Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Quattroporte heeft voor mij persoonlijk nog een streepje voor op de Panamera, straalt meer emotie uit.
    Als je nu eens lang gewerkt hebt en je hebt centen in de pocket en je moet DAN gaan kiezen, vrees ik dat je op dat moment een andere keuze maakt.

Het is maar een gedacht hé. Pas op ik had ook van die gedachten

Comment

Quattroporte heeft voor mij persoonlijk nog een streepje voor op de Panamera, straalt meer emotie uit.
      Moest het zover zijn zou ik beide wel uitgebreid gaan testen hoor

"noteert in zijn agenda : extra lotto formulierke invullen "

Comment

• Ik koop in de eerste plaats iets wat ik mooi vind en in dat opzicht wint de Quattroporte het van de Panamera. Huidige Maserati's zijn ook geen brokkelpakken meer zoals vroeger, dus zie ik niet meteen een reden om niet voor de Quattroporte te kiezen.

Comment

Ik koop in de eerste plaats iets wat ik mooi vind
          Idem

Comment

• Zal in de panamera diesel dezelfde motor liggen als bij de cayenne diesel?

En zijn er al prijzen bekend? Ben eens benieuwd als die (veel) hoger zullen liggen dat een 7-serie, S-klasse...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
              Zal in de panamera diesel dezelfde motor liggen als bij de cayenne diesel?

En zijn er al prijzen bekend? Ben eens benieuwd als die (veel) hoger zullen liggen dat een 7-serie, S-klasse...

hoop dat ze nu eindelijk eens die 3.0bitdi gaan uitbrengen hierin, net zoals bmw de 40d heeft
              +-300pk en 600NM dat gaat toch niet zoveel moeten toegeven qua prestaties dan de lichtse benzine versie denk ik

en ben ook wel eens benieuwd naar de prijsstelling, ik hoop dat het zo rond de 75k is ((of minder mag ook)dan hebben ze toch al één klant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten

en ben ook wel eens benieuwd naar de prijsstelling, ik hoop dat het zo rond de 75k is ((of minder mag ook)dan hebben ze toch al één klant
                Jop

tot ge u aan de optielijst waagt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Jop

Ik weet niet tot hoe ver de opties gaan bij de panamera, maar een 7-reeks kost toch ook gauw 120k... Een panamera zal er wel niet ver van zitten zeker? (In de veronderstelling dat de basisprijs 75k is..)

Comment

• Zo erg is het nu ook weer niet, maar op een Panamera zijn de opties wel énorm duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Jop

dat zou wel eens kunnen, we zullen zien
                      zal mij al wat anders beginnen zoeken zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Zo erg is het nu ook weer niet, maar op een Panamera zijn de opties wel énorm duur.
                        op ALLE porsches toch , of niet ?
                        1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          Ik weet niet tot hoe ver de opties gaan bij de panamera, maar een 7-reeks kost toch ook gauw 120k... Een panamera zal er wel niet ver van zitten zeker? (In de veronderstelling dat de basisprijs 75k is..)
                          Dan heb je voor 45k aan opties, alsof dat dat een noodzaak is

Comment

Dan heb je voor 45k aan opties, alsof dat dat een noodzaak is
                            Opties zijn nooit een 'noodzaak', met een basisuitrusting kan je ook rijden..

Even om een voorbeeldje:
                            740d x-drive (basisprijs 93k): 120k incl. opties
                            730d (basisprijs 78k): 110k incl. opties
                            740d x-drive individual komt je op 135k

Dan is hij nog niet "full option"

Dit eventjes ter zijde

Comment

• Is er al meer nieuws ivm de Panamera diesel?

Comment

• Weet iemand wie er met een zwarte Panamera rijdt met nummerplaat 066-BDD? Aan de dagrijlichten (geen lijn maar contouren en dat is toch enkel bij de turbo?) en uitlaten te zien is het een turbo denk ik. Ik heb de Carina na lange tijd nog eens kunnen uitlaten en reed daarnet op de R4 en dan E34 en die Panamera zat heel de tijd achter me tegen hoge snelheid maar stak me niet voorbij.

Comment

• Waarom eigenlijk? En is die dan enkel te verkrijgen in het Midden-Oosten...

Comment

• Al die "special" editions gaan er echt over bij Porsche.. wtf
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Imo zijn Kahn velgen, prachtige velgen. En ik vind ze bijna onder elke auto staan !
                                        Dus ik vind dit ook zeker geslaagd !

Comment

Working...
                                        X