Buiten de neus is hij zoooo knap ( zeker de break ).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Avensis
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenBuiten de neus is hij zoooo knap ( zeker de break ).Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEn die neus went ook nog wel.
Maar wat een vet kont
Comment
-
Ik heb die daarjuist gezien in het echt .
Het achterste en de flanken zijn mooier dan de oude , de neus is wel wennen .Heb spijtig genoeg geen foto's genomen , had de camera niet mee .
De nieuwe Avensis staat in Zeebrugge op de parking van het Toyota verdeelcenter , je kan er zo langs rijden .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Toyota Avensis Tourer 1.8 TR
Should I buy one?
If low running costs are a priority, the Avensis has much to offer, with its better-than-average scores for fuel consumption and, emissions, as well as its low benefit-in-kind tax exposure and maintenance costs.
But despite Toyota’s renewed efforts to build a more appealing model, this Avensis still falls short, particularly in the areas of ride and seat comfort and, while the Tourer can clearly haul a big load, that load is not as big as some of its rivals can carry.
It’s quite good-looking – more so than the saloon – and is generously equipped and well priced, but some its competitors offer a more convincing blend of capabilities. Like the smaller Auris, this European-developed Toyota falls short.
Complete rijimpressie: [www.autocar.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Was de vorige Avensis wel een mooie auto? nee!
Is deze lelijker dan een goeie Europese Saab 9-5, BMW 1-reeks, VW Touran, Fiat Multipla, enz. enz. enz. ? nee!
Dit is een typisch Toyota-product die bij de generatiewissel de boeg volledig omgooid, geen 'family-feeling' met de vorige versie noch met de andere producten van het gamma (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Audi) . ik ga me niet uitspreken of dat nu een nadeel is of niet.
Tegen dat we aan het design gewend geraken zullen ze al een nieuw model op de markt gooien.
Persoonlijk zou ik nooit zoiets kopen, maar de aanwezigheid ervan op de weg stoort me helemaal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk BerichtenVandaag een foldertje in de bus gehad van de nieuwe Avensis, en je moet eens raden welke kant er niet op gefotografeerd staat. Juist, de voorkant.
Trouwens, denken jullie ook dat eerst de stationwagon ontworpen is en de 4 en 5 deurs erna?maar zo getrokken dat de voorkant er nog stylish uitziet
heb er vandaag trouwens nog zien rijden in Brussel, zowel de vierdeurs als de break. Het is een hele verandering tegenover de onze (2007 avensis wagon) vind ik persoonlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk BerichtenDit is een typisch Toyota-product die bij de generatiewissel de boeg volledig omgooid, geen 'family-feeling' met de vorige versie noch met de andere producten van het gamma (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Audi) . ik ga me niet uitspreken of dat nu een nadeel is of niet.
Tegen dat we aan het design gewend geraken zullen ze al een nieuw model op de markt gooien.
Persoonlijk zou ik nooit zoiets kopen, maar de aanwezigheid ervan op de weg stoort me helemaal niet.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDat is juist spijtig, duid op weinig vertrouwen in eigen design,zet bv een Audi A6 naast een Audi 100 van 20 jaar oud,je ziet nog steeds de identiteit. Toyota zijn gewoon modetrends,die altijd erg snel verouderen.....
Ook het radiator rooster is het zelfde.
En een Audi van 20 jaar geleden is volgens mij ook heel anders van ontwerp .
Kijk eens goed!!!Nissan QQ driver.
Comment
-
+ Vernieuwende techniek
+ Zeer zuinig, zeer vlot
+ Ruime en flexibel in te delen bagageruimte
- Matige ruimte op de achterbank
- Beloofde verbruik moeilijk haalbaar
- Panoramadak gaat ten koste van hoofdruimte
Rijtest: [www.autozine.nl]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenToyota Avensis Wagon
Het braafste jongetje van de klas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
+ Vernieuwende techniek
+ Zeer zuinig, zeer vlot
+ Ruime en flexibel in te delen bagageruimte
- Matige ruimte op de achterbank
- Beloofde verbruik moeilijk haalbaar
- Panoramadak gaat ten koste van hoofdruimte
Rijtest: [www.autozine.nl]
- Beloofde verbruik moeilijk haalbaarNissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWaar hebben die ingezeten? Of het schuifdak open laten staan in de regen?Nissan QQ driver.
Comment
-
mijn vader is gisteren al eens een prijs gaan opvragen voor de nieuwe avensis en is er natuurlijk ook eens in gaan zittenkwalitatief zijn ze er nog een stuk op vooruitgegaan vond hij zelf. Meer Lexus gevoel volgens hem, maar de prijzen zijn ook meer Lexus geworden vooral voor de beter uitgeruste modellen
hij zou ongeveer dezelfde opties willen als we nu bij de onze hebben nl: wagon, sol-uitrusting, navigatiesysteem en dat kwam al ongeveer op circa 35000 euro geloof ik.
Vandaag is het voorstelling en kan je testrijden met de nieuwe avensis. En hopelijk hebben ze nu een meer gedetailleerde prijslijst ter beschikking want gisteren was het nog een beetje afgerond en 'ongeveer' werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichtenzie eens naar de ramen.
Comment
Comment