Wanneer zijn het opendeurdagen bij toyota voor de avensis?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Avensis
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWanneer zijn het opendeurdagen bij toyota voor de avensis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk BerichtenJapanners hebben de constructeur-stiel geleerd van de Duitsers en alle lexussen, infiniti's en wijlen xedossen ten spijt, ze hebben het imago van gekookte prei vergeleken met pakweg een BMW5.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenKan je de prijzen geven want op de site van Toyota is er niets te zien .
Luna is veel interessanter maar beschikt ook nog over wieldoppen, en dat voor een Toyota van 25k.
Voor een Sol of Premium is het meteen +30k. die eigenlijk nog het meest interessants zijn qua uitrusting.
Automaat op de diesel is optie van +/- 4k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk BerichtenJapanners hebben de constructeur-stiel geleerd van de Duitsers en alle lexussen, infiniti's en wijlen xedossen ten spijt, ze hebben het imago van gekookte prei vergeleken met pakweg een BMW5.
Jaren geleden was dat een -al dan niet terecht- argument om Aziaten links te laten liggen ten voordele van Europeanen. Wie vandaag die gedachten nog handhaaft is weinig toekomstgericht.
De tijd dat Japanners enkele weken per schip onderweg waren naar Europa ligt lang achter ons. Meer zelfs, het gros van de Toyota's die vandaag in België rondrijden zijn rasechte Europeanen. Getekend in Zuid-Frankrijk, ontwikkeld in Zaventem en gebouwd in Frankrijk, Engeland of Turkije.
Daarenboven produceert praktisch ieder merk vandaag volgens het principe dat Toyota jaren geleden heeft ingevoerd. Zelfs Audi is voor de sturing van z'n productieketting in Vorst gaan aankloppen bij de Toyota-ingenieurs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten21.330 voor een 1.6 132pk sedan Terra (wagon +1.180) met radio/cd-mp3, airco, elektrische spiegels en ruiten en wieldoppen. VSC (ESP) is optie van 550 euro.
Luna is veel interessanter maar beschikt ook nog over wieldoppen, en dat voor een Toyota van 25k.
Voor een Sol of Premium is het meteen +30k. die eigenlijk nog het meest interessants zijn qua uitrusting.
Automaat op de diesel is optie van +/- 4k.
Maar als ik zie dat we hier over een dure wagen spreken even vermelden dat mijn seat ook 27k was. Duur is relatief hierNissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk BerichtenHet valt trouwens op dat jij op 'misbaksels' als Mercedes en BMW zit in te hakken hoogstwaarschijnlijk omdat ze voor jou zo duur zijn als de Toyota voor de forumbezoekers met beroeste fiets...
Japanners hebben de constructeur-stiel geleerd van de Duitsers en alle lexussen, infiniti's en wijlen xedossen ten spijt, ze hebben het imago van gekookte prei vergeleken met pakweg een BMW5.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk ben zeker niet pro Toyota (dat weten jullie wel hé) en ik vind een Duitser zo veel leuker rijden,maar puur op gebied van imago kan een Duitser (en mischien zelfs geen Brit) aan een Lexus tippen hé. Alle sjonnies/rondhangende nietsnutten/.... kicken op BMW,Audi en VW hé. Terwijl Lexus toch wel een andere doelgroep heeft. In de kleine klasse ook hé,een Golf is volgens mij veel leuker om in te rijden maar heeft niet dat "verstandige/deftige" imago zoals een Auris dat heeft. Eerlijk is eerlijk hé
Lexus kan je een beetje vergelijken met Mercedes .
Na een avensis gehad te hebben , weet ik niet of ik de nieuwe zou kopen ( uiterlijk buitenkant , van binnen) ik nijg meer naar een Mazda 6 .
Last edited by Dane; 18/01/2009, 12:38.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenAllé dat was mij nog niet opgevallen
Lexus kan je een beetje vergelijken met Mercedes .
Na een avensis gehad te hebben , weet ik niet of ik de nieuwe zou kopen ( uiterlijk buitenkant , van binnen) ik nijg meer naar een Mazda 6 .
Nu ik hem gezien heb van binnen valt het goed mee.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenDat uw plaat blijft steken kan ik wijnig aandoen maar denk beter na voor je iets zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenNu ik hem gezien heb van binnen valt het goed mee.
heel degelijk in elkaar maar toch wat zielloos
in break-versie is er weinig verschil (vind ik) tussen een Avensis, een Mazda 6 en een Mondeo: ook een Accord gaat in dezelfde richting...
ook binnen is het heel gelijklopend; alle drie missen een interessante/boeiende benzine-versie
bij donker interieurs blijft het een triestig gedoe met naar mijnsmaak te veel contratst alu/zwart
in bleke interieurs is het iets vrolijker, maar een dergelijk combinatie kies ik niet meer : te vlug vervuild... zeler als de tapijten ook bleek zijn
uiteindelijk op een veto van vrouwlief uitgedraaid...
nu nog even uitproberen bij Subaru met de Legacy ? Eerst een dealer vinden dan !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenook een Accord gaat in dezelfde richting...
alle drie missen een interessante/boeiende benzine-versieBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ben maandag de 2.0 D4D in break gaan testrijden (126 pk) in de Sol versie
Moet wel zeggen, had net daarvoor met een A4 Avant S-line gaan rijden, 136-140 Pk versie ?
Min
Gebrom en weinig koppel in de lage toeren.
Comfort en wielgedaver van de 18 duimers ! op kassei (oo wat een verschil met de Audi op 17 duims), dwarsnaden worden ook zo goed ni verteerd.
Ik denk een prijsverschil van om en bij de 3700 euro met het vorig model
Plus
De vrij lichte besturing en korte draaicirkel
Snufjes : keyless, tiptoets bediening op de klink van de deur bij afsluiten..
Al bij al een wagen met veel Lexus trekjes, maar voor dat budget is er ander waar op de markt. Korting is ook ni fameus, maar ja 5 jaar waarborg op de wagen en 5 jaar Eurocare zijn standaard inbegrepen
Groeten,
Zipo
Comment
Comment