Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenNog even geduld graag, zal mooi zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDie turbo ziet er flauw uit zeg...
Toch een gemiste kans van porsche!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZijn er al interieurpics?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWaar zie jij een Turbo?
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichtenfreude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDit had mooier geweest...
VETTE KARMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Hoi!
I hate it!
't Zou een renault kunnen zijn, zo lelijk, verdorie wat een lelijk hok. (zeker in profiel)
Een gemiste kans, what a shame....
Had toch iets anders verwacht, zoals die beeldjes van Auto-bild, een Porsche versie van de Ferrari 456, dat was pas echt om vingers en duimen af te lekken.
Precies ook alsof er twee aparte designteams de wagen ontworpen hebben.
Eén voor de voorkant (die hebben weinig werk gehad) en één voor de achterkant (die vroeger aan de Bugatti EB112 of zo gewerkt hebben).
Aangezien het een Porsche is zal het wel weer verkopen zeker.
Veel rijplezier gewenst.
Ciao!
TT
Comment
-
Vooraan lijkt ie heel erg hard op een Corvette, achteraan doet oogt ie dan weer te Aziatisch.
Hij oogt ook nauwelijks sportief, enkel massief. Vreemd dat zowel de elegante en uitermate geslaagde 997 als dit uit hetzelfde huis kunnen komen. Ook de Cayenne heb ik nooit echt knap gevonden (hoewel de FL veel heeft goedgemaakt), maar ergens slikte ik dat nog omdat een SUV nu eenmaal wat moeilijker te stylen valt.
Een tijdje geleden dacht ik dat welstellende gezinshoofden nog een moeilijk door te hakken knoop hadden: Panamera vs Rapide vs Estoque. Die keuze is nu toch iets makkelijker geworden: deze Porsche valt af!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenEen tijdje geleden dacht ik dat welstellende gezinshoofden nog een moeilijk door te hakken knoop hadden: Panamera vs Rapide vs Estoque. Die keuze is nu toch iets makkelijker geworden: deze Porsche valt af!
Ik denk ook wel dat dit goed zal verkopen, maar ik denk wel dat er wat interne concurrentie zal optreden tussen de Cayenne en de Panamera. Ik ken zelf mensen die met een Cayenne rondrijden omdat ze een gezinswagen willen, maar toch ook een Porsche. In dat geval kunnen ze nu dus bij de Panamera terecht.
Het design is ook niet 100% mijn ding, maar toch pakken beter dan de Cayenne. Hij valt wel veel beter mee dan dat de spypics lieten vermoeden. Zou dit een bewuste strategie zijn van Porsche, zou lelijk mogelijk camoufleren om zo de uiteindelijke versie er beter te laten uitzien?
Comment
-
Comment