Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

Nice!

Comment

• Lelijk hout imo

Comment

• fak wel chique

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Lelijk hout imo
            Ik ben er ook niet weg van. Goed dat ze van de achterbank ook wat werk gemaakt hebben.
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• prachtig dat leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                prachtig dat leder
                tisda,kleuren combinatie is mijn ding niet. Ma fak is wel klassevol afgewerkt!

Comment

• Waar ik enkele maanden geleden werkte was men bezig met de trekhaak van de Panamera. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel % kiest voor een trekhaak op een Porsche...
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Toen ik naar beneden aan het scrollen was zei ik spontaan 'WAUW!' bij het zien van die foto's. Dan heb ik ze even van dichterbij bekeken. Miljaar, ziet er goed uit! Afwerking ziet er dik in orde uit! Zeer veel leder, alcantara dakhemel, houtinleg... Klasse!

Comment

• Mijn eerste spontane reactie was direct 'Wow f*ck!' Ik ben altijd al'n grote fan van donkerbruin leder met houtinleg geweest, en dan zijn deze foto's iets dat naar meer smaakt... Prachtig, in tegenstelling tot de eerdere foto's met dat lichte interieur en die 'marmer-houtinleg'

Comment

Damn, da's echt zalig knap.

Comment

• geen fan van het hout, maar wel beestig chique interieur idd

Comment

• Dat leder is prachtig en de afwerking ziet er heel goed uit. Van de houtinleg ben ik persoonlijk geen grote fan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                              Yess, dan moét Rami wel een Zonda kopen, want de Lambo is dan niet exclusief genoeg meer!
                              Het interieur op de bovenstaande foto's valt best mee, in vergelijking met de interieurfoto's die we eerst te zien kregen met dat blauwe gedoe en die zwarte inleg!
                              Misschien wordt dit after all toch een hit van Porsche?
                              Zal zeker en vast verkopen , je zal wel zien!!

Comment

Fak

Ik ben nooit een fan geweest van Porsche zijn interieurs, maar dit is toch wel razend knap!

Comment

• wanneer komt ie nu in de showrooms ?

Comment

• September
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• zolang

Comment

• ik wil dat ding toch eens in het echt zien want ik weet niet wat ik er van moet vinden. Op foto vind ik hem lelijk, afhankelijk van de velgen. het interieur ziet er dan weer prachtig uit, op de foto's hierboven toch. Ben benieuwd

Comment

• Het kan zijn dat dit filmpje hier al gepost is. Maar het is toch wel een leuk staaltje techniek!
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X