Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sorry maar 300PK is geen überdiesel, dan fietst een 535d je nog bijna voorbij.
Een überdiesel (surprise surprise) bestaat gewoon niet.
Afgezien daarvan ben ik nlatuurlijk wel akkoord dat een 250PK diesel te min is voor een Panamera.
In dieselland is een 535d toch wel één van de toppers. Met de motor die nu in de Panamera ligt moet je al opletten met een 525d.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Beste Porsche lovers Ik ben een studente marketing en moet het merk Porsche grondig onderzoeken. Daarom ben ik op zoek naar kenners van het merk die mij hun opinie en ervaring kunnen meedelen, want ik ben een vrouw en snap niks van al die technologische snufjes. Wat is volgens jullie het merkimago of beter nog welke waarden heeft (waarvoor staat) Porsche? En wat weten jullie over de marketing van Porsche en is die volgens jullie goed? Sorry voor al die termen, maar jullie mening is echt belangrijk voor mijn werk, want hoe ik het merk zie is niet altijd hoe het in werkelijkheid is. Alvast bedankt voor jullie reactie groetjes Elise
Daarnaast gaat het me ook over de teloorgang van een bepaald identiteit waar een merk voor staat.
Op zich hiermee volledig eens. Momenteel heeft Porsche nog dat aura van degelijke sportwagens, dat ze transfereren op de minder pure wagens zoals de Cayenne & Pana. Maar ze moeten vogens mij wel oppassen dat binnen 10jaar niet iedereen Porsche kent van de 2.0 dieselstoven en SUV's. Net als Jag paar jaar terug zijn goedkopere modellen begon te verkopen (S type of X type?). Even goed voor een boost maar nogal snel stoppen de echte rijken met XJ's kopen omdat het exclusieve karakter weg is. Verwatering van je merk is toch een gevaar met zo'n manoeuvres...
Ik snap u ni. Langs de ene kant een niet content omdat een Pan diesel de helft kost van een Turbo maar er voor Jan met de pet identiek uitziet als de turbo. Langs de andere kant AMG ophemelen? Peist gij dat diezelfde Jan met de pet het verschil ziet dus een C63 break en een C220 break?
90% van de mensen ziet inderdaad het verschil NIET & als ze het al zien is het voor de meeste toch maar "getuned". M, RS of AMG reeks, meesten hebben geen idee waar dat voor staat, laat staan dat ze weten dat dat supersportieve reeksen zijn met 400+ pk onder de kap die vaak het (drie)dubbel kosten van de versie waarmee het merendeel rijdt.
't Is gelijk met al diene Vuitton namaak van de laatste jaren... hebde de dag van vandaag het echte spul, dan zou je je moeten verantwoorden... iedereen gaat er immers toch van uit da je de namaak draagt.
Ghoh, die namaak heb ik altijd vrij raar gevonden eigenlijk. Superveel volk weet niet eens hoeveel zo'n tas echt kost, dus imponeren doe je daar niemand mee. Dat heeft trouwens ook LV redelijk wat schade als merk opgeleverd. Op zich dezelfde redenering als een 520d als een M5 badgen. Degenen die je ermee in de zak zet weten niet waarvoor het staat & degene die er wel echt belang aan hechten zien dat je een faker bent...
Audi zou zonet een 313pk sterke 3.0 biturbo diesel geïntroduceerd hebben... Beetje lullig voor Porsche, die het met de 'gewone' diesel moet stellen, gekoppeld aan een 'klassieke' automaat.
Audi zou zonet een 313pk sterke 3.0 biturbo diesel geïntroduceerd hebben... Beetje lullig voor Porsche, die het met de 'gewone' diesel moet stellen, gekoppeld aan een 'klassieke' automaat.
Dat zou hem krachtiger en sneller maken dan de V6 op benzine en ik denk dat ze dat wat willen voorkomen bij Porsche, maar het is inderdaad wel jammer want 250 pk is zielig voor een Panamera.
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Nah, het is écht tijd om van Porsche nen break te nemen. En die power ... extreem maar quasi niet te benutten. 500-600PK, meer moet het niet zijn.
Moehahahaah!
En toch blijf ik erbij! Een Porsche met meer dan 500-600PK is quasi niet te benutten!
Comment