Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag heb ik in Kortrijk voor de eerste keer eentje zien rijden. Het was een zwarte. De wagen is groter irl dan dat 'm op foto doet vermoeden. Dit is een machtig mooi machien.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• heb 'em nu ook al een paar keer in detail kunnen bekijken, bij CM hier in Latem staan er een paar en ik moet eerlijk toegeven dat ik er fan van ben.. 't is echt een speciaal en cool ding

het interieur is gewoon magistraal, je hebt gevoel dat je laag in de wagen zit en de afwerking is schitterend..

PanaTurbo of Maser QP GT-S (iig de beste versie).. ik zou het eigenlijk niet weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
        dit is de PSE dan? ook met knopje in het dashboard?

benieuwd naar de sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          PanaTurbo of Maser QP GT-S (iig de beste versie).. ik zou het eigenlijk niet weten
          Met een 'gewone' 4S zou ik al zeer tevreden zijn.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Met een 'gewone' 4S zou ik al zeer tevreden zijn.
            ik ook

maar toch liever de Turbo

Comment

benieuwd naar de sound
              Denk dat dit net de gewone zijn

Comment

Best moeilijke keuze, maar ik denk dat de Quattroporte het uiteindelijk zou halen van de Panamera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Best moeilijke keuze, maar ik denk dat de Quattroporte het uiteindelijk zou halen van de Panamera.
                  Je moet er dan wel twee kopen, er staat er nl altijd eentje in panne......en ik spreek uit ervaring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    al gevraagd voor de cayenne velgen?
                    Dat heb ik idd gedaan, want dan was het direct gekozen.......de garage ging het uitproberen, maar zou ws niet gaan.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Je moet er dan wel twee kopen, er staat er nl altijd eentje in panne......en ik spreek uit ervaring
                      huidige QP? vriend van ons heeft één van de eerste, een 4.2 met die kut flipperbak en nu reeds 70.000 probleemloze km's.. 1 keer hebben ze iets aan de versnellingsbak hersteld maar dat was onder garantie

Comment

• Echt jammer van die bijna banale turbo velgen.
                        Ze lijken ook helemaal niet zo groot onder die auto.
                        Voor de rest ben ik ook stilaan fan.

Kennis van me krijgt zijn turbo in november.
                        Hij vertelde me dat de eerste bestellingen voor een Panamera in zijn
                        garage al in 2007 waren binnen gegeven.

Comment

huidige QP? vriend van ons heeft één van de eerste, een 4.2 met die kut flipperbak en nu reeds 70.000 probleemloze km's.. 1 keer hebben ze iets aan de versnellingsbak hersteld maar dat was onder garantie
                          eerlijkheidshalve melden dat het niet de QP was.....

Comment

benieuwd naar de sound
                            Nope dit is de gewone "pijp"...

Comment

Wel OT maar kan je je ML eens voorstellen in "mijn auto"

Comment

• gisteren voor het eerst de Panamera in real-life gezien bij CM motors Ingelmunster ,
                                de kont is wat wennen maar de rest is dit is een zeer knap nieuw model van Porsche ,
                                de auto is wel groot , enige minpunt is dat het een 4 zitter is , want veel "welstellende" koppels hebben soms 3 kids en dan is deze Panamera geen optie

Comment

De huidige QP zou toch betrouwbaar moeten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke;3596528 want [B
                                    veel [/B]"welstellende" koppels hebben soms 3 kids en dan is deze Panamera geen optie
                                    Aja

Comment

Nope dit is de gewone "pijp"...
                                      dit is dan PSE?

zijn dezelfde uitlaten dan op de Turbo?

Comment

dit is dan PSE?

zijn dezelfde uitlaten dan op de Turbo?

Dat klopt, maar is niet de uitlaat van de Turbo. Bij de drie modellen is het optioneel.

Je hebt heel snel een pak geld aan opties bij deze wagens. Ik krijg wel wat een "afzuipgevoel" bij de aanpak van Porsche op dit vlak. Ik denk dat de wagens zo opgevat zijn dat je wel altijd een pak dure opties aan je broek hebt ........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          de auto is wel groot , enige minpunt is dat het een 4 zitter is , want veel "welstellende" koppels hebben soms 3 kids en dan is deze Panamera geen optie
                                          De meeste welstellende koppels van tegenwoordig hebben helemaal geen kinderen
                                          Die kopen gewoon nen 911 Of ze laten de nanny de kindjes naar school brengen met de Cayenne.

IRL is hij inderdaad zeer indrukwekkend, het interieur is fenomenaal.

Comment

Working...
                                          X