Vandaag heb ik in Kortrijk voor de eerste keer eentje zien rijden. Het was een zwarte. De wagen is groter irl dan dat 'm op foto doet vermoeden. Dit is een machtig mooi machien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
heb 'em nu ook al een paar keer in detail kunnen bekijken, bij CM hier in Latem staan er een paar en ik moet eerlijk toegeven dat ik er fan van ben.. 't is echt een speciaal en cool ding
het interieur is gewoon magistraal, je hebt gevoel dat je laag in de wagen zit en de afwerking is schitterend..
PanaTurbo of Maser QP GT-S (iig de beste versie).. ik zou het eigenlijk niet weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
benieuwd naar de sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenPanaTurbo of Maser QP GT-S (iig de beste versie).. ik zou het eigenlijk niet wetenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMet een 'gewone' 4S zou ik al zeer tevreden zijn.
maar toch liever de Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendit is de PSE dan? ook met knopje in het dashboard?
benieuwd naar de sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
PanaTurbo of Maser QP GT-S (iig de beste versie).. ik zou het eigenlijk niet weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBest moeilijke keuze, maar ik denk dat de Quattroporte het uiteindelijk zou halen van de Panamera.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenal gevraagd voor de cayenne velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenJe moet er dan wel twee kopen, er staat er nl altijd eentje in panne......en ik spreek uit ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhuidige QP? vriend van ons heeft één van de eerste, een 4.2 met die kut flipperbak en nu reeds 70.000 probleemloze km's.. 1 keer hebben ze iets aan de versnellingsbak hersteld maar dat was onder garantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendit is de PSE dan? ook met knopje in het dashboard?
benieuwd naar de sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichteneerlijkheidshalve melden dat het niet de QP was.....maar kan je je ML eens voorstellen in "mijn auto"
Comment
-
gisteren voor het eerst de Panamera in real-life gezien bij CM motors Ingelmunster ,
de kont is wat wennen maar de rest isdit is een zeer knap nieuw model van Porsche ,
de auto is wel groot , enige minpunt is dat het een 4 zitter is , want veel "welstellende" koppels hebben soms 3 kids en dan is deze Panamera geen optie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichteneerlijkheidshalve melden dat het niet de QP was.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNope dit is de gewone "pijp"...
zijn dezelfde uitlaten dan op de Turbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendit is dan PSE?
zijn dezelfde uitlaten dan op de Turbo?
Je hebt heel snel een pak geld aan opties bij deze wagens. Ik krijg wel wat een "afzuipgevoel" bij de aanpak van Porsche op dit vlak. Ik denk dat de wagens zo opgevat zijn dat je wel altijd een pak dure opties aan je broek hebt ........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende auto is wel groot , enige minpunt is dat het een 4 zitter is , want veel "welstellende" koppels hebben soms 3 kids en dan is deze Panamera geen optie
Die kopen gewoon nen 911Of ze laten de nanny de kindjes naar school brengen met de Cayenne.
IRL is hij inderdaad zeer indrukwekkend, het interieur is fenomenaal.
Comment
Comment