Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Oei Oei, is dit een dreigement?
    Als je gewoon eens wat rondkijkt op autosites zie je het direct staan . Zelf een beetje "moeite" doen kan geen kwaad hoor. ( ik ben trouwens niet de enige die dit vind) .
    En die prijzen vind je ook op 't internet.. als je wat moeite doet .
    En ja, de S wordt voorlopig (?) de basisversie, denk ik. Panamera S, Panamera 4S en Panamera Turbo
    Moeite doen ?

Ik vraag u gewoon uw bron van de officiële prijzen, want -zelfs na moeite- kan ik ze nog steeds niet vinden.

Voor de rest heb ik geen verdere dreigementen.

Comment

• "De Panamera zal gelanceerd worden als "S" of "4S". Beiden beschikken over de 4.8 liter V8 die 400pk voortbrengt. De "S" sprint in 5,4 seconden naar de 100 km/u, de "4S" heeft standaard PDK aan boord en sprint in 5,0 seconden naar de 100 km/u. Beiden topsnelheden liggen net boven de 280 km/u. Uiteraard komt later de 4.8 liter Biturbo er nog een schepje bovenop doen met 500pk en een sprint naar 100 km/u in 4,2 seconden, deze Panamera Turbo houd het bij 303 km/u voor gezien. Met deze interieurfoto's is het plaatje compleet.Porsche heeft ook de prijskaartjes van zijn nieuwe vierdeurs coupé bekend gemaakt. Het 'basismodel', de Panamera S die de 400pk sterke V8 uit de Cayenne meekrijgt, kan de uwe zijn vanaf 94.575 Euro. Heb je liever de vierwielaangedreven Panamera 4S in je garage, dan zal je met 102.251 Euro over de brug moeten komen.Het absolute topmodel, de Panamera Turbo, kost zo'n 135.154 Euro. Hiervoor krijg je dezelfde V8 uit de Panamera S maar dan voorzien van 500pk dankzij een dubbele turbo."

eerste hit op google... bron: autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
        eerste hit op google...
        Voilà, zo makkelijk is dat
        www.autowereld.com daar vind je het ook SpeedExceed..
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Euh... Ugly...
          De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Meer foto's:

From cars to motorcycles, Jalopnik is your go-to site covering everything with an engine—including automotive news, buying guides, and expert commentary from our staff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Als jij niet dringend je attitude tov bepaalde mensen (oa mij) hier op het forum gaat veranderen ga ik eens naar Kapellen komen om u eens duidelijk wat manieren te leren.

Porsche heeft nog geen prijzen, jij wel ?

Volgens Verellen (Geel) komt hij onmiddellijk uit met de 300pk versie en jij begint over de S als goedkoopste versie ?

Ik vroeg gewoon uw bron, omtrent de prijzen, meer niet.
              kan er meteen 10 anderen opnoemen op dit forum die in extreme mate meer arrogant zijn dan de lexus, en dat zeg ik niet omdat ik hem ken, maar wel uit ervaring op dit soms zeer 'onwelkom aanvoelend forum'.
              En met dergelijke aanvallen zal die indruk zeker niet minder worden. proficiat btw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Moeite doen ?

Ik vraag u gewoon uw bron van de officiële prijzen, want -zelfs na moeite- kan ik ze nog steeds niet vinden.

Voor de rest heb ik geen verdere dreigementen.
                en btw, als ik onlangs vroeg surfend vanop mijn mobieltje in een wifi zone in moslimterritorium, wat is de prijs van de aston martin vantage V12, zei men: zoek het op, of: bel eens naar de dealer he !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                  "De Panamera zal gelanceerd worden als "S" of "4S". Beiden beschikken over de 4.8 liter V8 die 400pk voortbrengt. De "S" sprint in 5,4 seconden naar de 100 km/u, de "4S" heeft standaard PDK aan boord en sprint in 5,0 seconden naar de 100 km/u. Beiden topsnelheden liggen net boven de 280 km/u. Uiteraard komt later de 4.8 liter Biturbo er nog een schepje bovenop doen met 500pk en een sprint naar 100 km/u in 4,2 seconden, deze Panamera Turbo houd het bij 303 km/u voor gezien. Met deze interieurfoto's is het plaatje compleet.Porsche heeft ook de prijskaartjes van zijn nieuwe vierdeurs coupé bekend gemaakt. Het 'basismodel', de Panamera S die de 400pk sterke V8 uit de Cayenne meekrijgt, kan de uwe zijn vanaf 94.575 Euro. Heb je liever de vierwielaangedreven Panamera 4S in je garage, dan zal je met 102.251 Euro over de brug moeten komen.Het absolute topmodel, de Panamera Turbo, kost zo'n 135.154 Euro. Hiervoor krijg je dezelfde V8 uit de Panamera S maar dan voorzien van 500pk dankzij een dubbele turbo."

eerste hit op google... bron: autofans.be
                  Eerste hit op google, yes De info klopt normaal wel btw

Persoonlijk vind ik de Panamera in het wild op de foto er niet slecht uit zien, zeker met z'n interieur

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Best mooi

Comment

• Ziet er al wat beter uit.

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                en btw, als ik onlangs vroeg surfend vanop mijn mobieltje in een wifi zone in moslimterritorium, wat is de prijs van de aston martin vantage V12, zei men: zoek het op, of: bel eens naar de dealer he !
                                Kom ga nog wat , zoek het inderdaad zelf op. Op dat moment weet niemand toch dat jij met je gsm bezig bent en toevallig heb je het nummer van AM dus bel dan gewoon voor dat pakket.

Comment

• wat een vreemde auto eigenlijk

de uitlaattips vind ik prachtig! de remklauwen ook.. euh..

Comment

• De recentste foto's bevestigen nog maar eens mijn eerste indruk: dit is de lelijkste Porsche ooit , nog lelijker dan die VW Touareg-kloon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Kom ga nog wat , zoek het inderdaad zelf op. Op dat moment weet niemand toch dat jij met je gsm bezig bent en toevallig heb je het nummer van AM dus bel dan gewoon voor dat pakket.
                                      Op dat moment was het een "discussie" daarom vroeg Thibault (vriendelijk) of iemand het wou opzoeken, omdat hij op zijn iPhone zat.
                                      Niets mis mee
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik vind deze Porsche eigenlijk steeds knapper! Hij is 'n beetje eigenwijs !!!
                                        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          Op dat moment was het een "discussie" daarom vroeg Thibault (vriendelijk) of iemand het wou opzoeken, omdat hij op zijn iPhone zat.
                                          Niets mis mee
                                          en dan nog, wie weet wist er iemand de prijs en kon die dat replyen? maar ja... soms is t hier echt wel teveel gevraagd een beetje vriendelijkheid aan de dag te brengen.
                                          Merci Alex !

Comment

Working...
                                          X