sleutel pas van het contact gaat. Gisteren plots de comfort knipperlichten. Gingen maar 1 keer ipv 3. Dit was wel eenmalig.
Garage zei dat de problemen lagen aan het contactslot. Hebben dit vervangen door een nieuw, maar geen resultaat.
Volgende week moet hij terug binnen ivm pomp, gaan ze de rest nazien.
Iemand een ander idee???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartman Bekijk BerichtenIk heb een Golf VI 2.0tdi van november 2009. De garantie van 2 jaar is bijna verlopen en nu beginnen de problemen. Herkent iemand onderstaande gevallen?
*Airco pomp kapot (dit ben ik nog al tegen gekomen op forums)
*RAAR Het begon met de radio. Soms springt die snel aan en uit.Proberen op of af te zetten gaat niet. Meestal tijdje wachten voor ik hem weer kan opzetten. Soms op een rit van 15minuten kan ik 2minuten radio luisteren. Dan begonnen de deuren soms op slot te springen als de auto in de garage stond (met de sleutel nog in het contact). Deuren springen ook van het slot en radio springt af bij het stilleggen en niet als de sleutel pas van het contact gaat. Gisteren plots de comfort knipperlichten. Gingen maar 1 keer ipv 3. Dit was wel eenmalig.
Garage zei dat de problemen lagen aan het contactslot. Hebben dit vervangen door een nieuw, maar geen resultaat.
Volgende week moet hij terug binnen ivm pomp, gaan ze de rest nazien.
Iemand een ander idee???
Sinds enkele uurtjes staan er Atlanta's onder mijn Golf. 750 euro, nieuw, origineel en met nieuwe banden. Okee, het zijn maar Hankooks (vier seizoensbanden), maar ze hebben nog 120 euro voor mijn oude wielen met velgen gegeven (43.000km). Ik ben blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenDe mijne wordt ook bijna twee jaar, tot nu toe zonder problemen. Toen ik afzag van een BM en een gewone Trendline bestelde, heb ik twee jaar extra garantie gekregen. Ik zit dus nog effe safe
Sinds enkele uurtjes staan er Atlanta's onder mijn Golf. 750 euro, nieuw, origineel en met nieuwe banden. Okee, het zijn maar Hankooks (vier seizoensbanden), maar ze hebben nog 120 euro voor mijn oude wielen met velgen gegeven (43.000km). Ik ben blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenWaren dat stalen of aluminium velgen? En wat, 750 euro... Als je kijkt in de catalogus is het 928 euro voor de Atlanta's..
750€ lijkt me idd. te mooi om waar te zijn voor originele VW-velgen. In mijn gedachten heb ik alleszins een koopje gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenGewoon de standaard plastieken deksels met 15 inch Continental Ecocontact errond.
750€ lijkt me idd. te mooi om waar te zijn voor originele VW-velgen. In mijn gedachten heb ik alleszins een koopje gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenIDD, Misschien sloeg de dealer er wat af omdat je een trouwe klant bent ofzo. Ik ben van plan om my stalen velgen op de Golf 4 van men ouders te gooien. Zal wat breder staan en mooier uitkomen dan die dulle matte deksels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichtenvelgen van een golf VI passen niet op een golf 4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk BerichtenAwww, crap. Welke reden? oO
Comment
-
Wtf is dat toch de laatste tijd. Bij ons in het straat op een nacht ook al 5 van de RNS dingen uitgehaald.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Wow dat is een heel pak minder leuk.
Er is toch wel een groot verschil bij een golf V.
Al die bovenstukken moeten er ook af voordat je aan die rns systeem geraakt.
Maar als ze willen doen ze het toch, al duurt het 2 minuten langer ofzo.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
Comment