Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Ik wil die spoiler wel eens zien uitklappen, ziet er speciaal uit
    Nog even geduld graag, zal mooi zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
      Nog even geduld graag, zal mooi zijn
      In de webspecial is het ergens te zien, ik meen bij de lange introductiefilm over het design met die ontwerper erbij enzo..

Comment

• Dit had mooier geweest...

Comment

• Zijn er al interieurpics?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
            Die turbo ziet er flauw uit zeg...

Toch een gemiste kans van porsche!
            Waar zie jij een Turbo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Zijn er al interieurpics?
              Duidelijke spyshots van het dashboard ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Waar zie jij een Turbo?
                Hier

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten

Comment

• Velgen zijn wel misleidend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                    Knappe integratie van de adaptieve cruise control trouwens. Hier zit ie mooi centraal in het radiatorrooster (bij volvo zit die bijvoorbeeld links in de grille, en bij BMW zit ie onderaan - maar ook niet centraal, links denk ik..).
                    freude am fahren

Comment

• Wat een rare auto...

Comment

• I truly like it! :o
                        Ik vind (zeker na de filmpjes gezien te hebben) dat dit écht wel nen échten Porsche is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Dit had mooier geweest...

Deze poep is op basis van de Aston Martin (DBS zeker?)

VETTE KAR
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Hoi!

I hate it!
                            't Zou een renault kunnen zijn, zo lelijk, verdorie wat een lelijk hok. (zeker in profiel)
                            Een gemiste kans, what a shame....

Had toch iets anders verwacht, zoals die beeldjes van Auto-bild, een Porsche versie van de Ferrari 456, dat was pas echt om vingers en duimen af te lekken.

Precies ook alsof er twee aparte designteams de wagen ontworpen hebben.
                            Eén voor de voorkant (die hebben weinig werk gehad) en één voor de achterkant (die vroeger aan de Bugatti EB112 of zo gewerkt hebben).

Aangezien het een Porsche is zal het wel weer verkopen zeker.

Veel rijplezier gewenst.

Ciao!

TT

Comment

• Vooraan lijkt ie heel erg hard op een Corvette, achteraan doet oogt ie dan weer te Aziatisch.

Hij oogt ook nauwelijks sportief, enkel massief. Vreemd dat zowel de elegante en uitermate geslaagde 997 als dit uit hetzelfde huis kunnen komen. Ook de Cayenne heb ik nooit echt knap gevonden (hoewel de FL veel heeft goedgemaakt), maar ergens slikte ik dat nog omdat een SUV nu eenmaal wat moeilijker te stylen valt.

Een tijdje geleden dacht ik dat welstellende gezinshoofden nog een moeilijk door te hakken knoop hadden: Panamera vs Rapide vs Estoque. Die keuze is nu toch iets makkelijker geworden: deze Porsche valt af!

Comment

• De letters "PORSCHE" vind ik wel extreem vet staan op de achterkant

Comment

• Hier ziet hij er wel op z'n beste uit
                                  Dat het deels merkenliefde is dat ik hem sneller een kans zou geven om mooi te vinden ontken ik wel niet.

Comment

• Doet mij denken aan de Volkswagen D1 Concept

1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Euhm....

L E L I J K.

Wel spijtig. Porsche had hier wel iets mooiers van kunnen maken. Het vooraanzicht doet me enorm hard aan een Corvette denken, het achteraanzicht... Tja... Aan niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                        Een tijdje geleden dacht ik dat welstellende gezinshoofden nog een moeilijk door te hakken knoop hadden: Panamera vs Rapide vs Estoque. Die keuze is nu toch iets makkelijker geworden: deze Porsche valt af!
                                        Mja, ik denk dat de Panamera dan ook wel serieus wat in prijs zal schelen met de andere twee, plus waarschijnlijk minder waardeverlies tegenover de Aston.

Ik denk ook wel dat dit goed zal verkopen, maar ik denk wel dat er wat interne concurrentie zal optreden tussen de Cayenne en de Panamera. Ik ken zelf mensen die met een Cayenne rondrijden omdat ze een gezinswagen willen, maar toch ook een Porsche. In dat geval kunnen ze nu dus bij de Panamera terecht.

Het design is ook niet 100% mijn ding, maar toch pakken beter dan de Cayenne. Hij valt wel veel beter mee dan dat de spypics lieten vermoeden. Zou dit een bewuste strategie zijn van Porsche, zou lelijk mogelijk camoufleren om zo de uiteindelijke versie er beter te laten uitzien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten

Hier ziet hij er wel op z'n beste uit
                                          Dat het deels merkenliefde is dat ik hem sneller een kans zou geven om mooi te vinden ontken ik wel niet.
                                          wat een ongelooflijk lekker ding!

Comment

Working...
                                          X