Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, je hebt die voor op de 997 ook nu hé. Heb ze IRL gezien onder een FL 997 Turbo. Verschrikkelijk! De finish (kleur) van die velg is om van te bleiten.
Deze niet nee, zit al met een bewerkte pse. Maar er is wel iets komst van een ander merk (uitlaat), maar die moet ik eerst eens horen. Als die meevalt.......
Deze niet nee, zit al met een bewerkte pse. Maar er is wel iets komst van een ander merk (uitlaat), maar die moet ik eerst eens horen. Als die meevalt.......
Yum, nieuwe velg beschikbaar (20") voor de Panamera : "Panamera Sport". De RS Spyder 20" vond ik al knap, maar deze is een welkome afwisseling. En meteen in verschillende kleuren beschikbaar ook.
Trouwens, de "ontchroming" die standaard is op de V6, zou je die ook op de V8-modellen kunnen krijgen?
Ook vet : een nieuwe bicolor kleurencombinatie. Er was al yachtingblauw/crème (te combineren met zo goed als enkel yachtingblauwe buitenkleur), nu is er ook marsalarood/crème verkrijgbaar. Hetzelfde maar met donkerrood ipv donkerblauw. Dat ze nog maar combinaties aanbieden, hoe meer hoe liever.
Niet meteen een foto, maar ze lijken op de CC alvast als twee druppels water op de SportDesigns van de vorige Cayenne. Een aantal fijne radiale spaakjes. Effe printscreen pakken.
Edit : gezoomd, dat zijn gewoon de SportDesigns van de 911 en de (vorige) Cayenne in een versie voor de Panamera.
Ook vet : een nieuwe bicolor kleurencombinatie. Er was al yachtingblauw/crème (te combineren met zo goed als enkel yachtingblauwe buitenkleur), nu is er ook marsalarood/crème verkrijgbaar. Hetzelfde maar met donkerrood ipv donkerblauw. Dat ze nog maar combinaties aanbieden, hoe meer hoe liever.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment