Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dat blijkt die Noorse kerel te zijn met z'n ubervette wit-zwarte GT2 die steeds op de Nordschleife te vinden is, met z'n C2S-vrouw in z'n zog... Genieten
    Nu je het zegt, ik herinner me een photoshoot van die 2 wagens (teamspeed) dacht ik .. echt geweldig
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik vind dat eigenlijk wel een prachtig dashboard, zo ik het nu zie !
      freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Nee was ik niet. Heb een zwarte en Belgische nummerplaat....
        degene die ik gezien heb was ook een zwarte met gewone plaat hoor.
        Het was 's morgens aan de op en afrit van de E40
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          degene die ik gezien heb was ook een zwarte met gewone plaat hoor.
          Het was 's morgens aan de op en afrit van de E40
          Nee vrijdagochtend was ik daar niet, vrijdagavond wel

Comment

• Panamera V6:

Comment

• Afgelopen zaterdag een testrit gedaan met een panamera S, geniale wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Comment

• Wanneer komt de 2.0 tdi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Wanneer komt de 2.0 tdi?

Precies ook rap content jullie.

Comment

Wanneer komt de 2.0 tdi?
                      Hopelijk nog dit jaar! Ferdinand heeft namelijk een nieuwe wagen nodig heeft hij me laten weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Hopelijk nog dit jaar! Ferdinand heeft namelijk een nieuwe wagen nodig heeft hij me laten weten.
                        Deze degelijke gezinswagen is zonder twijfel een stevige concurrent voor de referentie in zijn klasse, de Skoda Octavia 1.6 TDI.

Comment

• Met de beslissing om ook de 2.0tdi uit te brengen heeft Porsche zijn markt verder uitgebreid waardoor het marktaandeel van Porsche verder zal blijven stijgen en de aandeelhouders heel blij zijn.

Ondertussen werkt de designafdeling hard aan een wagen om naast de Audi A1 en VW polo te zetten.

Een nachtmerrie of binnenkort realiteit?

Comment

• Als het allemaal knappe wagens zijn kan je dat toch alleen maar toejuichen?

Als het dan toch draait om opvallen en speciaal zijn, ga dan op een eiland waar 3 man woont ofzo rondcruizen, dan zijde zeker uniek

(pssst, dit is geen "aanval" ofzo hé)
                            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                              Als het allemaal knappe wagens zijn kan je dat toch alleen maar toejuichen?

Als het dan toch draait om opvallen en speciaal zijn, ga dan op een eiland waar 3 man woont ofzo rondcruizen, dan zijde zeker uniek

(pssst, dit is geen "aanval" ofzo hé)
                              exclusiviteit is iets waar mensen graag geld voor betalen
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Wanneer komt de 2.0 tdi?
                                Meest belachelijke opmerking die je kan maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  exclusiviteit is iets waar mensen graag geld voor betalen
                                  idd en ook omgekeerd.
                                  Mensen die veel geld betalen voelen zich vaak "gepakt" als achteraf de exclusiviteit afneemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Meest belachelijke opmerking die je kan maken.
                                    nee, is best een goed mopje

Comment

• Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Deze degelijke gezinswagen is zonder twijfel een stevige concurrent voor de referentie in zijn klasse, de Skoda Octavia 1.6 TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt
                                          jij woont wel ook in knokke heee

Comment

Working...
                                          X