Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn als ze op reis gaan, sturen ze dan valiezen op met FedEx, of hoe doen rijke mensen dat?
Tuurlijk doen ze dat, ge denkt toch niet dat die de moeite gaan doen van dat in hun koffer proberen te krijgen zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn als ze op reis gaan, sturen ze dan valiezen op met FedEx, of hoe doen rijke mensen dat?
Misschien dat Belgen dit raar vinden, maar als je eens spreekt met bv. duitsers ... ik ken er persoonlijk genoeg zo. Wat de boer niet kent dat vreet hij niet zeker ?
Comment
-
Comment
-
ik ken 2 koppels die nu aan het uitkijken zijn achter een nieuwe auto en ze hebben beide 3 kinderen waardoor de Panamera direkt geen optie is voor hen alhoewel ze hem bloedmooi vinden .
eigenlijk ken ik nog iemand maar die heeft zich een nieuwe 7 gekocht .
geen onbelangrijk detail ...
ook nog bijvertellen dat ze het financieel kunnen permitteren om een Panamera te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenDe meeste welstellende koppels van tegenwoordig hebben helemaal geen kinderen
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat klopt, maar is niet de uitlaat van de Turbo. Bij de drie modellen is het optioneel.
Je hebt heel snel een pak geld aan opties bij deze wagens. Ik krijg wel wat een "afzuipgevoel" bij de aanpak van Porsche op dit vlak. Ik denk dat de wagens zo opgevat zijn dat je wel altijd een pak dure opties aan je broek hebt ........
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHeeft altijd zo geweest bij Porsche hoor
En als je naar de naam "Andy" luistert zullen we er beter gewoon over zwijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn als je naar de naam "Andy" luistert zullen we er beter gewoon over zwijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Comment
-
Vooral die "interieuraankleedopties" zijn werkelijk zot hé, 600 euro voor gele gordels, 600 euro voor een rode tellerplaat, 400 euro voor enkele vierkante cm carbon hier en daar... opties zijn altijd al de extra melkkoe van Porsche geweest (op mijn twedeehands gekochte 997 zit al voor > 40k aan opties en daar zitten niet eens veel dingen in 't interieur bij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik ken 2 koppels die nu aan het uitkijken zijn achter een nieuwe auto en ze hebben beide 3 kinderen waardoor de Panamera direkt geen optie is voor hen alhoewel ze hem bloedmooi vinden .
eigenlijk ken ik nog iemand maar die heeft zich een nieuwe 7 gekocht .
geen onbelangrijk detail ...
ook nog bijvertellen dat ze het financieel kunnen permitteren om een Panamera te kopen.......maar lang gespaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenMet de belgische post lijkt me dat inderdaad geen goed idee.
Misschien dat Belgen dit raar vinden, maar als je eens spreekt met bv. duitsers ... ik ken er persoonlijk genoeg zo. Wat de boer niet kent dat vreet hij niet zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk heb 3 kinderen.......maar lang gespaard.
en is dit dan uw enige wagen ?
want 3 kids achteraan in de Panamera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk denk dat het strikte minimum aan opties op bv een 911S al snel tegen de 10K oploopt, en de meesten zullen nog wel een stuk meer kwijt zijn.
En als je naar de naam "Andy" luistert zullen we er beter gewoon over zwijgen
ik zat daar al boven met mijn 3 serie en ik had dan nog niet eens Navi of schuifdak of elektrische zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenjij hebt toch een Panamera gekocht he ?
en is dit dan uw enige wagen ?
want 3 kids achteraan in de Panamera
BTW: hij is besteld nog niet geleverd (tss 15 nov en 15 dec...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNeen, mevrouw gaat met de ML rijden....maar gezien de 2x hoge verzekering en andere bijkomende kosten bekijken we nu een andere optie (Q5? 2.0).
BTW: hij is besteld nog niet geleverd (tss 15 nov en 15 dec...).
alhoewel ik het persoonlijk niet zou willen , een auto waar het volledige gezin niet in meekan
Comment
Comment