Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenToch curieus hoe mensen eerst zo negatief deden tov deze Porsche, en nu vindt plots iedereen 'm mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvery nice , ik denk wel dat dit een verkoopstopper wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEigenlijk valt deze Panamera redelijk goed mee in prijs. Voor nog geen 100.000 euro heb je er al eentje...
Waarom nog een A6 of BMW 5 kopen zou je dan denken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIedereen is veel gezegd, maar blijkbaar kunnenn meer en meer mensen de Panamera appreciëren. Ik was alvast van begins af aan overtuigd door deze wagen.
idem hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk moet eerlijk zijn dat ik had gedacht dat zo'n Panamera een flink stuk duurder zou zijn.
een Panamera of een BMW 7 ...
ik zou een Panamera kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichteneen Panamera of een BMW 7 ...
ik zou een Panamera kopen
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk wil een diesel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenToch curieus hoe mensen eerst zo negatief deden tov deze Porsche, en nu vindt plots iedereen 'm mooi.Ik vind 'm nog altijd spuuglelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
't Blijft een lelijk ding, maar net als bij de Cayenne, zal de badge alles wel goedmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGa uw mond spoelen.Ik vind 'm nog altijd spuuglelijk.
Er zijn al genoeg 'mooie' maar inspiratieloze auto's. Ik wil karakter in het straatbeeld!
*leest bovenstaande zin opnieuw*
Ofja, een beetje schoonheid mag wel. Anders zou ik direct nog positief moeten gaan zijn over een Q7 ed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment