Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Avensis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    Awel,man je hebt gelijk. Ik overdrijf mischien een beetje. Maar ik kan niet tegen een maatschappij die het denken over laat aan marketing-boys. Toyota is een mijn inziens een merk dat serieus in terugval zit. Ze waren idd sterk in kwaliteit (al trek ik dat ook in twijfel door dat hun doelgroep van gezinnetjes,ouderen en vrouwen zijn,maar kom) maar tegenwoordig is dat verkoopsargument eigenlijk volledig weggevallen. cfr verschillende klachten rond de 1.4 en 2.2 diesels.Nu zijn het saaie auto's met een gemiddelde kwaliteit. Toyota heeft zijn eigen graf gegraven door de grootste ter wereld te willen zijn en daardoor de mens achter de machiene uit het oog te verliezen.

Heb je al ooit een Toyota gehad ?? Nee , dan zou ik zwijgen .
    Ik heb nooit een Rover gehad en ik heb ook al veel GEHOORD over de betrouwbaarheid van Rover en niet positief , maar mij hoor je daar niet over spreken want IK heb daar geen ervaring mee en zal er nooit geen ervaring mee hebben want Rover bestaat niet meer .
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

IRL is die breakversie een hele stijlvolle wagen
      (frivool is iets anders, maar zoals hier al gezegd nemen andere merken dat voor hun rekening).
      Full option te bezichtigen in het blauwgrijs op Zaventem luchthaven pier A. Op 20m van de Avensis staat een nieuwe BMW 730d, en die twee mogen gerust naast elkaar staan, zonder dat de ene in de schaduw van de andere terechtkomt. Althans imho.
      Groetjes.
      All'alba vincerò!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten

Heb je al ooit een Toyota gehad ?? Nee , dan zou ik zwijgen .
        Ik heb nooit een Rover gehad en ik heb ook al veel GEHOORD over de betrouwbaarheid van Rover en niet positief , maar mij hoor je daar niet over spreken want IK heb daar geen ervaring mee en zal er nooit geen ervaring mee hebben want Rover bestaat niet meer .
        Mrj z'n vriendin heeft naar eigen zeggen ooit een Yaris gereden waarmee er wat problemen zijn geweest. (Hij is er zelf aan gaan prutsen waardoor de garantie vanzelfsprekend verviel en Toyota z'n handen terugtrok, wat immers bij ieder merk zo is.)
        Verder heeft 'ie 'van horen zeggen' dat de laatste generatie d4d-motoren, meer specifiek de 2200cc variant, in bepaalde gevallen wel wat olie lusten. Wat trouwens ook klopt.

En dat alles blaast hij op tot een constructeur die in totale chaos zit, helemaal niet meer betrouwbaar is, de klant beliegt en bedriegt met marketingpraatjes en ga zo maar door.

Een probleemloze wagen bestaat niet. M'n vorige Avensis is na 4 jaar ook het contactslot vervangen geweest, eigenlijk zou dat niet mogen maar dat maakt het hélemaal nog geen onbetrouwbare wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
          Hier kunnen veel europeanen een puntje aan zuigen en het mooie bij Toyota is dat het standaard er al goed uitziet. Hier moeten voor mij een C-klasse en een 3-reeks voor onderdoen.

@MRJ: ik heb ervaring met een Rover 75 en een Rover 200is maar zal die voor jouw geestelijke gezondheid die hier niet posten. Al onderschat ik je niet, je bent slim genoeg om niet te rijden met die karren maar ze alleen te bekijken ...
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Verder heeft 'ie 'van horen zeggen' dat de laatste generatie d4d-motoren, meer specifiek de 2200cc variant, in bepaalde gevallen wel wat olie lusten. Wat trouwens ook klopt.
            Mijn TDI is ook een 2-takt diesel. En wss nog wel een aantal andere ook.
            Dat maakt ze niet slecht.
            1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
              Mijn TDI is ook een 2-takt diesel. En wss nog wel een aantal andere ook.
              Dat maakt ze niet slecht.
              Wij hebben twee oliezuipers, elke TDI-rijder heeft een bus olie in de koffer liggen, dat is standaard Bij ons geven ze de bussen olie standaard mee bij een onderhoud zodat je verder kunt tot aan het volgende onderhoud
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Hier kunnen veel europeanen een puntje aan zuigen en het mooie bij Toyota is dat het standaard er al goed uitziet. Hier moeten voor mij een C-klasse en een 3-reeks voor onderdoen.
                Moet je deze Europeaan eens bekijken

Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                Opel Zafira 1.8 85kw
                VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                Mazda 323F 1.6 66kw
                Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

Oei. Dit is niet wat ik van de Avensis verwacht had. Ik moet er even aan wennen en zal 'm eerst even IRL moeten bekijken want die foto's doen 'm precies niet veel goed. Ik had er meer van verwacht.
                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                    Ik kan ni zeggen dat ik hem lelijk vind. Hij klopt .. gewoon.
                    Was ik een vijftiger die gewoon een goede outo zocht ging ik voor deze. Maar dat ben ik dus niet.
                    het klopt idd wel, mijn pa rijd ook een (oudere) toyota, maar na het zien van de break was 'm heel erg geinteresseerd en veel kans dat er zo eentje hier in de garage komt te staan..

Comment

We kunnen Toyota niet veel verwijten. We vragen al jaren een 'gewone' Europese middenklasser. Die staat hier nu. Netjes, eenvoudig en simpel Europees zonder veel tierlantijntjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                        We kunnen Toyota niet veel verwijten. We vragen al jaren een 'gewone' Europese middenklasser. Die staat hier nu. Netjes, eenvoudig en simpel Europees zonder veel tierlantijntjes...
                        Misschien dat we hem de prijs kunnen verwijten

Comment

Vandaag de eerste in het echt gezien , de berline en de break nog wel.
                          Trekt echt op niks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten

Dit interieur is redelijk amerikaans eigenlijk Bekijk de rest van het Opel gamma eens qua interieur
                            Maar je hebt een punt Insignia gaat er hier stevig op vooruit tegenover de Vectra.

Ik maakte vooral de vergelijking met de zogenaamde "premium" merken die hier steeds als maatstaf worden genomen.
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                              Dit interieur is redelijk amerikaans eigenlijk Bekijk de rest van het Opel gamma eens qua interieur
                              Maar je hebt een punt Insignia gaat er hier stevig op vooruit tegenover de Vectra.

Ik maakte vooral de vergelijking met de zogenaamde "premium" merken die hier steeds als maatstaf worden genomen.
                              Ik denk dat Geff vooral het stuur bedoelde dat toch zeer veel gelijkenissen heeft qua vormgeving.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten

Heb het bekeken, ik vind het niet mooi... Die middenconsole vind ik misstaan en het stuur wringt ook.

Comment

Toyota Avensis 2.0 D-4D

Should I buy one?
                                  The truth is that the new Avensis is just a more polished version of the previous one: tightly built, neatly styled, spacious, stable, safe and no doubt reliable. But it’s missing the sort of verve and passion that’s clearly shot through rival cars such as the Citroen C5 and Honda Accord.

Eerste rijimpressie: [www.autocar.co.uk]
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Toyota Avensis: Erste Fahrt im neuen Modell

So mutig wie beim neuen Avensis gab sich Toyota noch nie. Limousine und Kombi - beide überraschend sportiv gezeichnet - kommen im Januar auf den deutschen Markt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Complete rijimpressie: [www.auto-motor-und-sport.de]

Comment

Working...
                                          X