Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik blijft zo'n S8 ultra geil vinden

'k weet niet wat, maar die auto spreekt mij erg hard aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      ik blijft zo'n S8 ultra geil vinden

'k weet niet wat, maar die auto spreekt mij erg hard aan
      Zeker in dat zwart zoals in het filmpje, prachtige slee

Comment

• Aan het park van Tervuren: Panamera Turbo met mooi interieur.
        Buitenkleur ljkt heel donkerbruin te zijn. Klopt dat?

De velgen vond ik groot genoeg maar de spaken hebben een rare kleur. Te dof en dus niet erg mooi. Ze ogen beetje goedkoop eigenlijk.

Comment

• Ja, je hebt die voor op de 997 ook nu hé. Heb ze IRL gezien onder een FL 997 Turbo. Verschrikkelijk! De finish (kleur) van die velg is om van te bleiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
            Aan het park van Tervuren: Panamera Turbo met mooi interieur.
            Buitenkleur ljkt heel donkerbruin te zijn. Klopt dat?

De velgen vond ik groot genoeg maar de spaken hebben een rare kleur. Te dof en dus niet erg mooi. Ze ogen beetje goedkoop eigenlijk.
            Achterste ruitenwisser ..... maakt de kont nog erger.
            Kleur: Carbon Grey, not ok irl.
            Velgen

Mijn idee over de rijder: niet jong, heeft centen maar weinig smaak

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Weinig verschil vind ik tss open en toe..

wel ruig geluidje, aan het overwegen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                  Weinig verschil vind ik tss open en toe..

wel ruig geluidje, aan het overwegen ??
                  Deze niet nee, zit al met een bewerkte pse. Maar er is wel iets komst van een ander merk (uitlaat), maar die moet ik eerst eens horen. Als die meevalt.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Deze niet nee, zit al met een bewerkte pse. Maar er is wel iets komst van een ander merk (uitlaat), maar die moet ik eerst eens horen. Als die meevalt.......
                    Europipe?

Comment

• Neen die gaan niks doen voor de Panamera. Blijven bij de 911

Comment

• Yum, nieuwe velg beschikbaar (20") voor de Panamera : "Panamera Sport". De RS Spyder 20" vond ik al knap, maar deze is een welkome afwisseling. En meteen in verschillende kleuren beschikbaar ook.

Trouwens, de "ontchroming" die standaard is op de V6, zou je die ook op de V8-modellen kunnen krijgen?

Comment

• Ook vet : een nieuwe bicolor kleurencombinatie. Er was al yachtingblauw/crème (te combineren met zo goed als enkel yachtingblauwe buitenkleur), nu is er ook marsalarood/crème verkrijgbaar. Hetzelfde maar met donkerrood ipv donkerblauw. Dat ze nog maar combinaties aanbieden, hoe meer hoe liever.
                          Last edited by ; 04/04/2010, 16:21.

Comment

• Foto van de velgen?

Comment

• Ben ook benieuwd, er mag wel es een sportieve velg bijkomen in het gamma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Foto van de velgen?
                                Niet meteen een foto, maar ze lijken op de CC alvast als twee druppels water op de SportDesigns van de vorige Cayenne. Een aantal fijne radiale spaakjes. Effe printscreen pakken.

Edit : gezoomd, dat zijn gewoon de SportDesigns van de 911 en de (vorige) Cayenne in een versie voor de Panamera.

Comment

• Toch enkele kleine extra opties hier en daar, denk ik.

"In koetswerkkleur gespoten contactsleutel".

Maar toch stiekem vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ook vet : een nieuwe bicolor kleurencombinatie. Er was al yachtingblauw/crème (te combineren met zo goed als enkel yachtingblauwe buitenkleur), nu is er ook marsalarood/crème verkrijgbaar. Hetzelfde maar met donkerrood ipv donkerblauw. Dat ze nog maar combinaties aanbieden, hoe meer hoe liever.
                                    foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                      foto's?
                                      Porsche Car Configurator. Geen foto's maar een virtuele nabootsing, maar 't zegt toch al iets.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Lachen

Comment

Working...
                                          X