Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Avensis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn overbuur heeft er één besteld: 2liter benzine Dark Gray break. Hij moet er wel nog tot in juli op wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
      Mijn overbuur heeft er één besteld: 2liter benzine Dark Gray break. Hij moet er wel nog tot in juli op wachten
      Als je hem uit stock besteld duurt het twee weken.
      Staan er momenteel wel een paar.
      Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

en dan die lelijke grote spiegels, bahhhhhhhh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cromson Bekijk Berichten
          't ja die prijs, in tijd van crisis!?

Feit is dat wanneer ik 33 K moet (kan) ophoesten voor een auto de markt plots een stuk breder wordt.

Doch ondertussen de Insignia in levende lijve gekeurd, mmmmhh, mooi maar
          volgens mij op gebied van kwaliteit van afwerking toch de mindere van de Avensis. Ik denk dat je beide interieurs na een tweetal jaar rijden eens zouden moeten vergelijken.??

Natuurlijk de Sports Tourer nog niet irl gezien, maar voorlopig heeft de Avensis nog een streepke voor. Op de Insignia zitten volgens mij net iets te veel onderdelen op die er snel afgeleefd gaan uitzien. bv: die klep voor openen koffer, bang om aan te komen.

Mischien moet ik nu eens langs gaan bij VW. Who knows?

wordt vervolgd .............
          vind dit wel juist andersom, als ik een duitse wagen na 4 jaar of een toyota, dan zie je die toyota al na 4 jaar zo af takelen.

Comment

• Voor 33000eur stond er bij mij een standard Volvo S80 2.0 op den hof,dan rij je in een salon.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Voor 33000eur stond er bij mij een standard Volvo S80 2.0 op den hof,dan rij je in een salon.
              Heeft die dan ook alle opties aan boord die deze Avensis van 33k zou hebben? (ik ken het Volvo-gamma niet, ik stel de vraag )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                Als je hem uit stock besteld duurt het twee weken.
                Staan er momenteel wel een paar.
                hij heeft hem duidelijk niet uit stock besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                  Voor 33000eur stond er bij mij een standard Volvo S80 2.0 op den hof,dan rij je in een salon.
                  Ahh , bestaat er een Volvo S80 break ??? Ik dacht het niet .
                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Als 't over een break moet worden heeft hij bij Volvo enkel de keuze uit de V50 (een Ford Focus Clipper) of de V70. Startprijs van deze laatste: 34850 euro voor de basisversie.

Comment

• Ik vind 33000 euro voor 'n Avensis veel geld. Als je echter bekijkt welke alternatieven er zijn (Passat, Mondeo, A6, Citroen C5, Laguna, 407 en Insignia) en dat deze allemaal rond diezelde 33000 euro draaien met vergelijkbare uitrusting heb ik wel vertrouwen in de Avensis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                        Ik vind 33000 euro voor 'n Avensis veel geld. Als je echter bekijkt welke alternatieven er zijn (Passat, Mondeo, A6, Citroen C5, Laguna, 407 en Insignia) en dat deze allemaal rond diezelde 33000 euro draaien met vergelijkbare uitrusting heb ik wel vertrouwen in de Avensis.
                        Maar dat zijn catalogusprijzen. Bij de andere merken durven ze echter regelmatig "grote" kortingen of acties geven waarbij ze dit bij toyota toch niet in die grootorde doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                          Maar dat zijn catalogusprijzen. Bij de andere merken durven ze echter regelmatig "grote" kortingen of acties geven waarbij ze dit bij toyota toch niet in die grootorde doen.
                          Het zou mij sterk verbazen dat je een Insignia met bvb 10% korting kan krijgen en een Avensis niet. Discussieer met je garagist. Vraag verschillende prijzen op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                            Het zou mij sterk verbazen dat je een Insignia met bvb 10% korting kan krijgen en een Avensis niet. Discussieer met je garagist. Vraag verschillende prijzen op.
                            Het kan vandaag de dag anders zijn maar toen ik enkele jaren (4 jaar) geleden mijn ronde heb gedaan was er weinig te onderhandelen bij toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Het kan vandaag de dag anders zijn maar toen ik enkele jaren (4 jaar) geleden mijn ronde heb gedaan was er weinig te onderhandelen bij toyota
                              De automobielmarkt is, om het zacht uit te drukken, ondertussen wel licht geëvolueerd.

Comment

• Heb eind januari de avensis sedan luna besteld.Raad nu eens wanneer mijn auto het vroegst geleverd kan worden? Jawel half juni ten vroegste.Dus bijna 5 maanden wachttijd. heeft er iemand van jullie ook zolang moeten wachten? Vind het zelf een beetje overdreven.

Comment

• verwijderd
                                  Last edited by ; 14/09/2010, 20:09.

Comment

Working...
                                  X