Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    Lol... Donkerblauw (hoewel dat zalig bruin leder daar niet perfect bij past) met die 20" dubbelspaaks. Zalige kar toch...

Is er eigenlijk al bevestiging gekomen van de Panamera diesel? Wat zou erin komen te liggen? Komende biturbo-diesel van VAG?
    Voor mij zou het een donkerblauwe worden, zwart leder, houtafwerking en de 20 inchers.

Die diesel zal er wel komen nu Porsche van de VAG is... Van bevestiging heb ik geen weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Zo zalig.

Onvoorstelbaar dat ik er toch fan van ben geworden. Mijn vader wil een Panamera Diesel.
      De mijne sprak over een Panamera Hybride...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
        De mijne sprak over een Panamera Hybride...
        Als de gebruikskosten daarvan even laag liggen als die van de Diesel kan daar over gesproken worden maar ik vrees er een beetje voor.

Comment

• Comment

• Je moet op www.carreramotors.be maar eens kijken op de stocklijst (er staan zo'n 10 op), en vooral niet verschieten van de prijzen

Comment

• Op het werk zijn de eerste 2 panamera's aangekomen. Het model heeft wel iets, zeker vanbinnen, maar ik denk dat niet iedereen de wagen mooi gaat vinden .
              A Twist of the Wrist

Comment

• daarstraks aan een carwash aan de grote baan van hasselt centrum naar de autostrade mijn
                1ste panamera gespot het was een baby blauw licht grijz exemplaar.
                Ik was in tijd nood anders had ik gestopt voor een paar foto's .

Comment

• kennis van ons de zijne zal ook binnenkort geleverd worden denk ik, een Turbo in 't zwart

Comment

• Deze morgen passeerde mij er eentje. Echt zalig. Was er geen fan van maar nu wel

Comment

• de eerste gezien bij carrera motors. ben er voorlopig allesbehalve fan van.

Comment

• is er ergens een pdf-prijslijst te vinden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                          de eerste gezien bij carrera motors. ben er voorlopig allesbehalve fan van.
                          Idem. Er ook gepasseerd. Die champagne-kleurige?

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                          is er ergens een pdf-prijslijst te vinden ?
                          www.porsche.de -> Car Configurator

Comment

• Weer 2 gezien bij Porsche
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Idem. Er ook gepasseerd. Die champagne-kleurige?

www.porsche.de -> Car Configurator
                              ah, daar staan wel prijzen, in tegenstelling tot de belgische cc.

pff, min € 25k aan opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                ah, daar staan wel prijzen, in tegenstelling tot de belgische cc.

pff, min € 25k aan opties
                                Dat er geen prijzen op de Belgische car config staan, heeft te maken met de intensieve programmering. De car config wordt door de onafhankelijke invoerders van bij Porsche in een gereduceerde Europese (Engelstalige) versie gewoon overgenomen maar vraagt teveel moeite (lees: te investeren manuren) om specifiek aan te passen aan de locale gegevens (vertaling, prijzen,...). Je zal bijvoorbeeld op porsche.nl ook geen prijzen in de car config terugvinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Dat er geen prijzen op de Belgische car config staan, heeft te maken met de intensieve programmering. De car config wordt door de onafhankelijke invoerders van bij Porsche in een gereduceerde Europese (Engelstalige) versie gewoon overgenomen maar vraagt teveel moeite (lees: te investeren manuren) om specifiek aan te passen aan de locale gegevens (vertaling, prijzen,...). Je zal bijvoorbeeld op porsche.nl ook geen prijzen in de car config terugvinden
                                  Tja .. en dat kan er natuurlijk niet vanaf bij die scherpe prijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                                    Tja .. en dat kan er natuurlijk niet vanaf bij die scherpe prijzen
                                    Idd.

Precies of da kost 10 weken om die prijzen daar in te zetten

Comment

• Dit weekend 2x gespot irl. Niet mis, niet écht knap, maar op zich best een toffe kar!

Comment

• Dit weekend zullen er in Knokke continu 4 Panamera's rondrijden.
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Dit weekend zullen er in Knokke continu 4 Panamera's rondrijden.
                                          Vanaf nu waarschijnlijk elk weekend. En binnen een maand of 3 een stuk of 20

Comment

Working...
                                          X