Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Idd, en met het P O R S C H E -logo eraf.
    Ik zou de overige letters er ook afdoen en gwn een zilveren Porsche badge erop

Comment

Hey, ik was er wel eerst mee met het idee om er Cayenne-velgen onder te zetten hè.
      The honour is all yours!

Knap ook met die andere velgen, nog knapper als die spaak-velgen zelfs!!

Exterieur sowiezo zwart en binnen bi-colour bruin/zwart..

Comment

• In Frankrijk 2-3 Panamera's gezien, verdomd knappe verschijning

Comment

• Iemand een idee dat de Cayenne velgen op een Panamera turbo passen?

Het gaat om de velgen op deze knappe fotoshop:
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Stap gewoon eens een dealer binnen en je zal meteen een pak meer weten.

Comment

Die andere velgen heb ik er ook eens onder geshopt.

perfectie

zijn sowieso op zich al schitterende velgen natuurlijk....

Comment

• Bon, vanmiddag 2 gezien bij Porsche Antwerpen.

Er staat een Turbo en een S. Al bij al toch een knappe wagen en een waardig alternatief voor een Quattroporte.

Standaardvelgen van de Panamera S kunnen er nog door, die van de Turbo daarentegen zijn überlelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Bon, vanmiddag 2 gezien bij Porsche Antwerpen.

Er staat een Turbo en een S. Al bij al toch een knappe wagen en een waardig alternatief voor een Quattroporte.

Standaardvelgen van de Panamera S kunnen er nog door, die van de Turbo daarentegen zijn überlelijk.
                  POIDH

Mijn vader rijdt er elke dag voorbij, maar had er nog geen zien staan. (zullen er nog niet lang staan dan)

Comment

POIDH

Mijn vader rijdt er elke dag voorbij, maar had er nog geen zien staan. (zullen er nog niet lang staan dan)
                    Geen pics. Ben niet binnen geweest, ik kwam terug van school.

Comment

• gisterenavond er 2 zien staan in garage in knokke. 1 stond buiten.

afschuwelijk lelijk ding. sry, zal t nooit gewoon raken...

Comment

• Vorig weekend in Knokke stonden er 4 op het lichttorenplein, aan de toeristische dienst.

Ik dacht 1 turbo, 1 4s en 2 s.

Handleiding gevraagd, kreeg ik daar een boek met harde kaft van zeker 140 blz.

Ik ben er nu in aan het lezen, toch prachtige kar, mooi interieur.

War wel opvalt is dat er per blz minstens 3 a 4 x staat tegen meerprijs dit en dat te verkrijgen, toch ongelofelijk bij een wagen met een dergelijk basisprijs.

Bij een Panamera S die er stond, soort chocolade bruin, zal het kleur eens opzoeken, steeg de prijs van 97000 euro naar 117 000euro, met niet direct een elllenlange optielijst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                          Vorig weekend in Knokke stonden er 4 op het lichttorenplein, aan de toeristische dienst.

Ik dacht 1 turbo, 1 4s en 2 s.

Handleiding gevraagd, kreeg ik daar een boek met harde kaft van zeker 140 blz.

Ik ben er nu in aan het lezen, toch prachtige kar, mooi interieur.

War wel opvalt is dat er per blz minstens 3 a 4 x staat tegen meerprijs dit en dat te verkrijgen, toch ongelofelijk bij een wagen met een dergelijk basisprijs.

Bij een Panamera S die er stond, soort chocolade bruin, zal het kleur eens opzoeken, steeg de prijs van 97000 euro naar 117 000euro, met niet direct een elllenlange optielijst.
                          Die kleur was Carbon Grey (valt me tegen in het echt) je hebt 100% gelijk dat de wagen pokke duur wordt als je hem een beetje uitrust. Dat is ook het misleidende.....met de catalogus prijs kom je nergens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Die kleur was Carbon Grey (valt me tegen in het echt) je hebt 100% gelijk dat de wagen pokke duur wordt als je hem een beetje uitrust. Dat is ook het misleidende.....met de catalogus prijs kom je nergens
                            Mijn goesting is alleszins over... als je ziet wat een cayenne inboet na 1 a 2 jaar...brrrrrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten

CLS is zoveel knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                                CLS is zoveel knapper.
                                geeft mij een beetje het "Sportback"-gevoel vergeleken met een A5
                                onnatuurlijk lang, zeker op deze foto
                                dan is een Quattroporte m.i. nog beter (en blijkbaar eksclusiever...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  Mijn goesting is alleszins over... als je ziet wat een cayenne inboet na 1 a 2 jaar...brrrrrrr
                                  Elke 4 op 5 deurs berline met een straffe motor verliest enorm snel zijn waarde. Zoiets koop je uit passie, niet omdat het waarde houdt. Soit dat is mijn idee.

Vandaag is er een zwarte Turbo, zonder logo's achteraan besteld bij Penders
                                  Last edited by Jokke_vlo; 20/08/2009, 19:23.

Comment

Elke 4 op 5 deurs berline met een straffe motor verliest enorm snel zijn waarde. Zoiets koop je uit passie, niet omdat het waarde houdt. Soit dat is mijn idee.

Vandaag is er een zwarte Turbo, zonder logo's achteraan besteld bij Penders
                                    En welke interieurkleuren heb je gekozen?

Comment

• Heb ze ook zien staan bij P A'pen... Ik vind ze knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        En welke interieurkleuren heb je gekozen?
                                        Buiten: basalt zwart, achterkant zonder Logo's.
                                        Interieur: zwart leder, met aluminium brush en de Burmester sound
                                        Met turbo velgen en winterbanden. Voor de zomer koop ik andere velgen (wacht op wat komt).

Comment

Buiten: basalt zwart, achterkant zonder Logo's.
                                          Interieur: zwart leder, met aluminium brush en de Burmester sound
                                          Met turbo velgen en winterbanden. Voor de zomer koop ik andere velgen (wacht op wat komt).
                                          Zo donker

Ik vind'm het agressiefst overkomen in't wit.

Bij'n zwart exterieur zou ik wel een bruin/beige-tint binnenin kiezen.

Veel plezier ermee en proficiat met de aankoop!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X