Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Valt mee in z'n geheel, maar voor hetzelfde geld kon het een prachtige wagen zijn, jammer.
    Die achterdeur en kont

Ik zou wel eens een zwarte met die Y-velgen willen zien.
    Die zal dan zeker mijn voorkeur hebben alle luxesedans, buiten de S-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Valt mee in z'n geheel, maar voor hetzelfde geld kon het een prachtige wagen zijn, jammer.
      Die achterdeur en kont

Ik zou wel eens een zwarte met die Y-velgen willen zien.
      Die zal dan zeker mijn voorkeur hebben alle luxesedans, buiten de S-klasse.
      ik was derjuist ook nog aan twijfelen tussen deze of de S65 AMG, ben er nog steeds niet uit

Comment

• Even snel geshopt.
        Last edited by ; 22/11/2008, 22:09.

Comment

• Lelijke velgen (toch zeker op de Panamera, imo), maar wel de juiste maat.

Knappe shop!

Comment

• Shopje met velgen van de nieuwe 997 S.

(niet op de details letten, ben geen pro-shopper. )

Zo kan ik hem al wel smaken.

Comment

• Ik vind hem grappig.

Wat een belachelijk lelijk ding zeg Maar er zullen wel weer stomme snobs zijn die hem kopen, want hey, tis een Porsche. Doe mij die aston maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Even snel geshopt.
                Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Shopje met velgen van de nieuwe 997 S.

(niet op de details letten, ben geen pro-shopper. )

Zo kan ik hem al wel smaken.
                Zo is hij echt wel retegeil !

Rabbit : Die is toch pakken knapper dan die Rapide?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Zo is hij echt wel retegeil !

Rabbit : Die is toch pakken knapper dan die Rapide?

Ja jong smaken he. Ik v ind de cayenne (met uitzondering van de gts ) ook een misbaksel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Ja jong smaken he. Ik v ind de cayenne (met uitzondering van de gts ) ook een misbaksel hoor
                    En wat maakt de GTS dan goed ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      En wat maakt de GTS dan goed ?
                      Ik kan het niet uitleggen, die vind ik dan wel weer al 'aanvaardbaar'. Knappe velgen en dergelijke.

Maar van de prefacelift moet je me zwijgen: bah wat en monster, of moet ik zeggen getunede kikker.

Comment

• Toegegeven : ze hebben er iets beters van gemaakt dan ik verwacht had, op basis van de spypics.

Maar die spypics verborgen de lompe volumeverdeling niet, en dat is dus gebleven. Ik vind 'm echt niet knap, zo op foto, Porsche heeft naar mijn mening de kans om er een knappe auto van te maken (ik spreek nog niet eens over "schitterend", een predikaat dat ik de Rapide wel wil geven) serieus laten liggen.

Het zal succesvol zijn, want 't is een Porsche. Bepaalde merken verkopen nu eenmaal, of het mooi of lelijk is (zie maar naar de Cayenne, een gigantisch succes dankzij z'n naam, gelukkig rijdt 'ie ook goed). Dat deze Panamera goed zal rijden, vermoedelijk zelfs klappen zal uitdelen aan alle andere concurrenten, zou me niet verwonderen. Maar 't blijft een lompe, lelijke, inspiratieloze wagen. Wat 'n jammere zaak.

Ik zie me er wel nog voor een groot percentage aan wennen. De Cayenne blijft wat 'ie is, maar ik kan 'm vandaag wel smaken (mits goed uitgerust), hoe vreemd ook. 'k Ben blijkbaar ook niet vreemd voor de enorme aantrekkingskracht van een sterk merk...

Comment

• Gaat de Panamera niet een stuk goedkoper zijn dan de Rapide?

Comment

• Ik hoop het voor Porsche! Anders gaat die "we can sell anything as long as it's got our brand logo on it" vlieger niet eeuwig blijven opgaan. De Rapide is ook in zekere zin een klasse hoger, hè : V12 only. Edit : de basismodelletjes van de P zullen dus zeker goedkoper zijn, maar een full spec Turbo met alle opties? Die gaat zeker in de buurt van de Rapide zitten denk ik.

En "er komt nooit een diesel in", zegt men nu bij Porsche. Wanna bet? Ik geef het tot 2012 en 't is zover. Ten láátste!

Comment

• ja, zal vooral afhangen van de verkoop. Maar denk dat hij wel goed gaat verkopen, hij heeft alles wat de gemiddelde rijkerd wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                ja, zal vooral afhangen van de verkoop. Maar denk dat hij wel goed gaat verkopen, hij heeft alles wat de gemiddelde rijkerd wil.
                                Ik denk ook dat 'ie 'n succes zal zijn. Laat ze eerst een jaar of 4 benziens kopen, en dan met 'n diesel komen aandraven. O ja. *pingping*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Toegegeven : ze hebben er iets beters van gemaakt dan ik verwacht had, op basis van de spypics.

Maar die spypics verborgen de lompe volumeverdeling niet, en dat is dus gebleven. Ik vind 'm echt niet knap, zo op foto, Porsche heeft naar mijn mening de kans om er een knappe auto van te maken (ik spreek nog niet eens over "schitterend", een predikaat dat ik de Rapide wel wil geven) serieus laten liggen.

Het zal succesvol zijn, want 't is een Porsche. Bepaalde merken verkopen nu eenmaal, of het mooi of lelijk is (zie maar naar de Cayenne, een gigantisch succes dankzij z'n naam, gelukkig rijdt 'ie ook goed). Dat deze Panamera goed zal rijden, vermoedelijk zelfs klappen zal uitdelen aan alle andere concurrenten, zou me niet verwonderen. Maar 't blijft een lompe, lelijke, inspiratieloze wagen. Wat 'n jammere zaak.

Ik zie me er wel nog voor een groot percentage aan wennen. De Cayenne blijft wat 'ie is, maar ik kan 'm vandaag wel smaken (mits goed uitgerust), hoe vreemd ook. 'k Ben blijkbaar ook niet vreemd voor de enorme aantrekkingskracht van een sterk merk...
                                  Alles wat Porsche tegenwoordig aanraakt verandert in goud hè. Deze Panamera zal waarschijnlijk ook weer een schot in de roos zijn...

Comment

• Wanneer starten de leveringen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Wanneer starten de leveringen?
                                      In Duitsland: medio september 2009
                                      In België wss rond de jaarwisseling van 2009-2010

Bron: www.autointernationaal.nl
                                      freude am fahren

Comment

• Oh, best nog lang dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          maar een full spec Turbo met alle opties? Die gaat zeker in de buurt van de Rapide zitten denk ik.!
                                          Betwijfel het

Dan moet je al serieus zot doen met de porsche en tequipment en exclusive gaan en de rapide bevindt zich zeker 1 trap hoger dan dit misbaksel.

Comment

Working...
                                          X