Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk Berichten
    Klopt het dat de onderhoud bij Golf VI om de 2 jaar of 30.000 km gedaan wordt?

das correct,das toch wat ze zeiden wij onze nwe afhaalde in dec. Ik vind dat precies toch wa lang.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• edir.
      Last edited by ; 28/01/2012, 10:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        Wat een hoop gelul over hoe hard zelfstandigen wel werken en wat voor een luierikken werknemers in loondienst wel zijn!

Ik heb gisteren de nieuwe regelgeving even doorgelezen en vind, zoals door velen hier reeds aangehaald, de wetgeving terzake op tal van punten van de pot gerukt tot en met! Werknemers en zelfstandigen die een wagen uit de hogere prijsklasse rijden zullen een zwaar tol betalen.

Los daarvan blijf ik mij de vraag stellen waarom, zonder iemand specifiek te viseren, bepaalde personen voor zichzelf méér dan 1 wagen op de zaak moeten hebben.
        Één wagen met fiscaal voordeel ok, maar wat speeltjes voor de weekends of een karretje voor de vrouw...ik weet het niet hoor!

En dat heeft niks te maken met hard labeur of zware verantwoordelijkheden maar alles met een hiaat in de wetgeving die lucratief werd gebruikt, wat ieder zijn goed recht is.

Mijn vrouw wast en strijkt mijn kostuums, smeert mijn boterhammen en poetst mijn schoenen. Onrechtstreeks werkt zij dus mee aan het succes van de onderneming waar ik voor werk. Mijn baas is echter niet te vinden om haar een bedrijfswagen te schenken...
        Good for you! Maar verkeerd topic, jong .

Onderhoud op een Golf is inderdaad om de 30.000km. Heb de mijne tijdje geleden binnengedaan, en volgende is gescheduled op 60.000km.

Comment

Je kan het ook in de boordcomputer van de wagen bekijken.

Comment

• Vergeten na te checken, kan de achterbank volledig plat? (zoals Golf 4).
            De elektrische spiegel, is dat met opties of gewoon standaard bij trendline?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
              Je kan het ook in de boordcomputer van de wagen bekijken.
              Je kan bij aankoop kiezen tussen "long-life" of "gewone" olie.

Als ze hem vullen met gewone olie, moet je om de 15000 km of 1 keer per jaar. De olie is wel veel goedkoper.

Als ze hem vullen met "long-life" olie kan je kiezen tussen "vast onderhoud" (15000 km of 1 keer per jaar) of "variabel interval" (dan wordt de olie kwaliteitsensor ingeschakeld; afhankelijk van hoe je rijdt, of hij koud staat 's nachts, ... maximum 30000 km of 1 keer per 2 jaar). Als je voor long-life olie hebt gekozen, kan je na elk onderhoud kiezen tussen "vast onderhoud" of "variabel interval".

Als je weinig rijdt, je garagehouder graag ziet en wat wil besparen, kan je gewone olie kiezen. Je kan dan wel nooit meer overschakelen op long-life olie, wat voor de tweedehands waarde misschien wel negatief is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk Berichten
                Je kan bij aankoop kiezen tussen "long-life" of "gewone" olie.
                Hebben ze mij nooit gevraagd...

Comment

Hebben ze mij nooit gevraagd...
                  't is eigenlijk bij de aflevering dat je moet kiezen - ze rollen allemaal van de band met dezelfde olie (long-life als ik me niet vergis), maar je garagehouder kan, eventueel na 1500 km, een wissel doen.

Comment

• bleutooth

kan het ingebouwde microfoontje gebruikt worden (bovenaan in dak naast rechterleeslamje golf 6) om een fiscon bluetooth module te gebruiken ,om dan handsfree te bellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner15 Bekijk Berichten
                      kan het ingebouwde microfoontje gebruikt worden (bovenaan in dak naast rechterleeslamje golf 6) om een fiscon bluetooth module te gebruiken ,om dan handsfree te bellen?
                      Normaal zit daar geen microfoontje. Daar is wel een mogelijkheid om er 1 te plaatsen maar Volkswagen zelf doet het meestal op het stuur of linksboven in de hoek van de stijl.

Comment

• elke wagen loopt met long-life olie van de band en dat moet je beste zo houden , je kan met long-life olie 30.000 km rijden of 2 jaar, wat het eerste bereikt word, men zal in de garage niet overschakelen of gewone olie, dat mogen ze niet, heeft allemaal te maken met uw DieselPartifelFilter
                        Last edited by ; 16/03/2012, 08:58.

Comment

jep da klopt en steeds longlife olie

Comment

Normaal zit daar geen microfoontje. Daar is wel een mogelijkheid om er 1 te plaatsen maar Volkswagen zelf doet het meestal op het stuur of linksboven in de hoek van de stijl.
                            daar kan wel een microfoontje zitten als je reeds een pre-installatie bluetooth hebt dan kan daar een zitten , best even checken, haal snel da vakje uit uwe dakhemel en je bent er zeker van, is snel gefixt,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeWe Bekijk Berichten
                              Heeft er iemand een golf 6 R-line met 18 inch mallory velgen?
                              ja, waarom ?

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunowke Bekijk Berichten
                                ja, waarom ?

greetz
                                Rijdt dat beetje comfortabel? Hoeveel cm is die verlaagd? 1.5cm, zoals de BlueMotion?

Comment

• Ben nu eens de configurator aan het overlopen van de golf.

Bieden ze nu een optie aan voor lichte vracht.
                                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                  2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                                    Rijdt dat beetje comfortabel? Hoeveel cm is die verlaagd? 1.5cm, zoals de BlueMotion?
                                    Heb zelf een blue motion gehad die verlaagd was met eibach sportsline veren, die reed zelfs nog comfortabel met verlaging -45 voor en - 35 achter

Comment

• Ga me binnenkort een golf 6 kopen, wat is de leveringstermijn hiervoor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Red Bekijk Berichten
                                        Ga me binnenkort een golf 6 kopen, wat is de leveringstermijn hiervoor ?
                                        gisteren bij een dealer in Limburg was het een week of 8
                                        ik ben geen twijfelaar
                                        allez ik denk dat toch

Comment

• Iemand ervaring met de optie "GSM voorbereiding low" ? Ben aan het twijfelen of ik dit er zou bijnemen.
                                          Het zou enkel bedoeld zijn om muziek via bluetooth van men smartphone op de RCD 510 radio te krijgen. Maar deze heeft ook een externe AUX ingang maar misschien is de kwaliteit hiervan niet echt schitterend.

Dus is het de moeite om hiervoor 310€ meer te betalen voor de optie ?

Comment

Working...
                                          X