Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
    De meeste welstellende koppels van tegenwoordig hebben helemaal geen kinderen
    Die kopen gewoon nen 911 Of ze laten de nanny de kindjes naar school brengen met de Cayenne.

IRL is hij inderdaad zeer indrukwekkend, het interieur is fenomenaal.
    En als ze op reis gaan, sturen ze dan valiezen op met FedEx, of hoe doen rijke mensen dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      En als ze op reis gaan, sturen ze dan valiezen op met FedEx, of hoe doen rijke mensen dat?

Tuurlijk doen ze dat, ge denkt toch niet dat die de moeite gaan doen van dat in hun koffer proberen te krijgen zeker...

Comment

Met de belgische post lijkt me dat inderdaad geen goed idee.
        Misschien dat Belgen dit raar vinden, maar als je eens spreekt met bv. duitsers ... ik ken er persoonlijk genoeg zo. Wat de boer niet kent dat vreet hij niet zeker ?

Comment

Neenee, ze laten de chauffeur nakomen met de rolls.

Comment

• ik ken 2 koppels die nu aan het uitkijken zijn achter een nieuwe auto en ze hebben beide 3 kinderen waardoor de Panamera direkt geen optie is voor hen alhoewel ze hem bloedmooi vinden .
            eigenlijk ken ik nog iemand maar die heeft zich een nieuwe 7 gekocht .

geen onbelangrijk detail ...
            ook nog bijvertellen dat ze het financieel kunnen permitteren om een Panamera te kopen

Comment

De meeste welstellende koppels van tegenwoordig hebben helemaal geen kinderen
              .
              de meeste ja , maar er zijn er nog met kids ook hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Dat klopt, maar is niet de uitlaat van de Turbo. Bij de drie modellen is het optioneel.

Je hebt heel snel een pak geld aan opties bij deze wagens. Ik krijg wel wat een "afzuipgevoel" bij de aanpak van Porsche op dit vlak. Ik denk dat de wagens zo opgevat zijn dat je wel altijd een pak dure opties aan je broek hebt ........
                Heeft altijd zo geweest bij Porsche hoor

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Heeft altijd zo geweest bij Porsche hoor
                    Ik denk dat het strikte minimum aan opties op bv een 911S al snel tegen de 10K oploopt, en de meesten zullen nog wel een stuk meer kwijt zijn.

En als je naar de naam "Andy" luistert zullen we er beter gewoon over zwijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Moesten ze als optie bij Porsche hebben van het lederen stuurwiel nog eens te overtrekken met leder, ge zou ze zeker hebben aangevinkt

Comment

• Vooral die "interieuraankleedopties" zijn werkelijk zot hé, 600 euro voor gele gordels, 600 euro voor een rode tellerplaat, 400 euro voor enkele vierkante cm carbon hier en daar... opties zijn altijd al de extra melkkoe van Porsche geweest (op mijn twedeehands gekochte 997 zit al voor > 40k aan opties en daar zitten niet eens veel dingen in 't interieur bij )

Comment

• en je kan echt alles in het leder laten wrappen zelfs de ventilatiemonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              ik ken 2 koppels die nu aan het uitkijken zijn achter een nieuwe auto en ze hebben beide 3 kinderen waardoor de Panamera direkt geen optie is voor hen alhoewel ze hem bloedmooi vinden .
                              eigenlijk ken ik nog iemand maar die heeft zich een nieuwe 7 gekocht .

geen onbelangrijk detail ...
                              ook nog bijvertellen dat ze het financieel kunnen permitteren om een Panamera te kopen
                              Ik heb 3 kinderen .......maar lang gespaard.

Comment

Met de belgische post lijkt me dat inderdaad geen goed idee.
                                Misschien dat Belgen dit raar vinden, maar als je eens spreekt met bv. duitsers ... ik ken er persoonlijk genoeg zo. Wat de boer niet kent dat vreet hij niet zeker ?
                                Jij bent grappig.

Comment

Ik heb 3 kinderen .......maar lang gespaard.
                                  jij hebt toch een Panamera gekocht he ?
                                  en is dit dan uw enige wagen ?
                                  want 3 kids achteraan in de Panamera

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat het strikte minimum aan opties op bv een 911S al snel tegen de 10K oploopt, en de meesten zullen nog wel een stuk meer kwijt zijn.

voor 10.000€ opties moet je nog niet eens bij Porsche shoppen ,
                                    ik zat daar al boven met mijn 3 serie en ik had dan nog niet eens Navi of schuifdak of elektrische zetels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      jij hebt toch een Panamera gekocht he ?
                                      en is dit dan uw enige wagen ?
                                      want 3 kids achteraan in de Panamera
                                      Neen, mevrouw gaat met de ML rijden....maar gezien de 2x hoge verzekering en andere bijkomende kosten bekijken we nu een andere optie (Q5? 2.0).

BTW: hij is besteld nog niet geleverd (tss 15 nov en 15 dec...).

Comment

Neen, mevrouw gaat met de ML rijden....maar gezien de 2x hoge verzekering en andere bijkomende kosten bekijken we nu een andere optie (Q5? 2.0).

BTW: hij is besteld nog niet geleverd (tss 15 nov en 15 dec...).
                                        aa oke er is nog een auto , no problem dus

alhoewel ik het persoonlijk niet zou willen , een auto waar het volledige gezin niet in meekan

Comment

• en als alle 3 de kids meegaan met de Panamera laat je dan uw vrouw maar thuis he

Comment

Working...
                                          X