Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Maar zo een wagen die oorspronkelijk gebouwd is om top te zijn, in verhouding gaan uitrusten met lichte motoren, waardoor het merk herleid wordt tot een meelopertje, dat stoort me wel.

Maar goed, als ik me morgen inbeeld dat ik aandeelhouder ben, of in het management zit, kan ik dit wel ergens begrijpen. Als autoliefhebber stoort het me mateloos. En als nieuwe Porsche klant stoot het me eerder af dan iets anders.

Alleen je speelt met vuur en begeeft je op een gevaarlijke grens door zo een wagens in die mate te gaan downsizen. Deze effecten zijn alleen op lange termijn waarneembaar.
    Ochja, hetzelfde verhaal hoorde je vaak bij de Boxster, en daarna bij de Cayenne. Het heeft je er toch niet van weerhouden een Panamera te gaan kopen (voor "de echten" is elke niet-911 geen Porsche trouwens )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      Wtf, bij mij op school worden er elke ochtend twee kinderen afgezet met twee Panamera's. En nee niet in Knokke.

Nuja, je kan toch niet ontkennen dat je ze een stuk meer ziet dan eender welke andere porsche?
      Meer Panamera's dan 997's?

Right...

Comment

Een A1 of polo concurrent, dat zou ik, echt, kunnen begrijpen, op het moment dat hij top in zijn klasse is. Het zou zelfs een uitdaging zijn.

Een diesel zelfs ook nog, als hij echt vernieuwend is en eerste leerling van de klas.

Porsche als merk hoort zo te werken.

Maar zo een wagen die oorspronkelijk gebouwd is om top te zijn, in verhouding gaan uitrusten met lichte motoren, waardoor het merk herleid wordt tot een meelopertje, dat stoort me wel.

Maar goed, als ik me morgen inbeeld dat ik aandeelhouder ben, of in het management zit, kan ik dit wel ergens begrijpen. Als autoliefhebber stoort het me mateloos. En als nieuwe Porsche klant stoot het me eerder af dan iets anders.

Alleen je speelt met vuur en begeeft je op een gevaarlijke grens door zo een wagens in die mate te gaan downsizen. Deze effecten zijn alleen op lange termijn waarneembaar.
        Een polo concurrent vind ik toch niet in het porschegamma passen. Is toch nog heel wat anders als een top-suv of sportieve 4-deurs. Bovendien is dat het gebied waar vag al 4 modellen heeft: polo, fabia, ibiza, a1. Hij zou dan boven de a1 moeten komen, ik zie niet meteen ruimte in die klasse om zinvol veel te verbeteren of sportiever te maken. Denk dat ik dan gewoon een polo gti koop of meteen een klasse hoger zoals bv een s3 die dan zoveel zou kosten als een porsche polo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
          De duurste auto die bij ons aan school komt om iemand af te zetten is de P van Alex' pa.

Wel 1 keer een GT3 RS zien passeren.
          Wij hebben gelukkig af en toe een 8C competezione
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Dus door een V6 ter beschikking te stellen in de Panamera wordt Porsche een meelopertje? De V6 is idd wat lichter dan z'n V8 broertjes, maar met z'n 3.6 en 300pk kan je dat volgens mij toch geen modale wagen meer noemen.

Daar draait het in essentie toch rond, of niet?

Dus wachten we op de 2.0tdi, liefst in blue motion ecoline of wat dan ook..... waarop jij zegt:

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Meest belachelijke opmerking die je kan maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Ochja, hetzelfde verhaal hoorde je vaak bij de Boxster, en daarna bij de Cayenne. Het heeft je er toch niet van weerhouden een Panamera te gaan kopen (voor "de echten" is elke niet-911 geen Porsche trouwens )
              Nee maar het kan straks wel de doorslag geven als je bv een tweezitter gaat kopen.......

Comment

• De bedoeling van de Panamera is toch om te gaan meespelen in de klasse van de luxeberlines zoals de A8, de 7-reeks en de S-klasse. Die wagens hebben ook allemaal een vergelijkbare +3000cc variant van een 300-tal pk in het aanbod, waarom zou het bij de Panamera dan heiligschennis zijn?

Downsizing in het 911-gamma, dàt zou heiligschennis zijn imo.

Comment

• ja meespelen blijkbaar is het daar om te doen, daarmee is dan ook alles gezegd.

Comment

Dus wachten we op de 2.0tdi, liefst in blue motion ecoline of wat dan ook..... waarop jij zegt:

Zie je nu zelf niet dat je aan het overdrijven bent?

Comment

ja meespelen blijkbaar is het daar om te doen, daarmee is dan ook alles gezegd.
                      Voel je je nu echt zo gepakt omdat je plots niet meer de enige zal zijn met een Panamera?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audi s8 Bekijk Berichten
                        zie je nu zelf niet dat je aan het overdrijven bent?
                        HUMOR ! of poging tot......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Voel je je nu echt zo gepakt omdat je plots niet meer de enige zal zijn met een Panamera?
                          Er zijn er nu al +/- 300 in België en bijna 15.000 wereldwijd.

Pogingen om onder de gordel te slaan vind ik eigenlijk niet gepast hier. We proberen te discussiëren over wagens met respect voor mekaar.

Ik heb geen specifieke ondertoon naar u hoor ! Als dat zo moest overkomen, niet mijn bedoeling. Clear?
                          Last edited by Jokke_vlo; 16/02/2010, 17:37.

Comment

• Echt prachtig in wit...

Comment

• En er is ook weer een nieuwe velg trouwens, zelfde als op de Cayenne GTS maar nog steeds maar 20 inch...

Ik vind die uitlaten trouwens prachtig, veel mooier dan de dubbele exemplaren standaard op de (4)S.

Comment

Als autoliefhebber stoort het me mateloos. En als nieuwe Porsche klant stoot het me eerder af dan iets anders.
                                Larie en apekool. Dit wist je toch al vanaf het begin?
                                Alsof er mensen met een A8, die voorlopig enkel te krijgen is met een 4.2, gaan zagen omdat er pakweg een 3.0T verkrijgbaar wordt binnenkort...
                                Met 300 pk maak je jezelf ook verre van belachelijk vind ik.
                                Als er ooit een 3.0 TDI in komt vind ik het een ander verhaal, en eigenlijk voor eender welke diesel tout court...

Comment

• Volgens mij komt er zowel een 4.2tdi als de volgende generatie 3.0tdi.

Comment

• @Jan: Een Audi is geen Porsche!

Comment

• Zie de auto's Panamera en Panamera4 al op de site van Porsche staan......uitlaat is idd knap !
                                      Nieuwe velg niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Volgens mij komt er zowel een 4.2tdi als de volgende generatie 3.0tdi.
                                        Die kans is reëel.

Comment

uitlaat is idd knap !
                                          Vind ik ook, niks voor op de uwe? Geeft een mooi cleane look, zou nog bij uw porsche logo passen. Moet een mooi clean, maar niet kaal, geheel geven.

Comment

Working...
                                          X