Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat blijkt die Noorse kerel te zijn met z'n ubervette wit-zwarte GT2 die steeds op de Nordschleife te vinden is, met z'n C2S-vrouw in z'n zog... Genieten
Nu je het zegt, ik herinner me een photoshoot van die 2 wagens (teamspeed) dacht ik .. echt geweldig
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Met de beslissing om ook de 2.0tdi uit te brengen heeft Porsche zijn markt verder uitgebreid waardoor het marktaandeel van Porsche verder zal blijven stijgen en de aandeelhouders heel blij zijn.
Ondertussen werkt de designafdeling hard aan een wagen om naast de Audi A1 en VW polo te zetten.
Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt
Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt
Comment