Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    En als we nu is met zijn allen dit gesprek voortzetten bij Ferrari of Porsche lovers? Zonder enige "offence". Gewoon om het wat netjes te scheiden.
    Ik ben zo vrij geweest een quote te verplaatsen naar Ferrari lovers, das toch een vrij rustige topic kwestie daar wat leven in de brouwerij te brengen
    Veel succes Jokke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
      Op je eerste bemerking het volgende: ben zelf reeds 3 jaar memeber op dit forum maar reageer zeer sporadisch daar ik ook belangrijker zaken doe dan op fora mijn mening te ventileren. Dat jij hier neerbuigend doet over mensen die "amper aanweig zijn" (en daarmee begrijp ik dus amper reageren of posten op een forum) zegt genoeg. Blijkbaar kan men enkel een mening hebben als men er al meer dan een paar duizend heeft gepost...
      Volgens mij moet gij es nr de psychiater, over heel deze alinea heb ik niks gezegd, bovendien is het daarmee een valse beschuldiging. Maar natuurlijk ben ik hier grof want ik zei dat ge nr de psychiater moet.

Maar we verkloten het topic volgens jokke, dus SSSSSSSSSSSSsst, tenzij je nog wat porschereclame hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Volgens mij moet gij es nr de psychiater, over heel deze alinea heb ik niks gezegd, bovendien is het daarmee een valse beschuldiging. Maar natuurlijk ben ik hier grof want ik zei dat ge nr de psychiater moet.

Maar we verkloten het topic volgens jokke, dus SSSSSSSSSSSSsst, tenzij je nog wat porschereclame hebt.

Bezorg me dan via PM de nummer van die van jou want als je beweert niets hierover gezegd te hebben dan denk ik dat jij al veel langer in behandeling zit ...

Comment

Misschien ook nog gsm nummer van uw goede Turkse vriend op dit forum plaatsen, dan kunnen we hem eens bellen om te vragen hoe goed de Panamera rijd.
          Niet te geloven dat hij zijn kipfilets tot in Duitsland mag leveren!
          Ga effen googelen op de naam die hier boven staat van de zaak.
          Daar staat zen nummer op (van de zaak)
          Ik ga geen gegevens doorgeven van een derde op een forum hé slimme.
          Google maar en bel hem. Wie weet, als je je best doet mag je eens meerijden met hem met mijn complimenten.[/quote]

Beetje discretie stel ik toch op prijs van mijn maten hoor en dat van zijn telefoonnr. was om dit duidelijk te maken.
          Topic gaat over de Panamera en niet over maten die pita verkopen in Duitsland!

Comment

• Miljaar miljaar, eerst ging het over Ferrari's, nu zitten we al bij kipfilets...godjumenas

Comment

Ik ben van de streek rond willebroek en de naam zegt me toch niet direct iets.
              IS die panam een zwarte? Want ik zag vorige week een zwarte op de N16 die van Willebroek kwam...

Google de naam van de zaak en bel hem vriend.
              Het is een witte en gisteren reed ie er mee rond in zijn witte overall vol kippebloed... Goe zot dieje kerel
              Maar serieus wat poen. En als de naam Teker je niets zegt in Willebroek, dan ben je genen echte ;-)[/QUOTE]

Ik ben gevlucht uit willebroek... Naar de andere kant van de A12... Beste keuze van mijn leven

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  *facepalm*

Comment

• Is voor de nieuwe starwars film
                    Last edited by Jokke_vlo; 17/12/2009, 15:12.

Comment

• Vandaag weer ietske slimmer geworden (niet moeilijk als je dom bent zekerst )?

De "die hard" autokenners zullen het misschien weten, maar 1 van de redenen dat de Panamera zo een uitstekend weggedrag heeft en prestaties met een "beperkte 500pk" voor dit type snelle wagen (gecombineerd met gewicht) is naast de PDK, en geavanceerde 4x4 aandrijving de ligging van de motor.
                      Het is namelijk één van de weinige limousines, sportwagen met volwaardige 4 plaatsen, waar de motor (voornamelijk) en dus ook zijn zwaartepunt achter de vooras ligt. (vandaar de indrukwekkende snuit met relatief ver naar voor geplaatste voorwielen).

Hoe meer ik over deze wagen lees hoe meer "geheimen" hij prijsgeeft en hoe meer ik ook besef dat deze wagen echt wel een totaal concept is, gebaseerd op sportiviteit.

Het ideale zwaarte punt (zie Carrera GT, Lambo, Formule 1 wagens etc... is een middenmotor met iets meer druk op de achterwielen. Maar dat lijkt nog niet direct binnen het bereik van een 4-zitter.

Comment

• Is idd goed als de motor niet op de vooras ligt, maar bij een auto als de panamera is dat wel een beetje een vanzelfsprekendheid, alhoewel ze nu van vw zijn

Bmw's hebben dit bv ook al allemaal, audi's dan weer nooit.
                        Het nadeel van dit concept is dat je binnenruimte verliest doordat de motor zit waar je anders je voeten zou kunnen steken. Voordeel is zoals je al zei dat hij beter de bocht om gaat + wat meer druk op de achterwielen.
                        Last edited by GeeZer; 17/12/2009, 21:50.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Meer info en foto's bij het topic mijn duitse wagen....
                                Last edited by Jokke_vlo; 29/12/2009, 19:39.

Comment

• Daarjuist voor de eerste keer 1 gezien
                                  was nie mis vond ik
                                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Mooi om te lezen trouwens dat als iemand zijn voorkeur mbt een wagen neerpent dat als gezever wordt afgedaan.
                                    Ik zeg nog dat qua design Ferrari zeker mooie wagens neerzet, en vol emotie ook, maar qua kwaliteit niet kan tippen aan porsche.
                                    Ieder bepaalt voor zich welke aspecten in een wagen voor hem het belangrijkste zijn. Voor de 1 exclusiever design, voor de ander, elke dag mee naar de bakker gaan zonder nagekwijld te worden...
                                    En mijn persoonlijke ervaring met Porsche zijn de 996 S en de 997 4s (pre-FL).

Wat Ferrari betreft, een zeer goede Turkse vriend in Willebroek (zaakvoerder en leverancier over heel benelux en Duitsland van kipfilet voor snackbars en restaurants) heeft me eens meegenomen in zijn F430 en mijn kwaliteitsindruk in de wagen, vooral rijdend en de bijgeluiden van het interieur en het 'gerammel' hadden me echt teleurgesteld. Het was een beest op de baan, vast en zeker, maar dat is elke Porsche Turbo ook.
                                    Hij rijdt nu met een Porsche Panamera Turbo, in het wit.
                                    Voor zij die uit Wilebroek zijn, kennen zeker Teker Kipfilet BVBA en zijn 'assortiment' wagens ;-)
                                    Euuhmm, meneer c.o.b., ik ken je helemaal niet en ik vrees ervoor dat mijn vader je ook niet kent. zogezegd een hele goede vriend ?? Mijn vader rijd niet eens in een f430 ...
                                    Om tot de vriendenclub van mijn vader te behoren moet je nog veel oefenen

Comment

• Zalig
                                      c.o.b probeert interessant te doen?
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• ROFL!

Comment

Working...
                                          X