Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDas gelijk zeggen ik doe het met mannen en vrouwen want ik doe niet aan geslachtsdiscriminatie.
Volgens mij staat een v8 tdi sneller ter plaatse bij lange ritten en dat is waar het om gaat bij mij...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenNiet iedereen moet ervan houden, een nieuw model is gerechtvaardigd als er genoeg kopers zijn en dat is vaak maar een promille van de bevolking. Van het publiek die jij aanhaalt zijn er veel meer van...
Volgens mij staat een v8 tdi sneller ter plaatse bij lange ritten en dat is waar het om gaat bij mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDe meeste mensen kopen dan ook een auto met hun verstand, wat jij zei ging over een voorkeur. En ik kan mij niet inbeelden dat meer dan 5% van de mensen die zich interesseren voor auto's een voorkeur hebben voor diesel.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVoor mij de Benz.
'k Blijf de Panamera lelijk vinden (dan mag 'ie nog zo goed rijden als 'ie wil, het Porsche-logo maakt dat niet goed voor mij), de Maserati blijft issues hebben (afwerking, te groot om elegant te zijn), en de Bentley ... tsjah, gewoon 't liefst van al de Benz.
2012: bring it on (maar Morgan komt dan ook met een nieuw model....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichteneen aantal culturele hoogst subjectieve criteria... waaraan ik me dus niet aan gebonden heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAls je gaat tanken aan je eigen bedrijfs "pompstation" en je hebt daarnaast nog iets lekkers op benzine in je garage staan, kan ik volgen.....
Echter, persoonlijk, zou ik zot van frustratie worden op lekkere stukken met mijnen Diesel.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenEen échte autoliefhebber moet volgens mij ook niets hebben van een SUV maar toch verkopen ze er kweetnie hoeveel van. Dan heb ik toch véél liever een Panamera V8 diesel dan een Cayenne benzine_maakt_niet_uit_hoeveel_pk. Een auto is meer dan de motor alleen... en objektief gezien kan een moderne V8 diesel een heel goede motor zijn maar die gekelderd wordt omdat ie niet voldoet aan een aantal culturele hoogst subjectieve criteria... waaraan ik me dus niet aan gebonden heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls anaal je ding is waarom zou je er dan nog een vagina bijwillen?Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenSound dus?ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenVolgens mij ligt dat ook, dan niet vooral aan het feit dat het een SUF is, niet?
Dieselhistorie....ik kan volgen dat je soms ergens een lijn moet trekken in de budgetten...persoonlijk ken ik toch wat echte autoliefhebbers die met een diesel op de baan gaan, gezien de enorme kost (als je elke maand 2500km en meer doet bv)..... en ja dan kan je binnen dat gamma (vooral op de snelweg) ook wel plezier beleven aan het cruisen aan eventueel hoge snelheid, met een Diesel.Last edited by Jokke_vlo; 02/12/2009, 18:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEn dat heeft iets te maken met wat ik zei?
Verder heb ik uw voorkeur qua brandstof al begrepen. Waarvoor dank. De associaties die je maakt zijn voor mij duidelijke taal en ik denk dat we onze discussie hier dan ook kunne afsluiten. Over and out.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenEr zijn mensen met andere voorkeuren. Soms gekoppeld aan verstand, soms niet. Porsche zal zelf wel bepalen of er een markt is voor een Panamera diesel, ik ben gewoon benieuwd.
Verder heb ik uw voorkeur qua brandstof al begrepen. Waarvoor dank. De associaties die je maakt zijn voor mij duidelijke taal en ik denk dat we onze discussie hier dan ook kunne afsluiten. Over and out.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat wij net hebben gehad zou ik geen discussie noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat wij net hebben gehad zou ik geen discussie noemenST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSport Utility Fliegmachien?
Dieselhistorie....ik kan volgen dat je soms ergens een lijn moet trekken in de budgetten...persoonlijk ken ik toch wat echte autoliefhebbers die met een diesel op de baan gaan, gezien de enorme kost (als je elke maand 2500km en meer doet bv)..... en ja dan kan je binnen dat gamma (vooral op de snelweg) ook wel plezier beleven aan het cruisen aan eventueel hoge snelheid, met een Diesel.
En inderdaad, ik doe veel kilometers. Ik ken genoeg petrolheads die een mooie kar staan hebben voor in het weekend, maar tijdens de week rijden ze rond met een suboptimale kar omdat anders de gebruikskosten de pan uitswingen. Duurder is het ook met twee auto's. Ik heb geen intresse in trackdays maar wel om op ieder moment met een érg goede auto rond te rijden. Met een mooi interieur. Je kan autofan, of Porschefan, zijn op meer dan een manier...
On topic: tot zover er niemand met een uitontwikkelde Panamera met V8 TDI heeft gereden kunnen we eigenlijk niet weten hoe goed dat ding kan rijden, want iets gelijkaardig bestaat namelijk nog niet. Dat vind ik dus intressant, breaking new ground. Áls ie er komt ga ik er dan ook wel degelijk eerst mee testrijden, ik zou dat nooit kopen puur ómdat het een diesel is. Nee, die motor moet door de Porsche ingenieurs zodanig afgesteld worden dat dat subliem samengaat met den PDK. Ik zie er potentieel in, das alles...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenEr word door sommige fans ook gereageerd alsof de Panamera gelijk staat met een GT3 RS. Het klienteel van de Panamera is volgens mij minder geobsedeerd van een PSE dan de gemiddelde 997 fanboy hier.
En inderdaad, ik doe veel kilometers. Ik ken genoeg petrolheads die een mooie kar staan hebben voor in het weekend, maar tijdens de week rijden ze rond met een suboptimale kar omdat anders de gebruikskosten de pan uitswingen. Duurder is het ook met twee auto's. Ik heb geen intresse in trackdays maar wel om op ieder moment met een érg goede auto rond te rijden. Met een mooi interieur. Je kan autofan, of Porschefan, zijn op meer dan een manier...
On topic: tot zover er niemand met een uitontwikkelde Panamera met V8 TDI heeft gereden kunnen we eigenlijk niet weten hoe goed dat ding kan rijden, want iets gelijkaardig bestaat namelijk nog niet. Dat vind ik dus intressant, breaking new ground. Áls ie er komt ga ik er dan ook wel degelijk eerst mee testrijden, ik zou dat nooit kopen puur ómdat het een diesel is. Nee, die motor moet door de Porsche ingenieurs zodanig afgesteld worden dat dat subliem samengaat met den PDK. Ik zie er potentieel in, das alles...
De Panamera kan je niet vergelijken met de GT3 RS qua rijsensatie en lijn. Qua prestaties mag je deze wagen absoluut niet onderschatten. De cijfers zijn niet van de poes, zoals het hoort bij een wagen van een topmerk. Zoek maar eens rondetijden op.....met een turbo ben je niet mee. Je hebt echt een GT nodig om te volgen.
Comment
-
Ik weet dat ie snel is. Maar voor mijn prioriteit is rijden meer dan rondetijden. Het is de combinatie van rijefficientie (=prestaties), comfort, en vooral rijgevoel.
Tis jammer genoeg allemaal nodeloze speculatie van mijn zijde, sinds een goed uur ben ik de ban van een creatie van 695kg en 65pk.... hoe de dingen keren...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment