Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• klopt wat de A4 betreft, die heeft een nieuwer systeem dat mooier geïntegreerd is in het interieur. De vorige generatie A4 (en de nog huidige generatie A3) heeft echter nog hetzelfde soort systeem met modules als in de golf zit.

Comment

• @dePAUL

Zonder (zie radio + eronder leeg bakje):

Met: (GPS neemt de plaats in van Radio + Leeg bakje):

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Okay, even verschoten vandaag. Vraag me niet om welke reden exact maar ik ben dus te weten gekomen dat de bovenkant van je dashboard in Golf 6 uit een soort van mousse bestaat.
        Vind ik eerlijkgezegd wel een plezante "touch", een dashboard die ietwat meegeeft.

Comment

• Dat is ter vervanging van de airbags...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jopi Bekijk Berichten
            Dat is ter vervanging van de airbags...

Ik wist al dat de 6 iets goedkoper was qua productie... Goed gevonde. lol

Comment

• Wat zijn de opties om bleutooth in een Golf VI te steken in combinatie met een RNS-310 ?

Fiscon ? VW zelf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Wat zijn de opties om bleutooth in een Golf VI te steken in combinatie met een RNS-310 ?

Fiscon ? VW zelf ?
                Kan enkel aftermarket
                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                  Kan enkel aftermarket
                  Nokia CK-200?

Comment

Wat zijn de opties om bleutooth in een Golf VI te steken in combinatie met een RNS-310 ?

Fiscon ? VW zelf ?

De bluetooth kan bij volkswagen ook achteraf geplaatst worden als je het niet fabriek af hebt.
                    Het is dezelfde module.
                    Dan kan je via de RNS-310 / 300 bellen.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Fiscon ? VW zelf ?
                      mObridge. Heb er zelf één in combinatie met RNS510.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
                        mObridge. Heb er zelf één in combinatie met RNS510.
                        Waar dient deze module dan geïnstalleerd te worden?
                        Kostprijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                          Waar dient deze module dan geïnstalleerd te worden?
                          Kostprijs?
                          Dat wordt achter het zonnebrilbakje geïnstalleerd en microfoontje komt achter het stuur. Bediening via MF-stuur of RNSx10.

Comment

• Even inpikken hier, bij de 1.6 cabrio (105pk) heb je maar 5 versnellingen? :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJ_9911 Bekijk Berichten
                              Even inpikken hier, bij de 1.6 cabrio (105pk) heb je maar 5 versnellingen? :s
                              Op een gewone Golf VI 1.6crtdi heb je 5 versnellingen, dus veel kans op een cabrio ook.

Comment

Hadden de vroegere 1.9 TDI 105pk uitvoeringen toch ook?
                                Vind ik helemaal niet zo raar eigenlijk...

Comment

De 1.6 crtdi heeft idd 5 versnellingen dus bij mijn weten zou de cabrio dit ook hebben. Je hebt maar 6 versnellingen als je meer dan 200 pk hebt zitten ofzo.

Trouwens, 130 op de teller in 5de met de 1.6 crtdi zit je maar aan 2100 toeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koene L Bekijk Berichten
                                    De 1.6 crtdi heeft idd 5 versnellingen dus bij mijn weten zou de cabrio dit ook hebben. Je hebt maar 6 versnellingen als je meer dan 200 pk hebt zitten ofzo.

Lol, totaal niet waar. Bv Golf 6 Variant(stationwagen) 1.6CR TDI 4Motion Highline DPF heeft 6 versnellingen 77kw en 105Pk...

Comment

Klopt ook niet helemaal hoor: VW Scirocco 1.4TSI 122pk, 6 versnellingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                        Klopt ook niet helemaal hoor: VW Scirocco 1.4TSI 122pk, 6 versnellingen.
                                        Of zelfs 7 met DSG .

Comment

Okay, even verschoten vandaag. Vraag me niet om welke reden exact maar ik ben dus te weten gekomen dat de bovenkant van je dashboard in Golf 6 uit een soort van mousse bestaat.
                                          Vind ik eerlijkgezegd wel een plezante "touch", een dashboard die ietwat meegeeft.
                                          Focus en Fiesta hebben dat ook, vorige Fiesta ook (vanaf facelift). Is idd een tof iets.

Comment

Working...
                                          X