mij kan hij toch ook bekoren!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Avensis
Collapse
X
-
Het interieur is gewoonweg netjes te noemen. jwv50 maakt van z'n kloten alsof het een brooddoos is. Niets is minder waar. In vergelijking met de Europese grootheden moet dit interieur zeker niet onderdoen. Zakelijk, strak en duidelijk, dat was toch hoe een goed interieur moest zijn?
De achterkant van de sedan en break vallen goed mee. Geen overdaad, vrij strak en vooral tijdloos. Wat is daar in godsnaam mis mee?
De voorzijde is ronduit lelijk. Big is beauti...das lang verleden tijd. Té amerikaans, te lomp.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
wat een lelijke snuit seg......BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Vindt ook dat ie beter en beter meevalt als je 'm wat meer ziet. Zeker in het echt met de juiste kleur. Volgens mijn zijn er veel die zonder zelf te kijken al zeggen dat ie saai en lelijk is, alleen maar omdat het een Toyota is.
Het is geen Alfa 159, dat is duidelijk. Maar hij is toch beter dan dat Laguna gedrocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
Het is geen Alfa 159, dat is duidelijk. Maar hij is toch beter dan dat Laguna gedrocht.
Bijzonder jammer, want toyota KAN knappe wagens maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk BerichtenDe Laguna heeft nog persoonlijkheid. Dit is een flauwe brok staal die zeker niemand voor de borst mag stoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk BerichtenIk wil een auto die aanzienbaar is, wat kan mij persoonlijkheid schelen, we spreken hier niet over een vrouw hoor. ;-)
Een Toyota met sex-appeal is als Yves Leterme met een stel gigantische tieten: niemand geeft erom hoe ie eruit ziet, we hopen gewoon dat ie zijn job doet.
Comment
-
Deglijkheid was altijd al dé rede om voor Toyota te kiezen. Deze degelijkheid is ver te zoeken bij de nieuwe generatie dieselmotoren. Waarom zou je dan in godsnaam geen Ford Mondeo of Citroën C5 of iets dergelijks kopen. Die zijn veel minder saai,rijden veel beter en zijn nu zelfs BETROUWBAARDER dan de Toyota tegenhanger.....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDeglijkheid was altijd al dé rede om voor Toyota te kiezen. Deze degelijkheid is ver te zoeken bij de nieuwe generatie dieselmotoren. Waarom zou je dan in godsnaam geen Ford Mondeo of Citroën C5 of iets dergelijks kopen. Die zijn veel minder saai,rijden veel beter en zijn nu zelfs BETROUWBAARDER dan de Toyota tegenhanger.....'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDeglijkheid was altijd al dé rede om voor Toyota te kiezen. Deze degelijkheid is ver te zoeken bij de nieuwe generatie dieselmotoren. Waarom zou je dan in godsnaam geen Ford Mondeo of Citroën C5 of iets dergelijks kopen. Die zijn veel minder saai,rijden veel beter en zijn nu zelfs BETROUWBAARDER dan de Toyota tegenhanger.....Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenUw plaat blijft hangen ... en het werkt op de zenuwen.
Thomaas heeft toevallig wat problemen gehad met een dieselmotor (waarbij hij er dan nog zelf aan gaan knoeien is waardoor de garantie vanzelfsprekend vervalt), op 't forum zit er een toyo-diesel die wat veel olie verbruikt en plots is iedere Toyota diesel bucht, is geen enkele Toyota nog betrouwbaar, wil niemand er nog eentje hebben
Comment
-
Qua degelijkheid zijn tegenwoordig de meeste merken gewaagd aan elkaar. Iedereen kan al eens pech hebben, en zal dit natuurlijk bij zijn latere autokeuze in het achterhoofd houden.
Maar ik vind een Mondeo er beter uitzien. Maar over smaken en kleuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenQua degelijkheid zijn tegenwoordig de meeste merken gewaagd aan elkaar. Iedereen kan al eens pech hebben, en zal dit natuurlijk bij zijn latere autokeuze in het achterhoofd houden.
Comment
-
Awel,man je hebt gelijk. Ik overdrijf mischien een beetje. Maar ik kan niet tegen een maatschappij die het denken over laat aan marketing-boys. Toyota is een mijn inziens een merk dat serieus in terugval zit. Ze waren idd sterk in kwaliteit (al trek ik dat ook in twijfel door dat hun doelgroep van gezinnetjes,ouderen en vrouwen zijn,maar kom) maar tegenwoordig is dat verkoopsargument eigenlijk volledig weggevallen. cfr verschillende klachten rond de 1.4 en 2.2 diesels.Nu zijn het saaie auto's met een gemiddelde kwaliteit. Toyota heeft zijn eigen graf gegraven door de grootste ter wereld te willen zijn en daardoor de mens achter de machiene uit het oog te verliezen.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenAwel,man je hebt gelijk. Ik overdrijf mischien een beetje. Maar ik kan niet tegen een maatschappij die het denken over laat aan marketing-boys. Toyota is een mijn inziens een merk dat serieus in terugval zit. Ze waren idd sterk in kwaliteit (al trek ik dat ook in twijfel door dat hun doelgroep van gezinnetjes,ouderen en vrouwen zijn,maar kom) maar tegenwoordig is dat verkoopsargument eigenlijk volledig weggevallen. cfr verschillende klachten rond de 1.4 en 2.2 diesels.
Nu zijn het saaie auto's met een gemiddelde kwaliteit. Toyota heeft zijn eigen graf gegraven door de grootste ter wereld te willen zijn en daardoor de mens achter de machiene uit het oog te verliezen.
Voor 't overige: over kleuren en smaken valt niet te discussieren. Ik vind de Yaris geen mooi autootje, maar hij verkoopt als zoete koek. Daarom zijn die kopers nog geen idioten.
Comment
Comment