Daar vrees ik voor.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
ik mag het inteiuer wel. Die middentunnel geeft een vliegtuig gevoel. SchitterendBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten100.000 voor de instapversie...
Das een stuk duurder dan de cayenne dan... Dacht voor die prijs eventueel een S te hebben
was wel te denken dat hij wat duurder dan de 911 ging worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat is het nu Tommeke?
Exterieur is serieus minder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDacht voor die prijs eventueel een S te hebben
400 pk.. 0-100 in 5.4 sec2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWaar vind je die prijzen/prestaties ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Interieur is wel mooi. Alleen ergonomisch een ramp volgens mij. Kijk eens naar de positie en hoek van die airco bediening. Gewoonweg achterlijk. Voor zover ik kan zien op de foto's natuurlijk mss is de zithouding zo dat het wel meevalt.
De buitenkant is afschuwelijk. Punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenInterieur vind ik ook best knap, middenconsole is wat druk maar 't valt mee, en daar valt zeker aan te wennen.
Was de buitenkant maar even mooi...AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenAls je gewoon eens kijkt op een autosite, vind je het .
Porsche heeft nog geen prijzen, jij wel ?
Volgens Verellen (Geel) komt hij onmiddellijk uit met de 300pk versie en jij begint over de S als goedkoopste versie ?
Ik vroeg gewoon uw bron, omtrent de prijzen, meer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenAls jij niet dringend je attitude tov bepaalde mensen (oa mij) hier op het forum gaat veranderen ga ik eens naar Kapellen komen om u eens duidelijk wat manieren te leren.
Volgens Verellen (Geel) komt hij onmiddellijk uit met de 300pk versie en jij begint over de S als goedkoopste versie ?
einde 2009:
Panamera S
Panamera 4S
Panamera turbo
in de loop van 2010
Panamera
Panamera 4
Panamera hybrid
Bon, dit was het plan zoals ik het kende in de loop van 2007. Het kan inmiddels natuurlijk wel gewijzigd zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLuidens Porsche is dat met opzet gedaan, als herinnering/verwijzing naar de Carrera GT.
Comment
-
En de 1e Panamera crash is een feit...
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Testpiloot Porsche komt om op Autobahn
Op de Duitse A5 bij Darmstadt is vanochtend een 51-jarige testrijder van Porsche om het leven gekomen. Hij reed met een nog gecamoufleerd prototype van een nieuwe 911. Een tweede testwagen die hem volgde, kon het ongeluk nog net ontwijken.
De Duitse politie geeft verder geen informatie over de details van het ongeval. Door nog onbekende oorzaak is de auto onder de middenvangrail doorgeschoten.
De Autobahn is door de crash tot zeven uur vanochtend afgesloten geweest. Ook het verkeer in de tegengestelde richting naar Frankfurt heeft hinder ondervonden door het ongeluk. (autoweek.nl/jvr)i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie reed toch in een 911? Waarom is de 1e Panamera-crash dan een feit?i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichtentitel van HLN: Testpiloot Porsche komt om in Panamera
Je ziet toch aan die foto's dat het over de 991 testmule gaat, en zeker niet over de Panamera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenAls jij niet dringend je attitude tov bepaalde mensen (oa mij) hier op het forum gaat veranderen ga ik eens naar Kapellen komen om u eens duidelijk wat manieren te leren.
Als je gewoon eens wat rondkijkt op autosites zie je het direct staan . Zelf een beetje "moeite" doen kan geen kwaad hoor. ( ik ben trouwens niet de enige die dit vind) .
En die prijzen vind je ook op 't internet.. als je wat moeite doet .
En ja, de S wordt voorlopig (?) de basisversie, denk ik. Panamera S, Panamera 4S en Panamera Turbo2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenwat een achterlijke apen.
Je ziet toch aan die foto's dat het over de 991 testmule gaat, en zeker niet over de Panamera
edit: ze hebben het aangepastLast edited by Bert; 16/02/2009, 16:48.
Comment
Comment