Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuncay Teker Bekijk Berichten
    Euuhmm, meneer c.o.b., ik ken je helemaal niet en ik vrees ervoor dat mijn vader je ook niet kent. zogezegd een hele goede vriend ?? Mijn vader rijd niet eens in een f430 ...
    Om tot de vriendenclub van mijn vader te behoren moet je nog veel oefenen

Denk dat eerder iemand anders interessant wil doen ;-)
    En je "vader" reed met een F430.
    En je vader rijdt momentel zeker ook niet met een Panamera rond ...
    Trouwens ik hoef jou zeker niet te overtuigen van wat dan ook man want wie zegt dat jij wel een Teker bent en überhaupt van Wilebroek. Goe geprobeerd zou ik zeggen

Comment

Euuhmm, meneer c.o.b., ik ken je helemaal niet en ik vrees ervoor dat mijn vader je ook niet kent. zogezegd een hele goede vriend ?? Mijn vader rijd niet eens in een f430 ...
      Om tot de vriendenclub van mijn vader te behoren moet je nog veel oefenen
      En toevallig komt er een "Teker" uit Willebroek op dit forum, en zijn 1ste post werd aan mij gericht.
      Hahahah Serieuze amateur hoor.
      De groeten aan je "vader".
      Voor wanneer is de verhuis van de zaak trouwens? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
        Denk dat eerder iemand anders interessant wil doen ;-)
        En je "vader" reed met een F430.
        En je vader rijdt momentel zeker ook niet met een Panamera rond ...
        Trouwens ik hoef jou zeker niet te overtuigen van wat dan ook man want wie zegt dat jij wel een Teker bent en überhaupt van Wilebroek. Goe geprobeerd zou ik zeggen
        eeuh verhuis is voor eind februari ergens, u mag wnr u wil is binne springe in onze huidige plaats om te zien wie er interessant probeert te doen vraag maar naar mij en u zult snel te wete komen dat ik echt de zoon ben van meneer Teker. ik heb er geen problemen mee dat u ons zo aant licht brengt maar ik wil niet dat je vannalles zit te verzinne . manneke geef u naameens, ik zal snel is controleren of mijn vader of oom jou wel kent. ge weet tog dage onze privacy aan het schende bent meneereke

Comment

• Nemen jullie dan ook wat foto's van jullie ontmoeting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
            En toevallig komt er een "Teker" uit Willebroek op dit forum, en zijn 1ste post werd aan mij gericht.
            Hahahah Serieuze amateur hoor.
            De groeten aan je "vader".
            Voor wanneer is de verhuis van de zaak trouwens? :-)
            Ikke amateur? haha, kom gewoon eens langs hee, in onze werkplaats in den dendermondsesteenweg en vraag maar naar mij ik zal wel langs komen en bevestigen dat ik tuncay teker ben en op jou tekst heb gereageerd op autoforum omdat mijn vader dat had gevraagd het kan zijn dat je een vriend bent maar dat kunnen wy niet weten, sorry hoor goede vriend van ons .

Comment

Ikke amateur? haha, kom gewoon eens langs hee, in onze werkplaats in den dendermondsesteenweg en vraag maar naar mij ik zal wel langs komen en bevestigen dat ik tuncay teker ben en op jou tekst heb gereageerd op autoforum omdat mijn vader dat had gevraagd het kan zijn dat je een vriend bent maar dat kunnen wy niet weten, sorry hoor goede vriend van ons .
              Topic is hier de Panamera dacht ik.

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back on topic???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back on topic???
                  Houd jij eens op met filmpjes kijken en ga s rijden
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    + YouTube Video

Back on topic???
                    Amai, meest positieve review so far!

En dat ding drift blijkbaar, rep je naar buiten mr. Vlo!!!

Comment

• Moet Shell om sponsoring vragen voor ik nog rij .

Comment

• vanmorgen men eerste gezien.
                        een zwarte dan nog. en ik moet zeggen. ik was aangenaam verrast. die ledlichten in de bumper geven hem een heel breed uiterlijk en hij kwam serieus plat over. ik dacht eerst zelfs aan een vette, tot hij dichter kwam. de achterkant is dik maar zo op het eerste zicht valt dat goed mee in het zwart.
                        wimoptiek.be op

Comment

• waar?

Comment

• erpe-mere
                            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              erpe-mere
                              In Haaltert staat er af en toe een op Monegaskische nummerplaat.

Comment

• in Buggenhout stond er nu ook een witte turbo

Comment

• Was jij het jokke? want ik zie dat je in aalst ook al gespot bent.
                                  Zoja hopelijk kom ik je nog eens tegen voor hem nader te bekijken.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Nee was ik niet. Heb een zwarte en Belgische nummerplaat....

Comment

• Vet

+ YouTube Video
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Jokke Vlo on the move

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                          Jokke Vlo on the move

+ YouTube Video
                                          Dat blijkt die Noorse kerel te zijn met z'n ubervette wit-zwarte GT2 die steeds op de Nordschleife te vinden is, met z'n C2S-vrouw in z'n zog... Genieten

Comment

Working...
                                          X