Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten

Ik vind het interieur heel knap, maar langs de buitenkant blijf ik het een misbaksel vinden, vooral de veel te zware achterkant. Zie eens hoe ridicuul die velgjes eronder staan... ! Hier heb je weer minstens 20" nodig om het geheel een beetje treffelijk te doen ogen.

Geef mij dan maar de Aston, die is veel beter geproportioneerd.

Comment

• Dit zijn nu ook niet de meest geschikte velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Ik vind het interieur heel knap, maar langs de buitenkant blijf ik het een misbaksel vinden, vooral de veel te zware achterkant.
        Helemaal akkoord.

Comment

• Zowel de panamera als de rapide halen het op esthetisch vlak in de verste verte niet van de maserati quattroporte.

Blijkbaar is Maserati de enige die erin slaagt om zijn 4deursmodel dezelfde rankheid en lichtvoetigheid mee te geven als die van hun 2 deursbroertjes. Waarbij de Porsche en de aston lijken op de "much fatter, elder brother".

Hij mag dan wel een pak trager zijn en een FERM pak minder goed afgewerkt zijn. De ambiance die er heerst binnenin heeft een stuk meer karakter dan bij zowel de panamera als de rapide.

Comment

• Überfall auf die Oberklasse: Porsche Panamera Turbo im Test

Die viertürige Porsche-Limousine soll Luxus und Sport miteinander verbinden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Rating:

Viele sind gescheitert, Porsche schafft es anscheinend spielend: Der Panamera Turbo wird sich sein Stück aus dem Marktkuchen der höchsten Autoliga reißen. Mit eigenständiger schicker Form, einem ausgesucht modernen und trotzdem luxuriösen Innenraum, sowie dem perfekt abgestimmten Luftfahrwerk lehrt er die Konkurrenz das Fürchten. Hinzu kommt der effiziente 500-PS-Turbomotor mit Siebengang-PDK und Start-Stopp-System. Porsche hat das eigene Ziel erfüllt: Das vielleicht sportlichste Gefährt der Oberklasse zu schaffen.

Dass dabei Ausstattung und Komfort nicht zu kurz kommen, merken wir auch beim Preis. In der extrem gut ausgestatteten Grundversion werden für den Turbo 135.154 Euro fällig – ein Preis, der sich mit ein paar Extras leicht auf 180.000 Euro hochschrauben lässt. Die Zuffenhausener wissen einfach, was sie da auf die Räder gestellt haben – ab dem 12. September 2009 ist der Wagen zu haben.

Complete rijtest: [www.auto-news.de]
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wie configureert die auto's????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Wie configureert die auto's????
                      Diarree vanbinnen en vanbuiten.

Comment

• Wat een walgelijke kleurencombinatie van het exterieur..
                        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          Diarree vanbinnen en vanbuiten.
                          Ma écht!

Daar zit iemand op de designafdeling met een serieus gebrek aan smaak

Comment

Ma écht!

Daar zit iemand op de designafdeling met een serieus gebrek aan smaak
                            Bedoel je nu dat je de wagen in z'n geheel lelijk vindt, of enkel de kleurencombinatie?
                            Ik vind alleszins dat de Panamera écht een donkere kleur nodig heeft. Binnen valt het misschien nog mee, al vind ik de donkerbruine kleur ergens op een van de vorige pagina's het knapst van al.
                            Voor de rest heeft hij enkel nood aan grotere velgen. In het topic over de laatste BMW 7-reeks staan er foto's van een Spacegrau-exemplaar met héél knappe velgen, misschien iets dergelijks voor deze wagen?

Comment

• Dit is echt een hele, hele vreemde auto
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Bedoel je nu dat je de wagen in z'n geheel lelijk vindt, of enkel de kleurencombinatie?
                                Ik vind alleszins dat de Panamera écht een donkere kleur nodig heeft. Binnen valt het misschien nog mee, al vind ik de donkerbruine kleur ergens op een van de vorige pagina's het knapst van al.
                                Voor de rest heeft hij enkel nood aan grotere velgen. In het topic over de laatste BMW 7-reeks staan er foto's van een Spacegrau-exemplaar met héél knappe velgen, misschien iets dergelijks voor deze wagen?
                                Beide, er zit een designer met stront in z'n ogen tussen, op zich is de Panamera qua design echt niet geslaagd, als je met een schone lei een auto mag beginnen ontwerpen zijn er véél knappere dingen mogelijk dan dit, idem voor de Cayenne, idem in zekere zin voor de gefacelifte Carrera 4 (die reflecterende band en de uitwerking ervan), de PSE uitlaten, ...

En dan is er nog de zieke geest die een perswagen in deze combinatie samenstelt?
                                Een wagen die in talloze magazines gaat verschijnen in de meest wansmakelijke configuratie ooit gaan samenstellen, dan is er toch iets grondig mis met de smaak en 't gezond verstand bij die mannen...

Wat ze daar aan talent qua ingenieurs hebben zitten, mankeren ze duidelijk bij de designers..

Comment

Beide, er zit een designer met stront in z'n ogen tussen, op zich is de Panamera qua design echt niet geslaagd, als je met een schone lei een auto mag beginnen ontwerpen zijn er véél knappere dingen mogelijk dan dit, idem voor de Cayenne, idem in zekere zin voor de gefacelifte Carrera 4 (die reflecterende band en de uitwerking ervan), de PSE uitlaten, ...

En dan is er nog de zieke geest die een perswagen in deze combinatie samenstelt?
                                  Een wagen die in talloze magazines gaat verschijnen in de meest wansmakelijke configuratie ooit gaan samenstellen, dan is er toch iets grondig mis met de smaak en 't gezond verstand bij die mannen...

Wat ze daar aan talent qua ingenieurs hebben zitten, mankeren ze duidelijk bij de designers..
                                  Ze vrezen misschien dat 't een TE groot succes wordt en daarom moeten ze klanten afschrikken?
                                  Of misschien is het een weddenschap op de designafdeling?
                                  "Ik wed met je dat we ze nog als zoete broodjes verkopen, zelfs al kiezen we de meest afschuwelijke kleurencombinatie!"
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Ze vrezen misschien dat 't een TE groot succes wordt en daarom moeten ze klanten afschrikken?
                                    Of misschien is het een weddenschap op de designafdeling?
                                    "Ik wed met je dat we ze nog als zoete broodjes verkopen, zelfs al kiezen we de meest afschuwelijke kleurencombinatie!"
                                    Héhé, en dan wil ik de weddenschap met hun sales-afdeling nog wel eens zien rond hoe ze die perswagens zullen slijten op de tweedehandswagenmarkt als "Jahreswagen" met zo'n kleurencombi's... Restwaarde 20% na één jaar?

Comment

Goh ja kijk, op zich is het zeker geen mooie auto. De voorkant is niet bijzonder, de achterkant al helemaal niet. Hij loopt er behoorlijk lomp bij, en heeft geen sportieve lijn. Doch, hij heeft iéts vind ik, maar dan enkel in een donkerdere kleur. En zoals ik al zei, lijkt een donkerbruin interieur me héél aangenaam om in te vertoeven. Ik zou er niks op tegenhebben om er eens tot in de bergen rijden en terug!
                                      De kleur op de bovenstaande foto's trekt inderdaad op geen hol. Misschien de weddenschap, zoals Alexanderr al zei

Niks zal imo ooit de stijl van de 912 en recenter de 993-reeks evenaren.
                                      Misschien moet Porsche maar bezigblijven waar ze mee bezig waren: echte sportkarren. Geen SUV's, geen 4deurs-GT's, maar rasechte sportwagens met veel plezier waarin je hard moet 'werken'. Daarmee wil ik niet zeggen dat de Cayenne en de Panamera slechte wagens zijn/zullen zijn, maar de zin van het zonodig meespringen op elke hype die opduikt valt me nogal tegen.

Comment

• Moest ik het geld hebben ik zou een Panamera durven kopen hoor... In het zwart mét getinte ramen, 20 of 21 inch velgen eronder en dat bruin interieur van op één van de vorige pagina's...

Comment

• Comment

Working...
                                          X