Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Avensis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben vandaag langs geweest . Voor eerst er is dus nog steeds een linea lines.
    De beste versie kwa uitrusting is nogaltijd de luna.
    Alleen spijtig dat daar geen bi-xenon als optie bij staat.
    Als je deze moet hebben moet je een sol nemen en dat betekent ook leren zetels ander intereur enz....een verschill van 5500 euro wat veel te veel is in mijn ogen.
    De boord computer is naar mijn mening wel redelijk volledig.
    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Ja, maar zelfs dat stuur. Dat is niet van gewoon van regen of een stortbui.
      Neen van natte handen.
      Nissan QQ driver.

Comment

• Heb hem vandaag ook eens gezien en... BAH ! Lelijk !
        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                        + Zeer zuinig, zeer vlot
                        - Beloofde verbruik moeilijk haalbaar
                        Leese de test van autozine helemaal dan begrijp je het.
                        De 2.2 D4D-F verbruikte tijdens de test slechts 6.5 liter terwijl Toyota beweert 5.6.

Autozine is volgens mij wel te euforisch in de test, of is de nieuwe Avensis zo goed ???

De Toyota Avensis is overal goed in. De motoren zijn niet alleen sterk, maar ook nog eens opmerkelijk zuinig (alhoewel het beloofde fabrieksverbruik lastig is te realiseren). De wegligging is goed.

Autobild is ook te spreken over de Avensis
                        AUTO BILD fuhr die neue Generation des Toyota Avensis. Und war baff: Die neue Mittelklasse fährt ihrem einstigen Hutträger-Image locker davon. Das gilt insbesondere für den knackigen Kombi.

Persmap in het Duits

Video van autoweek.nl
                        De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden
                        Last edited by ; 27/12/2008, 21:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal Bekijk Berichten
                          Leese de test van autozine helemaal dan begrijp je het.
                          De 2.2 D4D-F verbruikte tijdens de test slechts 6.5 liter terwijl Toyota beweert 5.6.

Autozine is volgens mij wel te euforisch in de test, of is de nieuwe Avensis zo goed ???

De Toyota Avensis is overal goed in. De motoren zijn niet alleen sterk, maar ook nog eens opmerkelijk zuinig (alhoewel het beloofde fabrieksverbruik lastig is te realiseren). De wegligging is goed.

Autobild is ook te spreken over de Avensis
                          AUTO BILD fuhr die neue Generation des Toyota Avensis. Und war baff: Die neue Mittelklasse fährt ihrem einstigen Hutträger-Image locker davon. Das gilt insbesondere für den knackigen Kombi.

Persmap in het Duits

Video van autoweek.nl
                          http://www.autoweek.nl/video.php?id=1122
                          bij mijn weten is dat nog nooit gebeurt.
                          Opgegeven verbruik ook het echte verbruik.
                          Wat ik wel vind is dat hij niet lelijker of schoner is dan de insigna of nieuwe C5 wat sommige ook mogen beweren.
                          In de break uitvoering dan.
                          Wat ik gaag zou weten is, hoe stil deze is en hoe veilig .
                          Al gezien hoe veel dingen standaard zijn wat je bij een Citroen of opel bij moet betalen.
                          Last edited by jurbe; 28/12/2008, 10:23.
                          Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Achterzijde heeft iets van een Mazda 6
                            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                              Goed dat Toyota nog altijd bestaat en Rover heu......... het zal aan het voetsteuntje liggen zeker?
                              Wat betreft uw aantijgingen over de betrouwbaarheid, Ik heb een van de eerste vorige Avesis gehad nooit problemen !!!
                              Ik kom niet meer terug op Rover want problemen meer dan u lief is plus garages met prijzen waar dat ge stijl van achterover valt.
                              En ontwerpen van Rover die waren de laatste jaren ook echt overtuigend.
                              Die zit.

Het valt trouwens op dat er hier veel de Toyota zitten af te breken die amper geld hebben voor een fiets. Ieder zijn mening, Toyota maakt goede wagens waar veel Duitsertjes nog veel van kunnen leren, en kwa design vind ik de meest Europese wagens ook gedrochten, ook bij Mercedes en BMW ja, misbaksels die kwalitatief pakken minder zijn dan de Japanse concurrentie maar wel veel te duur betaald worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                Het valt trouwens op dat er hier veel de Toyota zitten af te breken die amper geld hebben voor een fiets. Ieder zijn mening, Toyota maakt goede wagens waar veel Duitsertjes nog veel van kunnen leren, en kwa design vind ik de meest Europese wagens ook gedrochten, ook bij Mercedes en BMW ja, misbaksels die kwalitatief pakken minder zijn dan de Japanse concurrentie maar wel veel te duur betaald worden.
                                De Japanse merken bouwen goede autos, net zoals de Duitsers dat doen. Alleen zijn de Japanners vreemde vogels op het vlak van marketing.

Hoeveel Japanse modellen zijn verdwenen of niet meer verkrijgbaar in Europa. Of waarvan het gamma grondig door elkaar is geschud. Kijk maar naar de Japanse sportwagens, luxe-wagens, mpvs, cabrios, ... Of waar amper informatie over te vinden is omdat die zo zeldzaam waren. Of... in mijn ogen zijn er verschillende redenen waarom veel Europeanen voor een Duitser blijven kiezen. Japanners maken ook fantastische wagens die echt een zware concurrent kunnen zijn voor een Duitse auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                  Die zit.

Het valt trouwens op dat jij op 'misbaksels' als Mercedes en BMW zit in te hakken hoogstwaarschijnlijk omdat ze voor jou zo duur zijn als de Toyota voor de forumbezoekers met beroeste fiets...

Geen kwaad woord over Japanse wagens, vaak mooi en betrouwbaar, maar je minachting voor 'Deutsche grundlichkeit' is toch wat misplaatst.

Japanners hebben de constructeur-stiel geleerd van de Duitsers en alle lexussen, infiniti's en wijlen xedossen ten spijt, ze hebben het imago van gekookte prei vergeleken met pakweg een BMW5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk Berichten

Japanners hebben de constructeur-stiel geleerd van de Duitsers
                                    Ik denk van niet , ga maar eens zien wie van wie afziet.

Lexus wel degelijk eerste luxe merk met verschillende vernieuwende elementen waar BMW en Mercedes later mee gekomen zijn of gaan komen.

Zoals daar zijn hybride modellen, eerste led koplampen, 8 gangen automaat enz...
                                    Dat uw plaat blijft steken kan ik weinig aandoen, maar denk beter na voor je iets zegt.
                                    Last edited by jurbe; 05/02/2009, 11:24. Reden: hehehe
                                    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                      Deglijkheid was altijd al dé rede om voor Toyota te kiezen. Deze degelijkheid is ver te zoeken bij de nieuwe generatie dieselmotoren. Waarom zou je dan in godsnaam geen Ford Mondeo of Citroën C5 of iets dergelijks kopen. Die zijn veel minder saai,rijden veel beter en zijn nu zelfs BETROUWBAARDER dan de Toyota tegenhanger.....
                                      Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                      Goed dat Toyota nog altijd bestaat en Rover heu......... het zal aan het voetsteuntje liggen zeker?
                                      Wat betreft uw aantijgingen over de betrouwbaarheid, Ik heb een van de eerste vorige Avesis gehad nooit problemen !!!
                                      Ik kom niet meer terug op Rover want problemen meer dan u lief is plus garages met prijzen waar dat ge stijl van achterover valt.
                                      En ontwerpen van Rover die waren de laatste jaren ook echt overtuigend.
                                      1. Op het punt van de voetsteun heeft MRJ gelijk, bij intensief (lees 'vuil') gebruik van de wagen gaat die voetstuin er na een tijdje besmeurd uitzien en is hij moeilijk schoon te maken. Maar zulke details vind je bij ieder merk en in elk model.

2. Het constant trachten de grond indrillen van de zogenaamde 'betrouwbaarheid' begint langzaamaan afgezaagd te raken. Toyota trekt de kaart van betrouwbaarheid, én terecht, omdat het verleden al voldoende uitgewezen heeft dat hun modellen dat ook werkelijk zijn.

Technologie staat niet stil en de electronica beheerst dag na dag meer de mechaniek de automobielsector. Het is nu eenmaal een trend, bij ieder merk, dat zaken -vaak dankzij electronica- wat fout gaan lopen.
                                      Bij ieder merk zijn er 'tegenvallers', ook bij diegene die betrouwbaarheid als verkoopsargument gebruiken. Ze zeggen immers niet dat hun wagens onfeilbaar zijn, wél dat ze betrouwbaar zijn. Een wereld van verschil.
                                      En als er dan al 'es iets fout loopt grijpen ze terug naar hun 5-jarige garantie, mét z'n beperkingen zoals bij ieder merk, maar die wél een garantie biedt voor de klant.

Dus ik zie niet in waarom Toyota plots hun 'betrouwbaarheidsargument' zou moeten laten vallen. Ze zijn nog steeds 'meer betrouwbaar' dan de concurentie, zij het niet op mechanisch vlak dan wel op gebied van klantvriendelijkheid.
                                      Een mooi voorbeeld staat in 'dit of dat'. Een Toyota-klant heeft last van overmatig olieverbruik, Toyota last onderzoek in en enkele weken geleden is de volledige motor vervangen, onder garantie. Dat is betrouwbaarheid, en dat heetf hen groot gemaakt.
                                      Last edited by ; 29/12/2008, 12:02.

Comment

• Wat deze Avensis dan betreft, Toyota bouwt gewoon verder aan de weg die ze al jaren koesteren. In tegenstelling tot andere, vaak Europese merken, lijken de nieuwe modellen vaak amper op de voorgangers.

Het heeft geen zin daarover te zanikken, das al jaren zo en dat zal niet gauw veranderen. Diegene die daar mee kan leven ligt daar niet wakker van, diegene die het daar moeilijk mee heeft blijft eraf.

Het front is even wennen, de achterkant is knap, de flanken zijn gewoon 'logisch'.
                                        De binnenkant is waar de Europeaan al jaren om vraagt: sober, elegant en duidelijk.

Hij zal de Passat niet naar de kroon steken, dat is ook niet wat men volgens mij van hem verwacht, maar hij zal opnieuw verschillende klanten op de Toyota-kar trekken. En dat mag hij.

Comment

• Vandaag las ik dat de Avensis ook verkrijgbaar is met diesel en automaat. Dat had ik helemaal niet verwacht.

Comment

Working...
                                          X