Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waar ik enkele maanden geleden werkte was men bezig met de trekhaak van de Panamera. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel % kiest voor een trekhaak op een Porsche...
Toen ik naar beneden aan het scrollen was zei ik spontaan 'WAUW!' bij het zien van die foto's. Dan heb ik ze even van dichterbij bekeken. Miljaar, ziet er goed uit! Afwerking ziet er dik in orde uit! Zeer veel leder, alcantara dakhemel, houtinleg... Klasse!
Mijn eerste spontane reactie was direct 'Wow f*ck!' Ik ben altijd al'n grote fan van donkerbruin leder met houtinleg geweest, en dan zijn deze foto's iets dat naar meer smaakt... Prachtig, in tegenstelling tot de eerdere foto's met dat lichte interieur en die 'marmer-houtinleg'
Yess, dan moét Rami wel een Zonda kopen, want de Lambo is dan niet exclusief genoeg meer!
Het interieur op de bovenstaande foto's valt best mee, in vergelijking met de interieurfoto's die we eerst te zien kregen met dat blauwe gedoe en die zwarte inleg!
Misschien wordt dit after all toch een hit van Porsche?
ik wil dat ding toch eens in het echt zien want ik weet niet wat ik er van moet vinden. Op foto vind ik hem lelijk, afhankelijk van de velgen. het interieur ziet er dan weer prachtig uit, op de foto's hierboven toch. Ben benieuwd
Comment