Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenEnkel de S is standaard met handbak geleverd.
De 4S en Turbo standaard PDK.
Nu spreken ze op een bepaalde website als optie een trekhaak ... toch niet op een panamera ?
Comment
-
Wel grappig, in navolging van dit: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...he-met-caravan
En die trekhaken zijn toch afneembaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenZag het ook net op de Porsche site.
Nu spreken ze op een bepaalde website als optie een trekhaak ... toch niet op een panamera ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenZag het ook net op de Porsche site.
Zij die doodgraag fietsen (en dat zijn er véél, geloof me vrij) zullen blij zijn dat ze de optie kunnen aanvinken en hun fiets mee op reis kunnen nemen. En dan nog, als je'm lelijk vindt haal je hem er gewoon af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDen ene keer dat ge nen trekhaak nodig hebt per jaar, zult ge dankbaar zijn dat ge die optie hebt aangevinkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenOver de kofferinhoud valt wel het een en ander te zeggen natuurlijk
Panamera 432 liter
Mercedes S-klasse 560 liter
Ter vergelijking, kofferinhoud van een 3reeks sedan 460 literdus ja dat is niet erg veel, 1 dikke samsonite koffer en nog wat zakken en het word al krap.
Aan de andere kant, moest ik een Panamera kopen zou ik mijn bagage gewoon laten overbrengen met FedEx ofzo
Een S-klasse zou ik eigenlijk nooit kopen, dan nog liever een 7-reeks of een M5 touring.
Edit:
Ik heb net nog even gechecked, een van de grootste nadelen aan Mercedes is dat je hem niet handgeschakeld kunt krijgenen dat vind ik gewoon ja ... zo ongelofelijk onsportief.
Bij de S-klasse krijg ik altijd het beeld in mijn hoofd van een 55plusser die te lui is geworden om zelf te moeten schakelen en een geblondeerde bimbo heeft gekocht die gewoon niet kan schakelen en waarvan em niet wilt dat hij zijn versnellingsbak in de soep draait.
Ik denk dat het een ander segment is ook, het is een porsche dus sportwagen met klasse en luxe of het is een mercedes, klassewagen met luxe... die sportief kan zijn (AMG dan wel)
En een M5 vergelijken met een S-klasse.... tsja, dan weet je imo niet echt waarover je spreekt
ooit al met één van beide meegereden? Dat zijn twee zéér uiteenlopende karakters....
Comment
-
en ze hebben de fietsen mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenDenk jij dat je een 7-reeks of een M5 Touring wél handgeschakeld kan krijgen? Wrong
En een M5 vergelijken met een S-klasse.... tsja, dan weet je imo niet echt waarover je spreekt
ooit al met één van beide meegereden? Dat zijn twee zéér uiteenlopende karakters....
Op de e40 om u zot te amuseren! Ma int stad is die versnellingsbak niet te kloten waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenM5-m6 is alles behalve comfi.
Op de e40 om u zot te amuseren! Ma int stad is die versnellingsbak niet te kloten waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbwa veel mensen zien die bak als een automaat maar je moet dat eigenlijk altijd rijden in manuele modus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenJa tuurlijk ma comfortabel kan je dat moeilijk noemen e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbwa veel mensen zien die bak als een automaat maar je moet dat eigenlijk altijd rijden in manuele modus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtencomfort is voor oude mensen
Ma het is totaal ander principe als de panamera
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHeb dit weekend de CL63AMG, staat hier voor de deur. Ook prachtige wagen. Mooier van lijn (vind ik), maar hij rijdt eerder als een limousine met power, terwijl de Porsche rijdt als een sportwagen in luxe uitrusting.
De keuze is niet eenvoudig. De CL is al 3 jaar oud, dus sneller een "oud" model, ik denk dat dat uiteindelijk de doorslag gaat geven.
PS: de zetels van die CL zijn echt ongelooflijk.
En een CL gaat nog wel wat jaartjes mee volgens mij. Heeft net een facelift gehad.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment