Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHey, ik was er wel eerst mee met het idee om er Cayenne-velgen onder te zetten hè.
Knap ook met die andere velgen, nog knapper als die spaak-velgen zelfs!!
Exterieur sowiezo zwart en binnen bi-colour bruin/zwart..
Comment
-
Iemand een idee dat de Cayenne velgen op een Panamera turbo passen?
Het gaat om de velgen op deze knappe fotoshop:Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDie andere velgen heb ik er ook eens onder geshopt.
zijn sowieso op zich al schitterende velgen natuurlijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenBon, vanmiddag 2 gezien bij Porsche Antwerpen.
Er staat een Turbo en een S. Al bij al toch een knappe wagen en een waardig alternatief voor een Quattroporte.
Standaardvelgen van de Panamera S kunnen er nog door, die van de Turbo daarentegen zijn überlelijk.
Mijn vader rijdt er elke dag voorbij, maar had er nog geen zien staan. (zullen er nog niet lang staan dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenPOIDH
Mijn vader rijdt er elke dag voorbij, maar had er nog geen zien staan. (zullen er nog niet lang staan dan)
Comment
-
Vorig weekend in Knokke stonden er 4 op het lichttorenplein, aan de toeristische dienst.
Ik dacht 1 turbo, 1 4s en 2 s.
Handleiding gevraagd, kreeg ik daar een boek met harde kaft van zeker 140 blz.
Ik ben er nu in aan het lezen, toch prachtige kar, mooi interieur.
War wel opvalt is dat er per blz minstens 3 a 4 x staat tegen meerprijs dit en dat te verkrijgen, toch ongelofelijk bij een wagen met een dergelijk basisprijs.
Bij een Panamera S die er stond, soort chocolade bruin, zal het kleur eens opzoeken, steeg de prijs van 97000 euro naar 117 000euro, met niet direct een elllenlange optielijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenVorig weekend in Knokke stonden er 4 op het lichttorenplein, aan de toeristische dienst.
Ik dacht 1 turbo, 1 4s en 2 s.
Handleiding gevraagd, kreeg ik daar een boek met harde kaft van zeker 140 blz.
Ik ben er nu in aan het lezen, toch prachtige kar, mooi interieur.
War wel opvalt is dat er per blz minstens 3 a 4 x staat tegen meerprijs dit en dat te verkrijgen, toch ongelofelijk bij een wagen met een dergelijk basisprijs.
Bij een Panamera S die er stond, soort chocolade bruin, zal het kleur eens opzoeken, steeg de prijs van 97000 euro naar 117 000euro, met niet direct een elllenlange optielijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDie kleur was Carbon Grey (valt me tegen in het echt) je hebt 100% gelijk dat de wagen pokke duur wordt als je hem een beetje uitrust. Dat is ook het misleidende.....met de catalogus prijs kom je nergens
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenCLS is zoveel knapper.
onnatuurlijk lang, zeker op deze foto
dan is een Quattroporte m.i. nog beter (en blijkbaar eksclusiever...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMijn goesting is alleszins over... als je ziet wat een cayenne inboet na 1 a 2 jaar...brrrrrrr
Vandaag is er een zwarte Turbo, zonder logo's achteraan besteld bij PendersLast edited by Jokke_vlo; 20/08/2009, 19:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenElke 4 op 5 deurs berline met een straffe motor verliest enorm snel zijn waarde. Zoiets koop je uit passie, niet omdat het waarde houdt. Soit dat is mijn idee.
Vandaag is er een zwarte Turbo, zonder logo's achteraan besteld bij Penders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn welke interieurkleuren heb je gekozen?
Interieur: zwart leder, met aluminium brush en de Burmester sound
Met turbo velgen en winterbanden. Voor de zomer koop ik andere velgen (wacht op wat komt).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenBuiten: basalt zwart, achterkant zonder Logo's.
Interieur: zwart leder, met aluminium brush en de Burmester sound
Met turbo velgen en winterbanden. Voor de zomer koop ik andere velgen (wacht op wat komt).
Ik vind'm het agressiefst overkomen in't wit.
Bij'n zwart exterieur zou ik wel een bruin/beige-tint binnenin kiezen.
Veel plezier ermee en proficiat met de aankoop!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment